Ето моите резултати:3-та скорост -> 5.7 сек4-та скорост -> 6.2 сек5-та скорост -> 9.1 секНа 3-та е малко по-слаб резултата защото има превключване от 3-та на 4-та скорост при около 110-115км/ч за доускорението до 120км/ч.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Еластичност 80-120км/ч
Collapse
X
-
:D имам вече 5 Hz GPS QSTARZ BT-Q890 и в комбинация с RaceChrono софтуера за смарт телефони дава много ценни логове.Мерил съм за сега само проекта ево Дедра, но с много буксуващ съединител, така че данните са доста под реалните и възможности.Понеже лога е част от максимално ускорение от място има превключване от втора на трета отнемащо 0.4 сека самото време 80-120 е за точно 4.00 сек
Коментар
-
моето е от място и при максимално ускоряване през предавките а вече самата програма си вади времето на теста който ни интересува.Виждат се двете вертикални линии, първата е при скорост 80 и съответно маркирана с време 0 сек а втората линия е при 120 км/ч и там времето е точно 4.00 секЗелената графика е скоростта, виждат се точно как се превключва през предавките, жълтата е изминатото разстояние а пурпурната е ускорението G.А долу в ляво са моментните цифрови стойности, в случая там където се намира червената линия, точно се вижда че за 50 метра е достигната скорост 100км/ч при финално G 0.3.А иначе стартовото G е порядъчните 1.2 :D
Коментар
-
Софтуера е "RaceChrono" , сваля се от OVI STORE: http://store.ovi.com/search?q=RaceChrono !Аз лично това ползвам и е много удобно.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Моите постижения са:-на 4-та : 7,5с-на 5-та : 9,9сНО уточнението е,че резултата е от старт при 65-75 км/ч. Не е от летящ старт, т.е. стабилно ускоряване от 0км/ч до 120, както е направил ICI.п.п. предполагам това имаше предвид vsdПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Цитирам един пост от преди доста време с уточнението че ускоренията са от около 75-77 км/ч.vsd написа:Преди малко правихме няколко засичания.Колата е Bravo JTD. За мен данните които получихме са далеч от реалността. Телефона е със симбиан, gps-а беше някакъв holux или нещо такова. Хващаше 9 или 10 сателита. Засичанията ги правихме на околовръстното между цариградско и ботевградско, където асфалта е много далече от равен и не можеш да караш нормално. Всички засичания са с двма души, като аз съм около 75 кг а другия около 85-90. Резервоара беше пълен и имах около 30 кила багаж в багажника.0-100 най-доброто време беше 10,1. Преди ремапа беше около 12-13. Направи ми впечатление че резултата излизаше чак като отида към 115 по скоростомер. Както и да е, аз съм крайно недоволен. Реалното е там някъде, ама жсе си мислех че е към 9,5 или 9,7.80-120 на 4-та предавка ми даде 7,4.80-120 на 5-та ми даде 10,3 като май паднах в турбо дупката, но не съм сигурен кога точно започна да отчита.0-400 метра или 1/4 миля. Ей тука обаче избихме рибата. Резултат 15,3. За кола дето от 0-100 е 10 сек, направо ми се стурва невъзможно да даде 15,3. 17,5 би било по-реално.Тестовете не бяха направени по-най добрия начин, но при този асфалт и трафик няма как по друг начин.
Коментар
-
Jimy написа:Моите постижения са:-на 4-та : 7,5с-на 5-та : 9,9сНО уточнението е,че резултата е от старт при 65-75 км/ч. Не е от летящ старт, т.е. стабилно ускоряване от 0км/ч до 120, както е направил ICI.п.п. предполагам това имаше предвид vsdA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар