Top Gear винаги са били пристрастни глупаци, такива ще си и останат. Набиваш 1 скорост по-долу и няма турбо дупка, що за глупост беше това сравнение...
Top Gear винаги са били пристрастни глупаци, такива ще си и останат. Набиваш 1 скорост по-долу и няма турбо дупка, що за глупост беше това сравнение...
Top Gear винаги са били пристрастни глупаци, такива ще си и останат. Набиваш 1 скорост по-долу и няма турбо дупка, що за глупост беше това сравнение...
Преди малко направихме тест с моята кола със "апаратурата" на Бо.На равно, закрепям 60 на подходящата предавка и газ до ламарината.Времената са:4-та -> 7.65-та -> 9.4п.с. Абе на Бо много му тежи "Д-то", та ми скапа времената
Добре де колеги, а не е ли правилно този тест за досукроение на 4-та и 5-та предавка да се прави точно от 80 км/ч до 120, а не от 60км/ч да се започне "засилката"? Според мен по начина по който го правите вие се получава различен от реалното резултат.
Добре де колеги, а не е ли правилно този тест за досукроение на 4-та и 5-та предавка да се прави точно от 80 км/ч до 120, а не от 60км/ч да се започне "засилката"? Според мен по начина по който го правите вие се получава различен от реалното резултат.
И аз така мисля щото има едно замисляне от около 2/сек като подам рязко газ до дупка на 5-та със 80км/ч .А като натисна рязко газта при 60-70км/ч този момент се губи и от там и времето за разгон е друго .
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Точно това замисляне на колата което се получава при рязко подаване на газ , според мен може да се избегне ако вместо да натиснете рязко педала до пода . Да го натискате постепенно , като с това си действие компютъра ще може по добре да определи количеството на влизащия въздух , и следователно да пусне необходимото му количество гориво. Докато при рязко подаване на газ горивната смес рязко се обеднява и затова се отнема време да се коригира това нещо и да започне ускорението което целите.
Добре де колеги, а не е ли правилно този тест за досукроение на 4-та и 5-та предавка да се прави точно от 80 км/ч до 120, а не от 60км/ч да се започне "засилката"? Според мен по начина по който го правите вие се получава различен от реалното резултат.
Как точно ще засечеш че си с 80, за да стартираш хронометъра, и как точно ще засечеш, че си със 120, за да го спреш, как точно ще синхронизираш старта на времето с натискането на газта?
Предлагам да изчакате Боби да ви обясни защо точно от 60 почваме.Иначе за феновете на бързото набиране.... от 5-та със 60 при ~1200 оборота... е няма такъв лаг, не съм и предполагал , че може чак толкова - а колата я карам от 2 години.Оги - софта автоматично си прави меренето 80-120.
За колегите с 6 скорости - по всички тестове това замерване се прави дори на 4/5/6 предавка. Това което правите със засилка от 60 км/ч и софта да започне да мери от 80 км/ч е всичко друго, но не и доускорение... Тъжната истина е че ако започнете меренето от точно 80 км/ч ще се получат резултати с мин. 2-3 сек нагоре - това вече ще е близо до реалността
За колегите с 6 скорости - по всички тестове това замерване се прави дори на 4/5/6 предавка. Това което правите със засилка от 60 км/ч и софта да започне да мери от 80 км/ч е всичко друго, но не и доускорение... Тъжната истина е че ако започнете меренето от точно 80 км/ч ще се получат резултати с мин. 2-3 сек нагоре - това вече ще е близо до реалността
Какво значение в крайна сметка има това.Теста е показан как се прави. Ако имаш резултати може да ги напишеш, ако нямаш по-добре не спами.
Моята кола ми дава 11сек , но от 80км/ч със рязко подаване на газ до 120км/ч . Утре мисля да я замеря от 60км/ч , за да видя каква е разликата във времената.
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Тъжната истина е че ако започнете меренето от точно 80 км/ч ще се получат резултати с мин. 2-3 сек нагоре - това вече ще е близо до реалността
При това положение излиза, че ще имам много по добри времена. Не мисля, че чак 2-3сек. ще е разликата, повече клоня към 1сек.Досега обаче не видях нито един клип за доказателство на времената.
Хайде пробвай от 80 км/ч колега и да видиме колко по-добри времена ще имаш.... Нямам необходимата техника с която да замеря тези времена, но ако го правя ще е точно по начина по който ви споменах, а ако ’’спамене’’ е това че ви обръщам внимание как го правите - ок, заблуждавайте се колко са ви бързи колите които карате....Личните коли които карам, точно в тази дисциплина ще се окажат доста "лагави". т.е. не мисля че ще "блесна" с някакви феноменални резултати (освен може би едно почти стоково Пунто ГТ) и затова за мен няма смисъл от такова замерване
Коментар