Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Еластичност 80-120км/ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: ads

    BO написа:
    А най-добрия пример за турбо дупка може да се види тук, що е то еластичност http://www.youtube.com/watch?v=tt06N8EjVfU
    Top Gear винаги са били пристрастни глупаци, такива ще си и останат. Набиваш 1 скорост по-долу и няма турбо дупка, що за глупост беше това сравнение...
    '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
    Powered by VRPerformance

    Коментар


      #32
      Re: ads

      Roman написа:
      BO написа:
      А най-добрия пример за турбо дупка може да се види тук, що е то еластичност http://www.youtube.com/watch?v=tt06N8EjVfU
      Top Gear винаги са били пристрастни глупаци, такива ще си и останат. Набиваш 1 скорост по-долу и няма турбо дупка, що за глупост беше това сравнение...
      OK, а някакви конкретни данни по темата да имаш?
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #33
        Re: ads

        BO написа:
        Roman написа:
        BO написа:
        А най-добрия пример за турбо дупка може да се види тук, що е то еластичност http://www.youtube.com/watch?v=tt06N8EjVfU
        Top Gear винаги са били пристрастни глупаци, такива ще си и останат. Набиваш 1 скорост по-долу и няма турбо дупка, що за глупост беше това сравнение...
        OK, а някакви конкретни данни по темата да имаш?
        80-120 6 и нещо.
        '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
        Powered by VRPerformance

        Коментар


          #34
          Преди малко направихме тест с моята кола със "апаратурата" на Бо.На равно, закрепям 60 на подходящата предавка и газ до ламарината.Времената са:4-та -> 7.65-та -> 9.4п.с. Абе на Бо много му тежи "Д-то", та ми скапа времената
          Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

          Коментар


            #35
            Добре де колеги, а не е ли правилно този тест за досукроение на 4-та и 5-та предавка да се прави точно от 80 км/ч до 120, а не от 60км/ч да се започне "засилката"? Според мен по начина по който го правите вие се получава различен от реалното резултат.

            Коментар


              #36
              1

              Tie написа:
              Добре де колеги, а не е ли правилно този тест за досукроение на 4-та и 5-та предавка да се прави точно от 80 км/ч до 120, а не от 60км/ч да се започне "засилката"? Според мен по начина по който го правите вие се получава различен от реалното резултат.
              И аз така мисля щото има едно замисляне от около 2/сек като подам рязко газ до дупка на 5-та със 80км/ч .А като натисна рязко газта при 60-70км/ч този момент се губи и от там и времето за разгон е друго .
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

              Коментар


                #37
                Точно това замисляне на колата което се получава при рязко подаване на газ , според мен може да се избегне ако вместо да натиснете рязко педала до пода . Да го натискате постепенно , като с това си действие компютъра ще може по добре да определи количеството на влизащия въздух , и следователно да пусне необходимото му количество гориво. Докато при рязко подаване на газ горивната смес рязко се обеднява и затова се отнема време да се коригира това нещо и да започне ускорението което целите.

                Коментар


                  #38
                  Tie написа:
                  Добре де колеги, а не е ли правилно този тест за досукроение на 4-та и 5-та предавка да се прави точно от 80 км/ч до 120, а не от 60км/ч да се започне "засилката"? Според мен по начина по който го правите вие се получава различен от реалното резултат.
                  Как точно ще засечеш че си с 80, за да стартираш хронометъра, и как точно ще засечеш, че си със 120, за да го спреш, как точно ще синхронизираш старта на времето с натискането на газта?

                  Коментар


                    #39
                    Предлагам да изчакате Боби да ви обясни защо точно от 60 почваме.Иначе за феновете на бързото набиране.... от 5-та със 60 при ~1200 оборота... е няма такъв лаг, не съм и предполагал , че може чак толкова - а колата я карам от 2 години.Оги - софта автоматично си прави меренето 80-120.
                    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                    Коментар


                      #40
                      За колегите с 6 скорости - по всички тестове това замерване се прави дори на 4/5/6 предавка. Това което правите със засилка от 60 км/ч и софта да започне да мери от 80 км/ч е всичко друго, но не и доускорение... Тъжната истина е че ако започнете меренето от точно 80 км/ч ще се получат резултати с мин. 2-3 сек нагоре - това вече ще е близо до реалността

                      Коментар


                        #41
                        Колега, а ти с твоята какви времена правиш.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #42
                          vsd написа:
                          Колега, а ти с твоята какви времена правиш.
                          Точно зададен въпрос.
                          Tie написа:
                          За колегите с 6 скорости - по всички тестове това замерване се прави дори на 4/5/6 предавка. Това което правите със засилка от 60 км/ч и софта да започне да мери от 80 км/ч е всичко друго, но не и доускорение... Тъжната истина е че ако започнете меренето от точно 80 км/ч ще се получат резултати с мин. 2-3 сек нагоре - това вече ще е близо до реалността
                          Какво значение в крайна сметка има това.Теста е показан как се прави. Ако имаш резултати може да ги напишеш, ако нямаш по-добре не спами.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #43
                            Моята кола ми дава 11сек , но от 80км/ч със рязко подаване на газ до 120км/ч . Утре мисля да я замеря от 60км/ч , за да видя каква е разликата във времената.
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                            Коментар


                              #44
                              Tie написа:
                              Тъжната истина е че ако започнете меренето от точно 80 км/ч ще се получат резултати с мин. 2-3 сек нагоре - това вече ще е близо до реалността
                              При това положение излиза, че ще имам много по добри времена. Не мисля, че чак 2-3сек. ще е разликата, повече клоня към 1сек.Досега обаче не видях нито един клип за доказателство на времената.

                              Коментар


                                #45
                                Хайде пробвай от 80 км/ч колега и да видиме колко по-добри времена ще имаш.... Нямам необходимата техника с която да замеря тези времена, но ако го правя ще е точно по начина по който ви споменах, а ако ’’спамене’’ е това че ви обръщам внимание как го правите - ок, заблуждавайте се колко са ви бързи колите които карате....Личните коли които карам, точно в тази дисциплина ще се окажат доста "лагави". т.е. не мисля че ще "блесна" с някакви феноменални резултати (освен може би едно почти стоково Пунто ГТ) и затова за мен няма смисъл от такова замерване

                                Коментар

                                Working...
                                X