Моите резултати са достигам да речем скорост около 60км/ч. Поддържам я да речем на 5-та скорост 5-6 секунди и лепвам педала до ламарината и чакам да подмина 120км/ч. Така от 60 започва да набира, влиза в 80-те км/ч, започва уредчето да отчита и като достигна 120км/ч имам резултата.
Абсолютно по същия начин и аз тествах. Следващия път ще приложа и графиката от "раце хроно". Много е интересна тази програмка,незная до колко може да и се вярва,но това което е написал vsd ме обнадеждава за реален резултат?!
vsd написа:
Цитирам един пост от преди доста време с уточнението че ускоренията са от около 75-77 км/ч.
vsd написа:
... 80-120 на 4-та предавка ми даде 7,4.80-120 на 5-та ми даде 10,3 като ...
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Рейс хроно се взема оттук http://racechrono.com/Самата програма е точна в зависимост какъв ГПС се ползва.Ако е 1 Хц точността може да е до 1 секунда като шанса да дава резултата в оптимистична насока е много голям.С 5 Хц ГПС точността се свежда до грешка не повече от 0.15 секА иначе сравняването на две коли по доускорение на фиксирана предавка има само смисъл ако и двете коли са с абсолютно еднакви трансмисии като предавателни числа за да може да се правят тогава директни сравнения за качествата на самия мотор.При различни автомобили просто няма никакъв смисъл да се прави това сравнение понеже всеки един от тях попада в по-малко или повече оптимален режим при 4-та предавка за диапазона 80-120.
Моето време на 3-та 05.043!Мерено е с Robic SC-554 Stopwatch - P/N 22170 и с на мой приятел ГПС-а модел Qstarz BT-Q818X !Мернах темата и така за майтап на връщане от проби на новия бенз(перфектно съотношение) с 15-ки(аломиниеви отзад) 205/50,сам в колата+лаптоп !Меренето стана като сложих 3-та 70км/ч и дадох газ,на 80км/ч почнах да засичам!
Колега, доста добро време, чак не ми се вярва, 320 е твоето, нали Засечи и на 4-та и 5-та да видим как е.
Благодаря,чак добро не,все пак е 3-та и съм в силата на колата(4700-4800об/мин)и в 6400об/мин правя точно 124км/ч!На 4-та и на 5-та не съм мерил защото ще ми се смеете много!Колата се намира в такива обороти,че е леко казано спряла!Дърпахме се с един моя приятел от Алфа форума с 155 2.0 8в 143к.с+чип и от 4-та с 80км/ч ми направи 50 тира разтояние!На 5-та не ми се мисли какво ще стане!То БМВ-то върви само във високите иначе е спънат кон!
A и от проведените гонки с колегите от Алфа форума, резултатите и отзивите от тях, съвсем спокойно мога да кажа че колата на колегата Bimero ( ако е регнат в Алфа форума с ник Bimbo) върви много добре.Иначе по темата, ще гледам да направим замерване със същата техника със Бо на моята кола за да видим резултатите.
A и от проведените гонки с колегите от Алфа форума, резултатите и отзивите от тях, съвсем спокойно мога да кажа че колата на колегата Bimero ( ако е регнат в Алфа форума с ник Bimbo) върви много добре.Иначе по темата, ще гледам да направим замерване със същата техника със Бо на моята кола за да видим резултатите.
Благодаря за хубавите думи!И да така се пиша в Алфа форума(Bimbo)!
Абе тая еластичност не се ли прави на 5-та бре Какви 3-ти и 4-ти
точно това обяснявах малко по-нагоре абсолютно безполезно е сравняването на два различни автомобила на една и съща предавка освен ако тансмисиите не са им с еднакви предавателни числа.Един доста краен пример с моето Типо - на 5-та при 80 км/ч мисля е около 1500об/мин, просто не мога да кажа с точност защото колата въобще не може да се кара в този режим, и на 4-та е пак извън работен режим и не може да се правят никакви изводи от така поставени само на хартия тестове
Абе тая еластичност не се ли прави на 5-та бре Какви 3-ти и 4-ти
точно това обяснявах малко по-нагоре абсолютно безполезно е сравняването на два различни автомобила на една и съща предавка освен ако тансмисиите не са им с еднакви предавателни числа.Един доста краен пример с моето Типо - на 5-та при 80 км/ч мисля е около 1500об/мин, просто не мога да кажа с точност защото колата въобще не може да се кара в този режим, и на 4-та е пак извън работен режим и не може да се правят никакви изводи от така поставени само на хартия тестове
Точно за това заглавието е еластичност, не ускорение.За мен е много по-важно еластичността от ускорението.Не, че иначе не бих отказал да имам и ускорение и еластичност Все пак и моята кола на 5-та е в турбо дупка и към 100км/ч започва да се усеща надува.Демек от 80 до 100 съм и аз не знам на колко бара, ако има интерес мога да го проверя, но ще е смешно А най-добрия пример за турбо дупка може да се види тук, що е то еластичност http://www.youtube.com/watch?v=tt06N8EjVfU
Абе тая еластичност не се ли прави на 5-та бре Какви 3-ти и 4-ти
точно това обяснявах малко по-нагоре абсолютно безполезно е сравняването на два различни автомобила на една и съща предавка освен ако тансмисиите не са им с еднакви предавателни числа.Един доста краен пример с моето Типо - на 5-та при 80 км/ч мисля е около 1500об/мин, просто не мога да кажа с точност защото колата въобще не може да се кара в този режим, и на 4-та е пак извън работен режим и не може да се правят никакви изводи от така поставени само на хартия тестове
Точно за това заглавието е еластичност, не ускорение.За мен е много по-важно еластичността от ускорението.Не, че иначе не бих отказал да имам и ускорение и еластичност Все пак и моята кола на 5-та е в турбо дупка и към 100км/ч започва да се усеща надува.Демек от 80 до 100 съм и аз не знам на колко бара, ако има интерес мога да го проверя, но ще е смешно А най-добрия пример за турбо дупка може да се види тук, що е то еластичност http://www.youtube.com/watch?v=tt06N8EjVfU
Аз знам какво е турбо дупка, имам я в общи линии същата ама нямам и грам терзания че колата ми страда във вървежа си по какъвто и да било начин.Понеже има много хора, които не са изпитвали возията на такава кола, рекох да пусна реалното представяне на тази същата кола, че да не остане някой с убеждението че това нещо еластичността щом го нямаш значи не вървиш http://www.youtube.com/watch?v=4S6iE...ture=relatedВ общи линии ако някой наистина харесва тези тестове за еластичност, трябва да се замисли защо са измислени автоматиците, ами според мен за да пазят мотора от такива точно тестове които в даден момент са направо кощунствени.
Коментар