Моля за вашите теоретични предположения за изхода от това сравнение!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат купе 1.8 16V vs Мицубиши Лансер 1.8 16V CVT
Collapse
X
-
Re: Фиат купе 1.8 16V vs Мицубиши Лансер 1.8 16V CVT
nikolovvd написа:Моля за вашите теоретични предположения за изхода от това сравнение!Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
-
то и при теб не са налага да отнемаш газта,като се гоня газта в кишето нон стоп само съединител и скорости.даи някжо инфо за тоя лансер,ама според мене ако сте на едни коне горе-доло фиата е отпред,лансера изглежда по-тежък +тва че новите коли са по-спънати от старите-катализатори,евро норми а-у.F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa
Коментар
-
За тоя ланцер намерих една версия, която е 1.8 163 коня ама е с турбо... иначе в мобиле.де изкопах една 143 коня пак 1.8 с въпросните скорости от волана. Ланцерите се оказаха доста лекички за визията си .... около 1280 кила са повечето четириврати след 2003-4 -та ....Като се има в предвид, че СтенлиІФиатІКупе ми е разправял, че неговото си дошло от Италия със сменени разни чаркове по двигателя( не помня какво точно ми е казвал) било чипосано, генерации на борла и други подобни ( до колкото ми държи паметта) предполагам, че трябва да е пред лансера с малко.
Коментар
-
Лансера е с 1.8 MIVEC двигател с 143 коня. Тежи 1350 кг. по каталог, но е ограничен до 6200-6250 оборота. Максималната скорост е малко под 200 км/ч.Турбо версията е с 2 литра MIVEC двитагел и вади 240 коня. Носи наименованието РалиАрт и май се продава само в САЩ. В България не съм виждал са се продава нови, а в Европа може би само по заявка са доставя. Тези които са внесени от САЩ са малко и задължително трябва да минат Технотест преди да се регистрират в КАТ.Тия дни попаднах на мнения, че мощността на японките се мерела на колелата, т.е. тези 143 коня са мощността отдавана на гумите, а не на коляновия вал, както е на всички европейски автомобили. Все пак двигателя върти водна помпа, компресора на климатика, генератора и помпата на сервото за волана. Да не забравяме, както спомена един от колегите, че катализатора, а и шумозаглушителя отнемат част от мощността на двигателя.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Аз май нещо се обърках в коя тема пиша .... с тая на Стенли и форд мондеото. Моля да бъда извинен за коментара за неговото купе ... Иначе купе 1.8 със сменен въздушен филтър и свещи със КиН панелен и иридиеви свещи и права генерация с крайно спортно гърне прави около кола- кола и половина на стоково купе 1.8 на 300 метра. Ако мога да помогна да добиете представа Каква разлика ще даде срещу лансера някое пипнато както Стенли казва... Само да питам има ли уговорена дръпка или само теоретично питаш колега ?!
Коментар
-
nikolovvd написа:Тия дни попаднах на мнения, че мощността на японките се мерела на колелата, т.е. тези 143 коня са мощността отдавана на гумите, а не на коляновия вал, както е на всички европейски автомобили. Все пак двигателя върти водна помпа, компресора на климатика, генератора и помпата на сервото за волана. Да не забравяме, както спомена един от колегите, че катализатора, а и шумозаглушителя отнемат част от мощността на двигателя.
Коментар
-
Re: Фиат купе 1.8 16V vs Мицубиши Лансер 1.8 16V CVT
nikolovvd написа:Моля за вашите теоретични предположения ...Няма начин да няма начин!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар