Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Еластичност 80-120км/ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Сега от любопитство си погледнах логовете на Типото на 1/4 миля, понеже 80-120 не бях им обръщал внимание и се оказа че имам време от 1.57 с
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #62
      ici написа:
      Сега от любопитство си погледнах логовете на Типото на 1/4 миля, понеже 80-120 не бях им обръщал внимание и се оказа че имам време от 1.57 с
      ей, това е еластичност.
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #63
        dimmX написа:
        ici написа:
        Сега от любопитство си погледнах логовете на Типото на 1/4 миля, понеже 80-120 не бях им обръщал внимание и се оказа че имам време от 1.57 с
        ей, това е еластичност.
        Има обаче един трик замесен, ефект на катапулта се е получил, лога е от пистата на с.Острово (ярко зелената линия) и съм подкарал на як въртел първа и втора, при включването на трета се възстановява сцеплението и се получава рязък скок в скоростта като катапулт.За сравнение по-тъмната графика е на перфектен асфалт, където въртене има само на първа, вижда се колко е чиста линията и си личат ясно и превключванията, за разлика от ярко зелената където има буксуване чак до края на 4-та.При хубаво сцепление без ефекта на катапулта времето 80-120 е 2.4 сек.
        Прикачени файлове
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #64
          80-120 по баир около 6 сек скоро ще замеря пак с малко жокерчета на същия баир
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            #65
            Днес си направих тест, защото малко коли има по улицата, та резултатите са следнитеНа 5-та = 8.7на 3-та = 5.53-та идва вече малко по-къса и около 110 намалява горивото и налягането на турбото, но не ми се занимаваше да превключвам
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #66
              http://www.youtube.com/watch?v=LNCgTzTJbMs Това е на Стилото .215/45/17.
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #67
                ~5 сек. на ІІІ-та: http://vbox7.com/play:5f91648164
                Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                Коментар


                  #68
                  Не съм засичал специално, ама според тоя клип http://vbox7.com/play:c0ba6eaae2 е грубо около 4 сек. Това за мареята. За темпрата си нямам представа.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #69
                    Карал съм пасат В5.5 131 к.с. комби (вариант) ми добре дърпа, но когато е включило турбото. Иначе като го позасиля 1-2-3-4 в града и набира и то доста лесно, махам си крака от газта и после айде пак на 3та - да Извън града същата работа караш на 5 та щото е набирало стабилно и на нея, оставяш го по инерция да падне 70-80 км/h и после даваш газ до долу и фърляш боб кога ще включи турбината за да почне да набира. Иначе бравото не е така вкарваш пета и къпиш побутваш газта да понабере като спадне скоростта. Но на пасата еластичния турбодизел със своите 310 нм кърти мивки, много различен стил на каране иска, не трябва да му се отнема газта докрай, предизвиква към неспазване на дистанция... макар и бърз на правите бива застиган лесно в завоите и т.н. в града не може да се вкара 4та или 5та и по малко газ като понамалее скоростта, а се редят постоянно предавките. Но нищо не може да се сравни с големия бензинов двигател. дори дизела да смъкнеш скорости на долу турбината не може съвсем веднага да се развърти.
                    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                    FIAT Punto sx 75 '94

                    Коментар


                      #70
                      Ето моите приблизителни резултати за доускорение от 80 до 120км/ч.на 3-та скорост -приблизително 6 секна 4-та скорост -приблизително 7 секЗасичането на 3-та скорост е без превключване на четвърта. Снимах с телефона и засичането е по секундите от клипа и не може да се каже , че е точно, но ако успея по-късно ще кача клипчетата. Всичко си е сток по колата, има само ремап. Естествено, че след ремапа съединителя при напън в ниските обороти започва да плъзга. Ама не ми се занимава за сега да слагам съединител от HGT. Гледам, че почти всички Брави плъзгат след ремап, някой пък даже спирали да плъзгат след време като се покара. Кара се щадящо по отношение на съединителя и ще си повърви още бая според мен с този съединител.
                      Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                      Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                      Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                      Коментар


                        #71
                        Ако се засича след като колата вече е набрала около 6 секунди,ама ме спъва превключването на 4та... http://www.vbox7.com/play:3a88d6a8eb ,колата е Алфа Ромео 156 1.9жтд 115 сток.

                        Коментар


                          #72
                          garfunken написа:
                          Ето моите приблизителни резултати за доускорение от 80 до 120км/ч.на 3-та скорост -приблизително 6 секна 4-та скорост -приблизително 7 секЗасичането на 3-та скорост е без превключване на четвърта. Снимах с телефона и засичането е по секундите от клипа и не може да се каже , че е точно, но ако успея по-късно ще кача клипчетата. Всичко си е сток по колата, има само ремап. Естествено, че след ремапа съединителя при напън в ниските обороти започва да плъзга. Ама не ми се занимава за сега да слагам съединител от HGT. Гледам, че почти всички Брави плъзгат след ремап, някой пък даже спирали да плъзгат след време като се покара. Кара се щадящо по отношение на съединителя и ще си повърви още бая според мен с този съединител.
                          Ето го и клипа на трета скорост:http://www.youtube.com/watch?feature...&v=OWvuOagHcSo
                          Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                          Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                          Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                          Коментар


                            #73
                            Утре ще имам малко излизане извън София и ще взема да тествам..предполагам че ще падна под 4 секунди 80-120
                            3.0CRD

                            Коментар


                              #74
                              Колеги искам само да питам понеже гледам всеки ръчка на 2-ра 3 -та 4 та ....Това нещо "еластичност" защо си мисля се прави на максималната възможна предавка .... 5 та, 6 та (който има) Без предварително да се засилва колата от 0 или 20 на 2 ра ... от 75 се дава газ на максимална предавка и тогава засичате... като гледам и разните там списания Ауто Билд, топ гиър и подобни тестват...

                              Коментар


                                #75
                                Абсолютно прав си колега!!! При старите коли беше на 4-та и 5-та предавка, сега при "модерните" е на 5-та и 6-та

                                Коментар

                                Working...
                                X