Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD105+ vs VTS / 106 Rally

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз имам едно приятелче ссъс 106 8v ,само че е с олекотен спортен разпределителен ,права генерация и още някакви подобрения- нещо по скоростната кутияще го поразтъркам тия дни барем един клип да пуснем....казва че е 130+ коняа аз със моите галоши докато не дам 3-та немогат да зацепят 195/50/15 - твърди са ,инече са чистак нови.Ще гледам до утре да пусна един клип

    Коментар


      #17
      bafrof написа:
      аз имам едно приятелче ссъс 106 8v ,само че е с олекотен спортен разпределителен ,права генерация и още някакви подобрения- нещо по скоростната кутияще го поразтъркам тия дни барем един клип да пуснем....казва че е 130+ коняа аз със моите галоши докато не дам 3-та немогат да зацепят 195/50/15 - твърди са ,инече са чистак нови.Ще гледам до утре да пусна един клип
      Колега, а на теб каква ти е бегачката? Че не си си попълнил профила, та малко се чудя.

      Коментар


        #18
        бегачка силно казаномареан 1.9жтд с ремап и без ерг ....сега и обмислям и някаква по читава intake система ама ... има времеBTW: я за да не отварям нова тема някои да каже JR филтрите струват ли си

        Коментар


          #19
          bafrof написа:
          BTW: я за да не отварям нова тема някои да каже JR филтрите струват ли си
          Струват си :D

          Коментар


            #20
            biser_as написа:
            bafrof написа:
            BTW: я за да не отварям нова тема някои да каже JR филтрите струват ли си
            Струват си :D
            за цената си JR си струват но има и по добри ) все пак теси правят фитри от 7-8 годинкиаз съм метнал оче на един GREEN или един PiperCross в краен случай ще е КиН
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              WhitePower написа:
              за цената си JR си струват но има и по добри ) все пак теси правят фитри от 7-8 годинкиаз съм метнал оче на един GREEN или един PiperCross в краен случай ще е КиН
              Е то ако става въпрос за марки филтри на запад има много :D Специално между K&N и JR като съм ги гледал и аз лично не намирам никва разлика в начина на изработка и материалите-разлика има в цените и цвета :D Аз лично от 4-5 години си карам колите с JR Replacement (а и доста мои приятели също) и за повишената мощност (моите коли не съм ги сравнявал специално, но съм гледал разлики на дино-то на една и съща кола) не е кой знае колко, но за филтриране нямат пропуск, когато са омаслени правилно и с маслото, което трябва.Green и PiperCross в БГ малко трудно ще намерят, а пък за мен лично (и не само за мен) най-добрия филтър е Apex’i Power Intake мма цената му е клоняща към 200лв. :D

              Коментар


                #22
                дръпка с Ралито няма да има ...загубило си е втората BTW: като стана дума за правилно омасляване.... всяка марка филтри има определени препарати за почистване ?!да кажем че имам JR с какви препарати мога да го третирам ( но нека ги има на българския пазар)

                Коментар


                  #23
                  biser_as написа:
                  bafrof написа:
                  BTW: я за да не отварям нова тема някои да каже JR филтрите струват ли си
                  Струват си :D
                  Никаква разлика с КиН. Аз съм от две години с JR конус на бравото и съм страшно доволен. След монтажа му колата осезаемо тръгна. Който твърди че със спортен филтър няма разлика не е прав. Преди да го сложа един приятел с Фабиа РС ме зимаше с две коли поне, след поставянето му разликата от две коли беше в моя полза. И да добавя за всички собственици на Браво с конусен филтър, че след модифициране на калника(направа на отвори откъм филтъра и малка тръба към него+изолиране от топлината на ДВГ) резултата е направо впечатляващ. Колата се променя тотално.Сори за оффтопика
                  Bravo HGT

                  Коментар


                    #24
                    Тая Фабия stock ли е

                    Коментар


                      #25
                      Uox написа:
                      Тая Фабия stock ли е
                      Сток беше 1.9 ТДИ 134 коня мисла, че беше. Пускана е и с Астра GSI и пада с малко. Дажа момчето каза, че Бравото с повече го е било от Астрата :D. Колега, ако си с ХГТ-то от снимката и не си му сложил конусче, не се бави изобщо. Направо се отпушва зверски тая кола.
                      Bravo HGT

                      Коментар


                        #26
                        smokie написа:
                        Uox написа:
                        Тая Фабия stock ли е
                        Сток беше 1.9 ТДИ 134 коня мисла, че беше. Пускана е и с Астра GSI и пада с малко. Дажа момчето каза, че Бравото с повече го е било от Астрата :D. Колега, ако си с ХГТ-то от снимката и не си му сложил конусче, не се бави изобщо. Направо се отпушва зверски тая кола.
                        131 коня са тия Шкоди, ама аз и без конус си правя кола на такава чипната Fabia ХГТ-то от снимката е мойтУ :P

                        Коментар


                          #27
                          bafrof написа:
                          BTW: като стана дума за правилно омасляване.... всяка марка филтри има определени препарати за почистване ?!да кажем че имам JR с какви препарати мога да го третирам ( но нека ги има на българския пазар)
                          Мии да кажем, че ако имаш JR и е дошъл момента да го переш, чисто и просто си купуваш препаратите на JR :D Има ги налични на българския пазар от години Ако не знаеш откъде да си ги купиш, а ти трябват, ми пиши и ше ти отговоря моменталически :D

                          Коментар


                            #28
                            Uox написа:
                            smokie написа:
                            Uox написа:
                            Тая Фабия stock ли е
                            Сток беше 1.9 ТДИ 134 коня мисла, че беше. Пускана е и с Астра GSI и пада с малко. Дажа момчето каза, че Бравото с повече го е било от Астрата :D. Колега, ако си с ХГТ-то от снимката и не си му сложил конусче, не се бави изобщо. Направо се отпушва зверски тая кола.
                            131 коня са тия Шкоди, ама аз и без конус си правя кола на такава чипната Fabia ХГТ-то от снимката е мойтУ :P
                            Ми нз как паднах първия пут и аз. Нещо май беше много запушена кошницата, а и аз я бях зел тамън и незнаех още как да я изцеждам като хората. След малко тренинг обаче, и филтъра се обърнаха нещата. :D
                            Bravo HGT

                            Коментар


                              #29
                              Като собственик на 106 ГТИ 1.6 16 мисля че ,ако не е барано сериозно жтд -то ,теоретично пада , с колко незнам ,не съм се пускал въобще в такива гонки, но на 400 метра мисля че пежака ще дръпне!Впрочем, колко тежи едно браво жтд?
                              На брега на реката рибарите поставяха червеи на въдиците си, а в реката се виждаше обратното...

                              Коментар


                                #30
                                1170 кг

                                Коментар

                                Working...
                                X