Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Еластичност 80-120км/ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Еластичност 80-120км/ч

    Ето моите резултати:3-та скорост -> 5.7 сек4-та скорост -> 6.2 сек5-та скорост -> 9.1 секНа 3-та е малко по-слаб резултата защото има превключване от 3-та на 4-та скорост при около 110-115км/ч за доускорението до 120км/ч.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    С какво си ги мерил тия времена ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      С какво си ги мерил тия времена ?
      Со ГПС-о :D
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        :D имам вече 5 Hz GPS QSTARZ BT-Q890 и в комбинация с RaceChrono софтуера за смарт телефони дава много ценни логове.Мерил съм за сега само проекта ево Дедра, но с много буксуващ съединител, така че данните са доста под реалните и възможности.Понеже лога е част от максимално ускорение от място има превключване от втора на трета отнемащо 0.4 сека самото време 80-120 е за точно 4.00 сек
        Прикачени файлове
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          Това на 4-та ли колега

          Коментар


            #6
            От втора на трета е това на ici.Само да уточним как правим измерването. Караме примерно със 75 км/ч и тогава давамегаз и мерим или ускоряваме от 0 и гледаме времето 80-120.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              моето е от място и при максимално ускоряване през предавките а вече самата програма си вади времето на теста който ни интересува.Виждат се двете вертикални линии, първата е при скорост 80 и съответно маркирана с време 0 сек а втората линия е при 120 км/ч и там времето е точно 4.00 секЗелената графика е скоростта, виждат се точно как се превключва през предавките, жълтата е изминатото разстояние а пурпурната е ускорението G.А долу в ляво са моментните цифрови стойности, в случая там където се намира червената линия, точно се вижда че за 50 метра е достигната скорост 100км/ч при финално G 0.3.А иначе стартовото G е порядъчните 1.2 :D
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #8
                Е това измерване на еластичност ли е?

                Коментар


                  #9
                  еластичност по принцип е измерване в една предавка само, без превключване което си е сериозно разтеглив време-фактор
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #10
                    И аз така си го представям, за това и се очудих ако го прави въпросната Дедра на 4-та от 80-120 км/ч за 4 сек

                    Коментар


                      #11
                      BO написа:
                      emzo написа:
                      С какво си ги мерил тия времена ?
                      Со ГПС-о :D
                      Дай подробности, че и аз искам да видя, ама софта трябва да е същия и пак има шанс за огромно разминаване.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Софтуера е "RaceChrono" , сваля се от OVI STORE: http://store.ovi.com/search?q=RaceChrono !Аз лично това ползвам и е много удобно.
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #13
                          Моите постижения са:-на 4-та : 7,5с-на 5-та : 9,9сНО уточнението е,че резултата е от старт при 65-75 км/ч. Не е от летящ старт, т.е. стабилно ускоряване от 0км/ч до 120, както е направил ICI.п.п. предполагам това имаше предвид vsd
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #14
                            Цитирам един пост от преди доста време с уточнението че ускоренията са от около 75-77 км/ч.
                            vsd написа:
                            Преди малко правихме няколко засичания.Колата е Bravo JTD. За мен данните които получихме са далеч от реалността. Телефона е със симбиан, gps-а беше някакъв holux или нещо такова. Хващаше 9 или 10 сателита. Засичанията ги правихме на околовръстното между цариградско и ботевградско, където асфалта е много далече от равен и не можеш да караш нормално. Всички засичания са с двма души, като аз съм около 75 кг а другия около 85-90. Резервоара беше пълен и имах около 30 кила багаж в багажника.0-100 най-доброто време беше 10,1. Преди ремапа беше около 12-13. Направи ми впечатление че резултата излизаше чак като отида към 115 по скоростомер. Както и да е, аз съм крайно недоволен. Реалното е там някъде, ама жсе си мислех че е към 9,5 или 9,7.80-120 на 4-та предавка ми даде 7,4.80-120 на 5-та ми даде 10,3 като май паднах в турбо дупката, но не съм сигурен кога точно започна да отчита.0-400 метра или 1/4 миля. Ей тука обаче избихме рибата. Резултат 15,3. За кола дето от 0-100 е 10 сек, направо ми се стурва невъзможно да даде 15,3. 17,5 би било по-реално.Тестовете не бяха направени по-най добрия начин, но при този асфалт и трафик няма как по друг начин.
                            Между другото, заводските данни за Bravo jtd 105, които бях открил преди време са80-120 на 4-та 11,280-120 на 5-та 16,9Не претендирам за точни резултати. Все пак gps-а с който мерихме тогава е 1Hz.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #15
                              Jimy написа:
                              Моите постижения са:-на 4-та : 7,5с-на 5-та : 9,9сНО уточнението е,че резултата е от старт при 65-75 км/ч. Не е от летящ старт, т.е. стабилно ускоряване от 0км/ч до 120, както е направил ICI.п.п. предполагам това имаше предвид vsd
                              Моите резултати са достигам да речем скорост около 60км/ч. Поддържам я да речем на 5-та скорост 5-6 секунди и лепвам педала до ламарината и чакам да подмина 120км/ч.Така от 60 започва да набира, влиза в 80-те км/ч, започва уредчето да отчита и като достигна 120км/ч имам резултата.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X