Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат купе 1.8 16V vs Мицубиши Лансер 1.8 16V CVT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат купе 1.8 16V vs Мицубиши Лансер 1.8 16V CVT

    Моля за вашите теоретични предположения за изхода от това сравнение!
    Няма начин да няма начин!

    #2
    Re: Фиат купе 1.8 16V vs Мицубиши Лансер 1.8 16V CVT

    nikolovvd написа:
    Моля за вашите теоретични предположения за изхода от това сравнение!
    Ами , зависи рацерите дали имат опит с гонките, но лансера с един добър човек зад волана, би следвало да е първи , но не с много, купето ако има живот в него също трява да не изостава с повече от половин кола
    Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

    Коментар


      #3
      Според мен предимството идва от смяната на скоростите от волана. Само от тук се пести поне по половин секунда на смяна.Другото предимство е, че при Лансера не се налага да отнемаш газта при смяна на скоростите. За това се грижи компютъра на скоростната кутия.
      Няма начин да няма начин!

      Коментар


        #4
        то и при теб не са налага да отнемаш газта,като се гоня газта в кишето нон стоп само съединител и скорости.даи някжо инфо за тоя лансер,ама според мене ако сте на едни коне горе-доло фиата е отпред,лансера изглежда по-тежък +тва че новите коли са по-спънати от старите-катализатори,евро норми а-у.
        F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

        Коментар


          #5
          За тоя ланцер намерих една версия, която е 1.8 163 коня ама е с турбо... иначе в мобиле.де изкопах една 143 коня пак 1.8 с въпросните скорости от волана. Ланцерите се оказаха доста лекички за визията си .... около 1280 кила са повечето четириврати след 2003-4 -та ....Като се има в предвид, че СтенлиІФиатІКупе ми е разправял, че неговото си дошло от Италия със сменени разни чаркове по двигателя( не помня какво точно ми е казвал) било чипосано, генерации на борла и други подобни ( до колкото ми държи паметта) предполагам, че трябва да е пред лансера с малко.

          Коментар


            #6
            Лансера е с 1.8 MIVEC двигател с 143 коня. Тежи 1350 кг. по каталог, но е ограничен до 6200-6250 оборота. Максималната скорост е малко под 200 км/ч.Турбо версията е с 2 литра MIVEC двитагел и вади 240 коня. Носи наименованието РалиАрт и май се продава само в САЩ. В България не съм виждал са се продава нови, а в Европа може би само по заявка са доставя. Тези които са внесени от САЩ са малко и задължително трябва да минат Технотест преди да се регистрират в КАТ.Тия дни попаднах на мнения, че мощността на японките се мерела на колелата, т.е. тези 143 коня са мощността отдавана на гумите, а не на коляновия вал, както е на всички европейски автомобили. Все пак двигателя върти водна помпа, компресора на климатика, генератора и помпата на сервото за волана. Да не забравяме, както спомена един от колегите, че катализатора, а и шумозаглушителя отнемат част от мощността на двигателя.
            Няма начин да няма начин!

            Коментар


              #7
              Е ние колега ще се надяваме за фиата, знаеч че няма как да подкрепим лансера повече, ама е интересна гонка, и може ще зависи повече от тези които ще карат от колкото от самите коли,но все пак форца италия ,айде късмет
              Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

              Коментар


                #8
                ако фиата е баран малко напрао ша го пребие

                Коментар


                  #9
                  Аз май нещо се обърках в коя тема пиша .... с тая на Стенли и форд мондеото. Моля да бъда извинен за коментара за неговото купе ... Иначе купе 1.8 със сменен въздушен филтър и свещи със КиН панелен и иридиеви свещи и права генерация с крайно спортно гърне прави около кола- кола и половина на стоково купе 1.8 на 300 метра. Ако мога да помогна да добиете представа Каква разлика ще даде срещу лансера някое пипнато както Стенли казва... Само да питам има ли уговорена дръпка или само теоретично питаш колега ?!

                  Коментар


                    #10
                    nikolovvd написа:
                    Тия дни попаднах на мнения, че мощността на японките се мерела на колелата, т.е. тези 143 коня са мощността отдавана на гумите, а не на коляновия вал, както е на всички европейски автомобили. Все пак двигателя върти водна помпа, компресора на климатика, генератора и помпата на сервото за волана. Да не забравяме, както спомена един от колегите, че катализатора, а и шумозаглушителя отнемат част от мощността на двигателя.
                    Тва некой си го е измислил Няма такава мощност давана официално от производител

                    Коментар


                      #11
                      Re: Фиат купе 1.8 16V vs Мицубиши Лансер 1.8 16V CVT

                      nikolovvd написа:
                      Моля за вашите теоретични предположения ...
                      Мисълта ми бе за нормален стоков автомобил, без пипане по свещи, филтри и други елементи. Иначе между двигателя и купето, където излиза изпускателният колектор, има около 40-50 см място колкото за турбото, а между радиатора и предната решетка около 30 см за радиатора на турбото (интер кулер ли се наричаше тази система).Автомобила се е пускал с Форд 2 литра 120 коня и Мазда MX-6 с 2.3 литров двигател (незнам колко коня) и ги дръпна с 2-3 дължини на автоматичен режим. Това бе преди повече от 2 години. В първите 50-100 метра изостана с една дължина, но поради липса на превключване на скорости за 100 м навакса изоставането.За Фиатите нещата стоят по малко по-различен начин. Двигателите им са па-пъргави и се развъртат поне с 20-30% по бързо. Все пак Ферари е дъщерна фирма на Фиат. Като си спомня как се изтрелваше Уното очите ми се пълнят от спомените, които нахлуват в съзнанието ми. А на Типото бях напипал момента на превключване на скоростите без съединител. На нито една друга кола не съм срещал този феномен. Как ги правят тези скоростни кутии във Фиат не знам!
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар


                        #12
                        На 400м фиат-а е отпред, но след това може и да настъпи обрат.Направете 2-3 дръпки до към 200км/ч и разправяй!

                        Коментар

                        Working...
                        X