Колега, заводско твойто пунто 0-100 го дават за 12,2 секунди, само с един ремап е невъзможно да паднеш с повече от 4 секунди от 0-100.Ето тука хората са си го дали http://www.digitaltuning.bg/tuning/f...cvНезнам от къде дойде това 0-100 за 8 секунди, но за да дадеш това време намесата по двигателя трябва да е доста по сериозна от един ремап.Успех с гонката
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.9jtd vs a4 1.9tdi110+
Collapse
X
-
http://www.youtube.com/watch?v=YuOkJnrTLhU ето ви и друго клипче няма защо да ви убеждавамFiat PUNTO 1,9jtd+remap
Коментар
-
Теста е некоректен. Такива тестове има много из разни форуми. За да е правдив клипът, трябва да се вижда самото движение на автомобила, част от пътя и действията на самия водач. Още повече, че ако се мъчиш да си снимаш километража и едновременно с това да държиш волана и да превключваш предавки е доста сложно упражнение. В темата за ускорението бях пуснал едно линкче към моя клип, който ще си позволя да постна тук, където се виждат всички изброени параметри, а не само оборотомера и километража. Затова бих помолил колегата да направи такъв тест (не за заяждане, а от чисто любопитство) като постави камерата на стойка отзад. При мен на два пъте се провали снимането понеже стойката с фотоапарата падаше и се наложи да я укрепвам, но пък баш когато я укрепих не направих най добрия старт...Ето клипчето и какво имам предвид: http://vbox7.com/play:ae6840f5Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
S.W.A.T. написа:както и да го гледам клипа ти стартираш във 2ра секунда на 11та си точно на 100 по километраж, смятам и отклонението от гуми, ей ти ги 10 до 100Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
1.9 при ВАГ има десетки разновидности...Последните са комън рейл , като се почва от конвенционални дизели, минава се през помпа дюза и така...Не знам защо няма инфо достатъчно по въпроса , дори и тук във форума ми прави впечатление, но JTD би трябвало да има доста голям потенциал за ъпгрейт. Версията на Пунто МК2 има ли кулер ? А двигателя с кой е аналогичен от следващите поколения с повече к.с. ? Турбината каква е и на колко бара работи ? Колко клапана е мотора ? Генерацията на колко мм е ? ЕКУ каква марка е и ?ex-Punto 1.9JTD
Коментар
-
tattoos написа:JTD би трябвало да има доста голям потенциал за ъпгрейт.tattoos написа:Версията на Пунто МК2 има ли кулер ? А двигателя с кой е аналогичен от следващите поколения с повече к.с. ?Турбината каква е и на колко бара работи ?Колко клапана е мотора ?Генерацията на колко мм е ?ЕКУ каква марка е и ?
Коментар
-
Само ми кажи къде е това тук там и веднага ще попрочета... Специално темите за МК2 JTD са рядкост и няма много инфо, като за Стило например...Благодарение на колегата Емзо прочетох доста интересни неща, но не и толкова конкретни и това , което ме интересува . Не ме разбирай погрешно, но форума е можел да бъде организиран доста по-добре...ex-Punto 1.9JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар