В БГ и при ремап не ги гледат (има малко изключения)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.9jtd vs a4 1.9tdi110+
Collapse
X
-
Е където има дино гледат, но аз поне не бих рискувал с чипосване, само че през OBD.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15 или по скоро флашване е по-точната дума...Струва наистина двойно повече, но поне знаеш, че всичко е съобразено със състоянието на колата и може да се изкара максимума без опасни последствия...ex-Punto 1.9JTD
Коментар
-
emzo написа:Най-добре е сам да се научиш, но иска четене, не е като да няма инфо.
Коментар
-
Toчно чета в момента темата за съединителите при JTD, защото там ми се струва ахилесовата пета на МК2 и не само...Повече от 250 Н/м абсурд...Пише по английските форуми, че към 150-170к.с. има възможност да стане с турбина и разпръсквачи или инжектори от Стило...Със стоковата макс 105...Генерацията може да се направи 4-2-1...блоу-оф и т.н. , като цяло мАтора има пУтенцЯл , но засега не намирам решение на проблема със съединителя. Още съм нов и ми е трудно да се ориентирам из форума и по-често попадам на теми с доста общи приказки и нищо конкретно...ex-Punto 1.9JTD
Коментар
-
регистрация
колко коня е Бравото ? на килограми предполагам че са долу горе кантар http://www.vbox7.com/play:612f82e8c4 до финала пада с около 3-4 коли :DFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Колега, няма значение дали се гледат живи данни или не, чиптунинг се нарича когато се сменя чипа с памет на ЕКУ-то, а ремап когато се флашва същия чип без да се маха от ЕКУ-то.Колата може да се надуе доста, има примери от алфа форума (не българския) с около 260-270 коня на 1.9, но нито ще е толкова евтино да стане това, нито толкова лесно.
Коментар
-
Ок , както кажете, така ще го наричаме, няма грижи. А как се нарича, когато софтуера се пише за колата и се следят живи данни и се ремапва в същия момент, а не се копи/пейства ? Не знам, дали ще е скъпо или евтино, малко е относително това, но според мен ще е в пъти по-евтино от суап на мотори или турбиниране на атмосферка...Дайте да разнищим момента със съединителя, понеже без да се реши проблема с него каквито и примери да има, си остават просто химера...ex-Punto 1.9JTD
Коментар
-
Тогава се нарича пак ремап, просто се прави както трябва.Ако трябва да сме честни, софтуер не се пише, ремапа е много по-елементарен от писане на софт за ЕКУ. Просто се сменят няколко стойности в едни таблици, това е.Ако ще гониш по-голяма мощност, сложи скорости от алфа 1,9 16V и ако и те не държат (в което се съмнявам) би трябвало да стане комплект маховик и съединител от купе турбо или Alfa GTA. Комбинацията със сигурност ще държи. Не вярвам да целиш повече от 200 коня
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар