Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво 1.6 16V vs. lada 1.8 турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ici написа:
    durex_a написа:
    Roman написа:
    durex_a написа:
    не е точно така 1.6 атмосвер бие 1.8 турбо /примерно/ незнам по какъв коефицент се умножава точно но приблизително по 2 става
    Предполагам е едновалов мотор с карбуратор? На колко години... ? И с турбо пак си остава морално остарял руски мотор.Докато ти си 16 клапанова двувалка, пълна инжекция, италиански автомобил ( това масово се свързва със спорта )... Просто знам какво ще ти каже оня и за това те подготвям....
    ами гледам ти си в "екшан" средите на градъ надъхания е бай славян /апсолютен скиптик към италянските аФтомобяси/ иначе двигателя си има карборатор аз го гледах ама стърчът и някви кабели имал инжекция но няма да се слага защото няма пари за "мап" ковани бутала и колянов вал и "голямо" турбо , което несъм го виждал незнам коя година е двигателя но си е ладов от де да го погледнеш но пък хората са казали "не искам по мощен автомобил а по лек" фиата ще е 100% повече кила и 100% по малък и не форсиран двигател. Така че квото и да каже автомобилат му е по мощен на пръв поглед
    кой го прави тоя мотор и кога ще стане, а пък че има ковани бутала е малко вероятно, да не са само легенди покрай проекта
    мотора е 1.7 от лада нива но "щял" да стане 1.8 , иначе ици колата я прави Славян и той твърди че фиата не ставал и така запалихме се да ги пробваме .Иначе каза че се надява събота неделя да я палят

    Коментар


      #17
      На 1,7 Нивата блока е 82 мм. На 1,8 блока е 84 мм Рецептата е много тарикатска! На 84 милиметровия блок се слагат бутала и биели от 2000 8 VТ фиат. Като се ползва и цялото запалване - електроника и инжекция на фиата. В Разград има такава Лада и раотата е сериозна Става дума, че Браво 1,6, ако ще и 116 клапанов да е ни мой са доближи до такава Лада. Ако някой си е внушил обаче, че с Ладовата карантия ще стане работа - в тежка заблуда е щото дет са вика тя Ладата у вакум си фърга карантията ... камоли пък в буст
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        #18
        durex_a написа:
        мотора е 1.7 от лада нива но "щял" да стане 1.8 , иначе ици колата я прави Славян и той твърди че фиата не ставал и така запалихме се да ги пробваме .Иначе каза че се надява събота неделя да я палят
        Може ли да дойда и аз, когато дойде момента на двубоя? Искам да се намеся в случай, че те бие.
        '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
        Powered by VRPerformance

        Коментар


          #19
          ами ще ти пусна 1 лс. колега само да затворят и да запалят ... че те разбрали не доразбрали младежите полвината части се оказа неси били набавили ..!

          Коментар


            #20
            durex_a написа:
            ами ще ти пусна 1 лс. колега само да затворят и да запалят ... че те разбрали не доразбрали младежите полвината части се оказа неси били набавили ..!
            Това кога горе долу?
            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
            Powered by VRPerformance

            Коментар


              #21
              тази или другата седмица /може би ../

              Коментар


                #22
                Като знам на кого е колата,а пък и кой я прави,значи ще стане "мноооо бърза".И единия и другия си нямат представа от света
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #23
                  И на 1.2 ладов мотор да сложат турбо ще те отвее... незнам що си мислите че 100 коньов мотор е гоУема бИгачка

                  Коментар


                    #24
                    Roman написа:
                    durex_a написа:
                    не е точно така 1.6 атмосвер бие 1.8 турбо /примерно/ незнам по какъв коефицент се умножава точно но приблизително по 2 става
                    Предполагам е едновалов мотор с карбуратор? На колко години... ? И с турбо пак си остава морално остарял руски мотор.Докато ти си 16 клапанова двувалка, пълна инжекция, италиански автомобил ( това масово се свързва със спорта )... Просто знам какво ще ти каже оня и за това те подготвям....
                    И какво му е моралното остаряло на руския мотор? Като чели у фиатовия ( и всеки останал съвременен) няма 4 бутала с един кол. вал? 16 клапановите двувалови резачки се компенсират просто с широкофазен вал, сгъстяване, огромни клапани и двойка карбуратори при ладовите мотори. Тогава всяка двувалка ще ми гледа задния номер. :P Говоря за атмосферки. Нещата са ясни! Инжекциона при съвременните автомобили се компенсира с два карбуратора при руските машини.Съвременните двувалките - с по-големи клапани при руските...Останалото опира до настройки и възможности на шофера. Личното ми мнение - ако ладата е настроена както трябва, ще те остави с фиата в точка. Ще те дръпне с поне 100 метра в 400м. отсечка. :P Много ги подценявате ладите, а те наказват много лошо!

                    Коментар


                      #25
                      Буталото си няма НИКАКВА представа от ДВГ. Не познава двигателите на ВАЗ и не приема никакви съвети, ама прави глупости, пък отрича всичко чуждо. `Щото, хептен не го познава. Ако поне имаше малко понятие от нещата, за които говори, щеше да се поспре. Вместо да сектантства и излага по тоя начин останалите фенове на родната марка ВАЗ. Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 И вземете върнете малко аванса. Големи хора сте. Какви са тия глупости? Съревнование между турбо и атмосферка? Не е равносилно. Вземете разчирепете ВАЗ мотор с турбо и го турнете до Фиатски с турбо. Сложи атмосферен правен Ладов с атмосферен правен Фиатов. А, не да ми напъваш някакво издухано двувалче с натъпкан Ладов. Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Да са от ЕДНО И СЪЩО поколение/години/времена/епохи. Фиатският 1600 ТС излиза в края на 1960-те. Двувалка с ангренажен ремък, клапани, колкото 2 Ладови, фази на газоразпределение точно, колкото му са нужни, съотношение диаметър/ход на буталата и прочие, и прочие. Ако щеш и стандартни ги тури един до друг - където Ладовия свършва, Фиатския пее та иска още. Да не говорим и пълнен принудително. ВАЗ-овия чугуняк има, обаче много потенциал, ама за да го докараш като стандартен Фиат, трябва само главата и блока да останат Ладови. Сори, но е така. Иначе, не е лош мотор и за всяка правилно направена модификация се отблагодарява осезаемо. Пък, защо откривате топлата вода? Историята помни, какво е постигнато с Лада и какво с Фиат. Къде е да речем VFTS и къде е Абарт-рали. Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Буталото, защо не вземе да покара някое старо 131 с 1600 ТС мотор. Да види, къде е то, къде е Лада 1600. Аз 132 Аржента съм имал 2,0 ТС. Ама, само и единствено Господ знае, колко зор е видяла през вековете. 20 години на доизживяване, а само каране и ръчкане. Това тъп, архаичен двувалов 2,0 мотор. Изключително корава, надеждна и проста машина. И много корава ходова част. Бе, кола като хората.

                      Коментар


                        #26
                        ivanko_rs написа:
                        Като знам на кого е колата,а пък и кой я прави,значи ще стане "мноооо бърза".И единия и другия си нямат представа от света
                        хм , хм незнам на кого е колата въртя се известно време край славян и ми се струва че с бмв-то добре се справя но пък все пак си е негово и си го кътка ! Пък за ладата от дет и да си я погледнеш си е лада Въпросният майстор яко плюе италянките и не задруго запалих муторетката и го набримчих да ги пробваме въпреки многото "превъзходства" на ладата , фиата не е кой знае кво но мисля че си повървя достатачно

                        Коментар


                          #27
                          А такаааа....... и таз тема са развивааа...... а вижте сега как буталото и мусолини са обяснили за "родната" ни марка /той колегата може и братушка да е/ видяхте ли, че след дядо ви Ото нищо ново не е измислено - вал, бутала и толкоз Те го - писал е човека, инжекционните системи и 16 клапановите мотори с кво ги бори ладюхата - проста работа два карбуратора и едни по-големи вал и клапани и само настройка му била майката..... Аайй, че се веселя с такива включвания ама :D Тез двете мненя на мусолини и буталото надявам се фанаха пътя към темата с бисерите
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            #28
                            тука гледам се обиждаме на 8 клапанови с един вал и на чугунени блокове .....Някой да иска да се замери с 8 клапанов чугуняк с кубатура на лада или по точно 1372 кубика ( нема и 1.4 ) лето принуден да върви повече ????аз не виждам нищо лошо в ладовия освен делкото и карбураторите , всичко останало си е .... като на другите , да не споменавам че по родните ни състезания до скоро само ладюхи се бягаха
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #29
                              Ще ви покажа аз догодина колко не вървят ладовите мотори, ще ям на закуска и фиатови и опелови... и всичко!

                              Коментар


                                #30
                                Ще те чакаме

                                Коментар

                                Working...
                                X