Сега от любопитство си погледнах логовете на Типото на 1/4 миля, понеже 80-120 не бях им обръщал внимание и се оказа че имам време от 1.57 с
ей, това е еластичност.
Има обаче един трик замесен, ефект на катапулта се е получил, лога е от пистата на с.Острово (ярко зелената линия) и съм подкарал на як въртел първа и втора, при включването на трета се възстановява сцеплението и се получава рязък скок в скоростта като катапулт.За сравнение по-тъмната графика е на перфектен асфалт, където въртене има само на първа, вижда се колко е чиста линията и си личат ясно и превключванията, за разлика от ярко зелената където има буксуване чак до края на 4-та.При хубаво сцепление без ефекта на катапулта времето 80-120 е 2.4 сек.
Днес си направих тест, защото малко коли има по улицата, та резултатите са следнитеНа 5-та = 8.7на 3-та = 5.53-та идва вече малко по-къса и около 110 намалява горивото и налягането на турбото, но не ми се занимаваше да превключвам
Карал съм пасат В5.5 131 к.с. комби (вариант) ми добре дърпа, но когато е включило турбото. Иначе като го позасиля 1-2-3-4 в града и набира и то доста лесно, махам си крака от газта и после айде пак на 3та - да Извън града същата работа караш на 5 та щото е набирало стабилно и на нея, оставяш го по инерция да падне 70-80 км/h и после даваш газ до долу и фърляш боб кога ще включи турбината за да почне да набира. Иначе бравото не е така вкарваш пета и къпиш побутваш газта да понабере като спадне скоростта. Но на пасата еластичния турбодизел със своите 310 нм кърти мивки, много различен стил на каране иска, не трябва да му се отнема газта докрай, предизвиква към неспазване на дистанция... макар и бърз на правите бива застиган лесно в завоите и т.н. в града не може да се вкара 4та или 5та и по малко газ като понамалее скоростта, а се редят постоянно предавките. Но нищо не може да се сравни с големия бензинов двигател. дори дизела да смъкнеш скорости на долу турбината не може съвсем веднага да се развърти.
Ето моите приблизителни резултати за доускорение от 80 до 120км/ч.на 3-та скорост -приблизително 6 секна 4-та скорост -приблизително 7 секЗасичането на 3-та скорост е без превключване на четвърта. Снимах с телефона и засичането е по секундите от клипа и не може да се каже , че е точно, но ако успея по-късно ще кача клипчетата. Всичко си е сток по колата, има само ремап. Естествено, че след ремапа съединителя при напън в ниските обороти започва да плъзга. Ама не ми се занимава за сега да слагам съединител от HGT. Гледам, че почти всички Брави плъзгат след ремап, някой пък даже спирали да плъзгат след време като се покара. Кара се щадящо по отношение на съединителя и ще си повърви още бая според мен с този съединител.
Ако се засича след като колата вече е набрала около 6 секунди,ама ме спъва превключването на 4та... http://www.vbox7.com/play:3a88d6a8eb ,колата е Алфа Ромео 156 1.9жтд 115 сток.
Ето моите приблизителни резултати за доускорение от 80 до 120км/ч.на 3-та скорост -приблизително 6 секна 4-та скорост -приблизително 7 секЗасичането на 3-та скорост е без превключване на четвърта. Снимах с телефона и засичането е по секундите от клипа и не може да се каже , че е точно, но ако успея по-късно ще кача клипчетата. Всичко си е сток по колата, има само ремап. Естествено, че след ремапа съединителя при напън в ниските обороти започва да плъзга. Ама не ми се занимава за сега да слагам съединител от HGT. Гледам, че почти всички Брави плъзгат след ремап, някой пък даже спирали да плъзгат след време като се покара. Кара се щадящо по отношение на съединителя и ще си повърви още бая според мен с този съединител.
Колеги искам само да питам понеже гледам всеки ръчка на 2-ра 3 -та 4 та ....Това нещо "еластичност" защо си мисля се прави на максималната възможна предавка .... 5 та, 6 та (който има) Без предварително да се засилва колата от 0 или 20 на 2 ра ... от 75 се дава газ на максимална предавка и тогава засичате... като гледам и разните там списания Ауто Билд, топ гиър и подобни тестват...
Коментар