кантар е работата според мене. и аз не съм впечатлен от мн нови коли по 150-160 коня,старите вървят повече,тия еко норми еб**а мамата на вървящите малолитражки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bmw 320i+++mods vs Fiat 500 Abarth 1.4 тurbo 160hp
Collapse
X
-
колега, харесвам ти бавареца, харесва ми и идеята ти за джантите, много по стилно изглежда, обаче до-преди 2-3 месеца в гаража имахме абарт, и няма да те лъжа,ама са ти много малки шансовете, и като казвам много малки зад тези думи евентуално прибавявам некадърен шофьор. Иначе браво за смелоста и успех все пакPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
alekzz написа:Bimero написа:VooDoo написа:Мисля , че тази кола ще ти направи сериозен ластик,брато. Брат ми има E46 320 CI и горе-долу знам как върви 320-ката. Вярно , че е голям кеф да караш такова BMW, но като динамика не е нищо кой знае какво. Предполагам, че ще се съгласиш с мен.. Един приятел ни е уговарял гонка с теб насрочена за 26-ти.Като гледам резултатите ти от гонките ти трябва да даваш ниски 15-ки на 400м което автоматично значи че ще ме биеш, но нямам против да се замерим.Но все пак да имаш напредвид че съм газифициран вече и общо взето състезателната кариера на моя автомобил е приключила
Коментар
-
cenitel написа:При положение,че бмв е след проверка 1450 кг и с блзики коне на 500,нз ще чакаме да видим.!Аз не казвам,че ще го бия Фиатчето,интересно ми е дали изобщо има смисъл от подобно замерване!
Коментар
-
Колега, за БМВ-то май не виждам голям смисъл да се пускате, освен за спорта.Един приятел има тройка със този мотор, вкара ги под ножа сума ти и коли - то не беше А8 4.2 TDI quattro,ML320, доста пипан, и него го сряза, Х6 различно от М-ка, пак им прави лудите ластици, абе мотора много радва наистина, последно се пуска с едно CL600, то вече му направи кола и половина, но все пак, разликата е от земята до небето според мен!Вярно, петицата е по-голяма и по-тежка, но все пак!
Успех и да пуснеш видеото после и ние да се порадваме!
'97 Brava 1.6 16v
Коментар
-
Bimero написа:Идеята е,че аз не съм сигурен,че ще бия!В момента БМВ-то на дино е мерено към 183к.с на вала(144к.с на колелата)!Незнам как върво до 200км/ч този Фиат!Имам впредвид все пак е 1.4!Не се заблуждавайте,че е лек и няма добър старт(има си перфектен диф за разлика от мен и шпер)изтрелва се перфектно!Аз мисля да намаля плюсовете на Фиатката като тръгнем летящ от 60км/ч(да компенирам поне теглото)!По колата това е правено:-М52б20(150к.с) на 110000км.Маслото с което я карам е 5W40 Vx1000+иридиеви свещи(Deenso Iridium) с добавка на LIQUI MOLY http://automaniasliven.hit.bg/lm.html бензина за замервания е следният 15-литра 100-октанов бензин+1л Nitro Power+100мл чист нитро метан+100мл Octane Plus пак на LIQUI MOLY! Подобренията по колата са следните: Спортно окачване Race Land регулируемо с наклон на задните гуми 0.8(за по-добро сцепление)предните 1.2,генерация на 63мм,с байпас на 100мм,две тръби от колекторите с диаметър 55мм(заводски 45/50мм),спортни катализатори,и от байпаса до задната броня-тръба 63мм с крайно 76мм.Спортен конусен фитър К&N,изменени тръби за постъпващия въздух в двигателя,въздухозаборник от 328(Е46)сменен дебитомер от 328(Е46)(тръба в бронята изнесена директно към спортния филтъра)cold air intake,AIR KIT,регулатор на бензина на 3.7 бара,олекотени жданти 17-ки(магнезиеви).Изпразнен багажник,(разкостен до нулата с цел олекотяване на 50-тина кила)разпънки на задните и предните бумбета,бензин за дърпане(смески)който вече посочих. Чакам колегата от Алфа форума да ми пише,но нещо..............!Малии мноо се забавлявам с тоз раздел
Колега, и с таз горивна рецепта - там Нитро "повер", нитро метан /чист/ и октан бустър-а колко пъти си карал
Ако държи таз Бимка на такива рецепти виж мисли вариант да включиш и малко барут или динамит в рецептата .... От тях яко ще дигнеш пък и въртящия момент и може директно да пуснеш нова тема ....например "Какво мислите за старт между мойто БМВ и Абарта на Джандоменико Басо" например. Знайш ли ква интересна ще е
ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Ето видеото!Искам да поясня,че момчето чуло,че карам УЖ вървяща 20-ка и съм имал претенций към 530и(да го бия) и пича излезна мъжкар и дойде!Това е първият старт(летящ от 40км/ч):http://www.youtube.com/watch?v=j6Dy00tERPI пича беше на спорт режим(и на ръчно преместване на скоростите трип троник)и вместо 2-ра вкара 3-та(то се чува на клипа как си го казва)!Това е 2-рия старт(летящ пак от 40км/ч):http://www.youtube.com/watch?v=HklNpbFH5j4(тук пича каза,че всичко си било наред и се вижда как към края на моята 3-та(140км/ч) спирам да дърпам),много готин звук вади 3.0 редови 6-так!Това е и 3-тия старт(от място):http://www.youtube.com/watch?v=tAUQjQCVgqA(сами ще прецените,че нямаше смисъл да се газирампри положение,че тръгнахме заедно и мо дръпнах доволно и това беше причината да ударя спирачки!)k: Не претендирам,че колата ми върви и не казвам,че 530-ката е в отлично здраве(нищо не знам за нея)това ми е 2-рата 530и която бия(първата гонка копеленцето с 530-ката не даде клипа от място до 180км/ч било го е срам сигурно)!Обади ми се момчето с тази 530-ка искаш ли да стартираме ме пита казах да и се оговорихме!Дано са ви харесали клиповете!Моята кола си беше с всички нови неща+спортния бенз,530-ката беше с човек вътре 100кила(мой приятел който и беше оператора) и със 16-ки(оригиналните)!Поздрави!
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Bimero написа:Идеята е,че аз не съм сигурен,че ще бия!В момента БМВ-то на дино е мерено към 183к.с на вала(144к.с на колелата)!Незнам как върво до 200км/ч този Фиат!Имам впредвид все пак е 1.4!Не се заблуждавайте,че е лек и няма добър старт(има си перфектен диф за разлика от мен и шпер)изтрелва се перфектно!Аз мисля да намаля плюсовете на Фиатката като тръгнем летящ от 60км/ч(да компенирам поне теглото)!По колата това е правено:-М52б20(150к.с) на 110000км.Маслото с което я карам е 5W40 Vx1000+иридиеви свещи(Deenso Iridium) с добавка на LIQUI MOLY http://automaniasliven.hit.bg/lm.html бензина за замервания е следният 15-литра 100-октанов бензин+1л Nitro Power+100мл чист нитро метан+100мл Octane Plus пак на LIQUI MOLY! Подобренията по колата са следните: Спортно окачване Race Land регулируемо с наклон на задните гуми 0.8(за по-добро сцепление)предните 1.2,генерация на 63мм,с байпас на 100мм,две тръби от колекторите с диаметър 55мм(заводски 45/50мм),спортни катализатори,и от байпаса до задната броня-тръба 63мм с крайно 76мм.Спортен конусен фитър К&N,изменени тръби за постъпващия въздух в двигателя,въздухозаборник от 328(Е46)сменен дебитомер от 328(Е46)(тръба в бронята изнесена директно към спортния филтъра)cold air intake,AIR KIT,регулатор на бензина на 3.7 бара,олекотени жданти 17-ки(магнезиеви).Изпразнен багажник,(разкостен до нулата с цел олекотяване на 50-тина кила)разпънки на задните и предните бумбета,бензин за дърпане(смески)който вече посочих. Чакам колегата от Алфа форума да ми пише,но нещо..............!Малии мноо се забавлявам с тоз раздел
Колега, и с таз горивна рецепта - там Нитро "повер", нитро метан /чист/ и октан бустър-а колко пъти си карал
Ако държи таз Бимка на такива рецепти виж мисли вариант да включиш и малко барут или динамит в рецептата .... От тях яко ще дигнеш пък и въртящия момент и може директно да пуснеш нова тема ....например "Какво мислите за старт между мойто БМВ и Абарта на Джандоменико Басо" например. Знайш ли ква интересна ще е
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар