такам преди малко се състоя гонката между въпросните автомобили.разви се по тоя начин,на старта форда ми дръпва около 1 калник и така до втора след като форда наби втора и все едно нещо го ритна и рязко разликата беше 1 кола в негова полза,но след като аз мина 5000 оборота на втора и започвам да го настигам набивам трета и на финала(400 метра) го бия с една кола.на трета му дърпам много рязко,а той беше убеден че ще ме бие с много.но нямам клип бяхме по сами в колите и нямаше кой да снима.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1,6 90 коня vs. Форд фокус 1,6 101 коня
Collapse
X
-
Извинявам се за спама Yellow_Flash_Colorz_PDT_10 но,искам да попитам 103 коньовите Бравоци вървят ли повече от 90 к. тъи като някъде гледах че въртящия момент е еднакав и би следвало колите да вървят еднакво но по мощния мотор да се развърта до повече обороти и от там да идват десетте кончета в повече
-
Е добре де,при положение че макс. мощност (К.С.) се получава когато умножиме макс. върт. момент (Нм) и оборотите на кол. вал ,от къде идва тази разлика от 13 коня при положение че въртящия момент е еднакъв и оборотите на вала също? ......Сега виждам че си писал че не е еднакъв,но така или иначе 4нм да дават такава разлика.
Коментар
-
д
100% разликата е само софтуерна ,демек само ЕКу е различно.Някой пробвал ли е да смени комповете и да сподели мнение. Това го има на много други марки коли.Няма как да произвеждат 2 различни двигателя само за 13 коня.Просто електронно е орграничена едната версияNissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Софтуерна е разликата!!!Доколкото знам ,90 коньовата версия е правена за Германия ,а двигателят си е един и същ!!! Имаше една тема преди време и някой там обясняваше за точно тази разновидност...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Predatorsi написа:Софтуерна е разликата!!!Доколкото знам ,90 коньовата версия е правена за Германия ,а двигателят си е един и същ!!! Имаше една тема преди време и някой там обясняваше за точно тази разновидност...Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Сегя видях темата тая версия 90 коня сигурно е направена за да и е по-малак данака там в Германия.Другото което съм чувал е че има 16 клапанови двигатели с по един разпределителен вал но тоя явно не е такъв.....Разликата софтуерна или друга е че при 4000 оборота е се 140-144 нм да ама при 5000-6000 оборота въртящия момент се отличава повече. Дори може да се направи 90 коня да е с по-голям ВМ при 4000 оборота но при 5000 ако няма никой от къде да дойдат конете. Така че мощността се смята при други обороти. В случая високите са с малак вътък и трябват цели 6000 за да стигне 90 коня а другия двигател прави 103 при 5750 а 90 коня ги прави и при по-малки обороти дори.
Коментар
-
Колега големи размишления :D Значи 90 коня ги прават явно заради екологичните норми , а не заради данъка ... А 16 клапанови мотори с 1 разпределителен вал (италиянски) аз лично не съм виждал и не съм чувал да има такова нещо Японците правят такива мотори Едновалов 16 клапанов мотор съм виждал на Мазда 323FТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар