не е точно така 1.6 атмосвер бие 1.8 турбо /примерно/ незнам по какъв коефицент се умножава точно но приблизително по 2 става
Предполагам е едновалов мотор с карбуратор? На колко години... ? И с турбо пак си остава морално остарял руски мотор.Докато ти си 16 клапанова двувалка, пълна инжекция, италиански автомобил ( това масово се свързва със спорта )... Просто знам какво ще ти каже оня и за това те подготвям....
ами гледам ти си в "екшан" средите на градъ надъхания е бай славян /апсолютен скиптик към италянските аФтомобяси/ иначе двигателя си има карборатор аз го гледах ама стърчът и някви кабели имал инжекция но няма да се слага защото няма пари за "мап" ковани бутала и колянов вал и "голямо" турбо , което несъм го виждал незнам коя година е двигателя но си е ладов от де да го погледнеш но пък хората са казали "не искам по мощен автомобил а по лек" фиата ще е 100% повече кила и 100% по малък и не форсиран двигател. Така че квото и да каже автомобилат му е по мощен на пръв поглед
кой го прави тоя мотор и кога ще стане, а пък че има ковани бутала е малко вероятно, да не са само легенди покрай проекта
мотора е 1.7 от лада нива но "щял" да стане 1.8 , иначе ици колата я прави Славян и той твърди че фиата не ставал и така запалихме се да ги пробваме .Иначе каза че се надява събота неделя да я палят
На 1,7 Нивата блока е 82 мм. На 1,8 блока е 84 мм Рецептата е много тарикатска! На 84 милиметровия блок се слагат бутала и биели от 2000 8 VТ фиат. Като се ползва и цялото запалване - електроника и инжекция на фиата. В Разград има такава Лада и раотата е сериозна Става дума, че Браво 1,6, ако ще и 116 клапанов да е ни мой са доближи до такава Лада. Ако някой си е внушил обаче, че с Ладовата карантия ще стане работа - в тежка заблуда е щото дет са вика тя Ладата у вакум си фърга карантията ... камоли пък в буст
мотора е 1.7 от лада нива но "щял" да стане 1.8 , иначе ици колата я прави Славян и той твърди че фиата не ставал и така запалихме се да ги пробваме .Иначе каза че се надява събота неделя да я палят
Може ли да дойда и аз, когато дойде момента на двубоя? Искам да се намеся в случай, че те бие.
не е точно така 1.6 атмосвер бие 1.8 турбо /примерно/ незнам по какъв коефицент се умножава точно но приблизително по 2 става
Предполагам е едновалов мотор с карбуратор? На колко години... ? И с турбо пак си остава морално остарял руски мотор.Докато ти си 16 клапанова двувалка, пълна инжекция, италиански автомобил ( това масово се свързва със спорта )... Просто знам какво ще ти каже оня и за това те подготвям....
И какво му е моралното остаряло на руския мотор? Като чели у фиатовия ( и всеки останал съвременен) няма 4 бутала с един кол. вал? 16 клапановите двувалови резачки се компенсират просто с широкофазен вал, сгъстяване, огромни клапани и двойка карбуратори при ладовите мотори. Тогава всяка двувалка ще ми гледа задния номер. :P Говоря за атмосферки. Нещата са ясни! Инжекциона при съвременните автомобили се компенсира с два карбуратора при руските машини.Съвременните двувалките - с по-големи клапани при руските...Останалото опира до настройки и възможности на шофера. Личното ми мнение - ако ладата е настроена както трябва, ще те остави с фиата в точка. Ще те дръпне с поне 100 метра в 400м. отсечка. :P Много ги подценявате ладите, а те наказват много лошо!
Буталото си няма НИКАКВА представа от ДВГ. Не познава двигателите на ВАЗ и не приема никакви съвети, ама прави глупости, пък отрича всичко чуждо. `Щото, хептен не го познава. Ако поне имаше малко понятие от нещата, за които говори, щеше да се поспре. Вместо да сектантства и излага по тоя начин останалите фенове на родната марка ВАЗ. Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 И вземете върнете малко аванса. Големи хора сте. Какви са тия глупости? Съревнование между турбо и атмосферка? Не е равносилно. Вземете разчирепете ВАЗ мотор с турбо и го турнете до Фиатски с турбо. Сложи атмосферен правен Ладов с атмосферен правен Фиатов. А, не да ми напъваш някакво издухано двувалче с натъпкан Ладов. Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Да са от ЕДНО И СЪЩО поколение/години/времена/епохи. Фиатският 1600 ТС излиза в края на 1960-те. Двувалка с ангренажен ремък, клапани, колкото 2 Ладови, фази на газоразпределение точно, колкото му са нужни, съотношение диаметър/ход на буталата и прочие, и прочие. Ако щеш и стандартни ги тури един до друг - където Ладовия свършва, Фиатския пее та иска още. Да не говорим и пълнен принудително. ВАЗ-овия чугуняк има, обаче много потенциал, ама за да го докараш като стандартен Фиат, трябва само главата и блока да останат Ладови. Сори, но е така. Иначе, не е лош мотор и за всяка правилно направена модификация се отблагодарява осезаемо. Пък, защо откривате топлата вода? Историята помни, какво е постигнато с Лада и какво с Фиат. Къде е да речем VFTS и къде е Абарт-рали. Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Буталото, защо не вземе да покара някое старо 131 с 1600 ТС мотор. Да види, къде е то, къде е Лада 1600. Аз 132 Аржента съм имал 2,0 ТС. Ама, само и единствено Господ знае, колко зор е видяла през вековете. 20 години на доизживяване, а само каране и ръчкане. Това тъп, архаичен двувалов 2,0 мотор. Изключително корава, надеждна и проста машина. И много корава ходова част. Бе, кола като хората.
Като знам на кого е колата,а пък и кой я прави,значи ще стане "мноооо бърза".И единия и другия си нямат представа от света
хм , хм незнам на кого е колата въртя се известно време край славян и ми се струва че с бмв-то добре се справя но пък все пак си е негово и си го кътка ! Пък за ладата от дет и да си я погледнеш си е лада Въпросният майстор яко плюе италянките и не задруго запалих муторетката и го набримчих да ги пробваме въпреки многото "превъзходства" на ладата , фиата не е кой знае кво но мисля че си повървя достатачно
А такаааа....... и таз тема са развивааа...... а вижте сега как буталото и мусолини са обяснили за "родната" ни марка /той колегата може и братушка да е/ видяхте ли, че след дядо ви Ото нищо ново не е измислено - вал, бутала и толкоз Те го - писал е човека, инжекционните системи и 16 клапановите мотори с кво ги бори ладюхата - проста работа два карбуратора и едни по-големи вал и клапани и само настройка му била майката..... Аайй, че се веселя с такива включвания ама :D Тез двете мненя на мусолини и буталото надявам се фанаха пътя към темата с бисерите
тука гледам се обиждаме на 8 клапанови с един вал и на чугунени блокове .....Някой да иска да се замери с 8 клапанов чугуняк с кубатура на лада или по точно 1372 кубика ( нема и 1.4 ) лето принуден да върви повече ????аз не виждам нищо лошо в ладовия освен делкото и карбураторите , всичко останало си е .... като на другите , да не споменавам че по родните ни състезания до скоро само ладюхи се бягаха
Коментар