Сега от любопитство си погледнах логовете на Типото на 1/4 миля, понеже 80-120 не бях им обръщал внимание и се оказа че имам време от 1.57 с
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Еластичност 80-120км/ч
Collapse
X
-
dimmX написа:ici написа:Сега от любопитство си погледнах логовете на Типото на 1/4 миля, понеже 80-120 не бях им обръщал внимание и се оказа че имам време от 1.57 с
Коментар
-
Днес си направих тест, защото малко коли има по улицата, та резултатите са следнитеНа 5-та = 8.7на 3-та = 5.53-та идва вече малко по-къса и около 110 намалява горивото и налягането на турбото, но не ми се занимаваше да превключвамA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=LNCgTzTJbMs Това е на Стилото .215/45/17.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
~5 сек. на ІІІ-та: http://vbox7.com/play:5f91648164Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Не съм засичал специално, ама според тоя клип http://vbox7.com/play:c0ba6eaae2 е грубо около 4 сек. Това за мареята. За темпрата си нямам представа.
Коментар
-
Карал съм пасат В5.5 131 к.с. комби (вариант) ми добре дърпа, но когато е включило турбото. Иначе като го позасиля 1-2-3-4 в града и набира и то доста лесно, махам си крака от газта и после айде пак на 3та - да Извън града същата работа караш на 5 та щото е набирало стабилно и на нея, оставяш го по инерция да падне 70-80 км/h и после даваш газ до долу и фърляш боб кога ще включи турбината за да почне да набира. Иначе бравото не е така вкарваш пета и къпиш побутваш газта да понабере като спадне скоростта. Но на пасата еластичния турбодизел със своите 310 нм кърти мивки, много различен стил на каране иска, не трябва да му се отнема газта докрай, предизвиква към неспазване на дистанция... макар и бърз на правите бива застиган лесно в завоите и т.н. в града не може да се вкара 4та или 5та и по малко газ като понамалее скоростта, а се редят постоянно предавките. Но нищо не може да се сравни с големия бензинов двигател. дори дизела да смъкнеш скорости на долу турбината не може съвсем веднага да се развърти.
Коментар
-
Ето моите приблизителни резултати за доускорение от 80 до 120км/ч.на 3-та скорост -приблизително 6 секна 4-та скорост -приблизително 7 секЗасичането на 3-та скорост е без превключване на четвърта. Снимах с телефона и засичането е по секундите от клипа и не може да се каже , че е точно, но ако успея по-късно ще кача клипчетата. Всичко си е сток по колата, има само ремап. Естествено, че след ремапа съединителя при напън в ниските обороти започва да плъзга. Ама не ми се занимава за сега да слагам съединител от HGT. Гледам, че почти всички Брави плъзгат след ремап, някой пък даже спирали да плъзгат след време като се покара. Кара се щадящо по отношение на съединителя и ще си повърви още бая според мен с този съединител.Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
Ако се засича след като колата вече е набрала около 6 секунди,ама ме спъва превключването на 4та... http://www.vbox7.com/play:3a88d6a8eb ,колата е Алфа Ромео 156 1.9жтд 115 сток.
Коментар
-
garfunken написа:Ето моите приблизителни резултати за доускорение от 80 до 120км/ч.на 3-та скорост -приблизително 6 секна 4-та скорост -приблизително 7 секЗасичането на 3-та скорост е без превключване на четвърта. Снимах с телефона и засичането е по секундите от клипа и не може да се каже , че е точно, но ако успея по-късно ще кача клипчетата. Всичко си е сток по колата, има само ремап. Естествено, че след ремапа съединителя при напън в ниските обороти започва да плъзга. Ама не ми се занимава за сега да слагам съединител от HGT. Гледам, че почти всички Брави плъзгат след ремап, някой пък даже спирали да плъзгат след време като се покара. Кара се щадящо по отношение на съединителя и ще си повърви още бая според мен с този съединител.Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
Колеги искам само да питам понеже гледам всеки ръчка на 2-ра 3 -та 4 та ....Това нещо "еластичност" защо си мисля се прави на максималната възможна предавка .... 5 та, 6 та (който има) Без предварително да се засилва колата от 0 или 20 на 2 ра ... от 75 се дава газ на максимална предавка и тогава засичате... като гледам и разните там списания Ауто Билд, топ гиър и подобни тестват...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар