Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 1.9jtd vs a4 1.9tdi110+

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    В БГ и при ремап не ги гледат (има малко изключения)
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #47
      Е където има дино гледат, но аз поне не бих рискувал с чипосване, само че през OBD.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15 или по скоро флашване е по-точната дума...Струва наистина двойно повече, но поне знаеш, че всичко е съобразено със състоянието на колата и може да се изкара максимума без опасни последствия...
      ex-Punto 1.9JTD

      Коментар


        #48
        И да и не.Утре като ти омекне притискателя примерно, трябва да ходиш за корекция.Най-добре е сам да се научиш, но иска четене, не е като да няма инфо.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #49
          emzo написа:
          Най-добре е сам да се научиш, но иска четене, не е като да няма инфо.
          Дори и най-добрите в момента тунери като са прохождали са чели по форумите,питали са глупави въпроси,преписвали са от тук от там,доста грешки е имало в "творбите" им и така.Нормално.Еволюция.Само да не забравят от къде са тръгнали

          Коментар


            #50
            Toчно чета в момента темата за съединителите при JTD, защото там ми се струва ахилесовата пета на МК2 и не само...Повече от 250 Н/м абсурд...Пише по английските форуми, че към 150-170к.с. има възможност да стане с турбина и разпръсквачи или инжектори от Стило...Със стоковата макс 105...Генерацията може да се направи 4-2-1...блоу-оф и т.н. , като цяло мАтора има пУтенцЯл , но засега не намирам решение на проблема със съединителя. Още съм нов и ми е трудно да се ориентирам из форума и по-често попадам на теми с доста общи приказки и нищо конкретно...
            ex-Punto 1.9JTD

            Коментар


              #51
              /за триене/
              ex-Punto 1.9JTD

              Коментар


                #52
                tattoos написа:
                ...Генерацията може да се направи 4-2-1...блоу-оф и т.н. ......
                Колега,каква е таз генерация 4-2-1 за турбо мотор
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #53
                  Защо ? Какво странно има ? 4 тръби влизат в 2 тръби, които после влизат в една...
                  ex-Punto 1.9JTD

                  Коментар


                    #54
                    Пак питам - на турбо мотор ли П.П.Ще ти дам жокер - чети още
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #55
                      Де и как ли са отича маслото от турбаланата с такъв колектор /4х2х1/ .....примерно
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        #56
                        регистрация

                        колко коня е Бравото ? на килограми предполагам че са долу горе кантар http://www.vbox7.com/play:612f82e8c4 до финала пада с около 3-4 коли :D
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                        Коментар


                          #57
                          ivanko_rs написа:
                          Пак питам - на турбо мотор ли П.П.Ще ти дам жокер - чети още
                          Мдаа, моя грешка... Май се опитах да го превърна в атмосферка... или битурбо...
                          ex-Punto 1.9JTD

                          Коментар


                            #58
                            Колега, няма значение дали се гледат живи данни или не, чиптунинг се нарича когато се сменя чипа с памет на ЕКУ-то, а ремап когато се флашва същия чип без да се маха от ЕКУ-то.Колата може да се надуе доста, има примери от алфа форума (не българския) с около 260-270 коня на 1.9, но нито ще е толкова евтино да стане това, нито толкова лесно.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #59
                              Ок , както кажете, така ще го наричаме, няма грижи. А как се нарича, когато софтуера се пише за колата и се следят живи данни и се ремапва в същия момент, а не се копи/пейства ? Не знам, дали ще е скъпо или евтино, малко е относително това, но според мен ще е в пъти по-евтино от суап на мотори или турбиниране на атмосферка...Дайте да разнищим момента със съединителя, понеже без да се реши проблема с него каквито и примери да има, си остават просто химера...
                              ex-Punto 1.9JTD

                              Коментар


                                #60
                                Тогава се нарича пак ремап, просто се прави както трябва.Ако трябва да сме честни, софтуер не се пише, ремапа е много по-елементарен от писане на софт за ЕКУ. Просто се сменят няколко стойности в едни таблици, това е.Ако ще гониш по-голяма мощност, сложи скорости от алфа 1,9 16V и ако и те не държат (в което се съмнявам) би трябвало да стане комплект маховик и съединител от купе турбо или Alfa GTA. Комбинацията със сигурност ще държи. Не вярвам да целиш повече от 200 коня
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X