Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предизвикваме всички !

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    вярно бе , така е като си търся работа, вместо да сядам и да уча Java и Еклипс , че петък ще има гъзеница
    Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

    Коментар


      Снега се поразтопи и реших да събудя алфата от зимен сън срещу Мерцедес C200 Kompressor 163 коня с чип.http://vbox7.com/play:4185d499http:/...?v=R-TR_On_v5Y
      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
      Powered by VRPerformance

      Коментар


        Roman написа:
        Снега се поразтопи и реших да събудя алфата от зимен сън срещу Мерцедес C200 Kompressor 163 коня с чип.http://vbox7.com/play:4185d499http:/...?v=R-TR_On_v5Y
        Романе, направи ми кеф-а ( а и не само на мен предполагам) с едно клипче на алфата от 0 - до колкото прецениш, но ако можеш от таблото , да гледам обороти и скорост
        Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

        Коментар


          skyline написа:
          Roman написа:
          Снега се поразтопи и реших да събудя алфата от зимен сън срещу Мерцедес C200 Kompressor 163 коня с чип.http://vbox7.com/play:4185d499http:/...?v=R-TR_On_v5Y
          Романе, направи ми кеф-а ( а и не само на мен предполагам) с едно клипче на алфата от 0 - до колкото прецениш, но ако можеш от таблото , да гледам обороти и скорост
          От място няма да видиш нещо особено, освен как изкарвам първа и втора на въртели. Някой път, като се сетя ще заснема летящ до 200.
          '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
          Powered by VRPerformance

          Коментар


            Абре Романе, вярно че на тая Ц-ка и е малък въртящия момент, ама някак не го проумявам как дори и във високите скорости неможе да те настигне.... Или тая Ц-ка е много куца или съм останал с грешно впечатление за Алфата :D.
            Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

            Коментар


              tomsan написа:
              Абре Романе, вярно че на тая Ц-ка и е малък въртящия момент, ама някак не го проумявам как дори и във високите скорости неможе да те настигне.... Или тая Ц-ка е много куца или съм останал с грешно впечатление за Алфата :D.
              С чипа няма повече от 270 НМ тоя Мерц. Не знам с какво впечатление си останал от Алфата ми.Спокойно утре ще дойде един правен дизел 220 коня и ще ме прекърши.
              '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
              Powered by VRPerformance

              Коментар


                Само за инфо ако тоя си мили че с чипа променя нещата жестоко се лиже , трябва му и шайбичка за компресора , иначе ефекта ще е нулев а иначе сега се заслушах . ти с колко голяма турбина си че лагава ми се чини малко , при смяната маи си с доооста голямшка ,
                Power Under Pressure

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  Само за инфо ако тоя си мили че с чипа променя нещата жестоко се лиже , трябва му и шайбичка за компресора , иначе ефекта ще е нулев а иначе сега се заслушах . ти с колко голяма турбина си че лагава ми се чини малко , при смяната маи си с доооста голямшка ,
                  Ние за това се пуснахме с момчето за да му покажа, че не е 200 коня а най-много 10-15 да е качил в случая. Просто го послъгаха, че ще вдигне 38 коня без шайба.Добре си е турбото бе. На 2000 почва да влиза в бууст.
                  '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                  Powered by VRPerformance

                  Коментар


                    Roman написа:
                    WhitePower написа:
                    Само за инфо ако тоя си мили че с чипа променя нещата жестоко се лиже , трябва му и шайбичка за компресора , иначе ефекта ще е нулев а иначе сега се заслушах . ти с колко голяма турбина си че лагава ми се чини малко , при смяната маи си с доооста голямшка ,
                    Ние за това се пуснахме с момчето за да му покажа, че не е 200 коня а най-много 10-15 да е качил в случая. Просто го послъгаха, че ще вдигне 38 коня без шайба.Добре си е турбото бе. На 2000 почва да влиза в бууст.
                    бе никои не казва че не е добре , щом така се набира печката , просто ми направи впечатление че е лагава при смяната казваш на 2000 , ама на колко е на фул буста без шайба за ходи да се гръмне с тея 38 коня хахах никъв шанс а дали има и 10 коня е спорен въпроса само с чепа
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      бе никои не казва че не е добре , щом така се набира печката , просто ми направи впечатление че е лагава при смяната казваш на 2000 , ама на колко е на фул буста без шайба за ходи да се гръмне с тея 38 коня хахах никъв шанс а дали има и 10 коня е спорен въпроса само с чепа
                      Набира мабира.. Колко да се набира, скромно е. Мога да се меря с коли до 200 коня максимум на около 1350-1400кг. За повече коне трябва по-тежки да са. Нещо в моя клас примерно (Това е само за драг). На дълъг път не подбирам кой колко килограма е, там имам висока максимална скорост и няма задъхване до 240 ( нагоре малко се позамисля ).Тя не, че е лагава при смяната, а просто прекалено често сменям. Скоростите са ми къси и много губя от честото превключване.А колкото до мерца.... Аз мисля, че с аванс на този мотор конкретно 10 коня са нещо нормално. Въпреки че в digital tuning ги дават 15. Разликата от чип и без чип при него се усети главно във високите.P.S. Фул бууст съм около 2300
                      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                      Powered by VRPerformance

                      Коментар


                        [quote="WhitePower"][quote="Roman"]
                        WhitePower написа:
                        Само за инфо ако тоя си мили че с чипа променя нещата жестоко се лиже , трябва му и шайбичка за компресора , иначе ефекта ще е нулев а без шайба за ходи да се гръмне с тея 38 коня хахах никъв шанс а дали има и 10 коня е спорен въпроса само с чепа
                        колега малко повече инфо може ли да дадеш относно тая шайба с 2-3 изречения

                        Коментар


                          JTD RACER написа:
                          колега малко повече инфо може ли да дадеш относно тая шайба с 2-3 изречения
                          Шайбата дето върти ремъка на компрeсора, бе човек. По-голяма се слага. Евентуално може да се наложи и смяна на самия ремък.
                          '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                          Powered by VRPerformance

                          Коментар


                            Roman написа:
                            JTD RACER написа:
                            колега малко повече инфо може ли да дадеш относно тая шайба с 2-3 изречения
                            Шайбата дето върти ремъка на компрeсора, бе човек. По-голяма се слага. Евентуално може да се наложи и смяна на самия ремък.
                            ахам,ясно

                            Коментар


                              Roman написа:
                              JTD RACER написа:
                              колега малко повече инфо може ли да дадеш относно тая шайба с 2-3 изречения
                              Шайбата дето върти ремъка на компрeсора, бе човек. По-голяма се слага. Евентуално може да се наложи и смяна на самия ремък.
                              Е що по-голяма
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                2000 20v turbo написа:
                                Roman написа:
                                JTD RACER написа:
                                колега малко повече инфо може ли да дадеш относно тая шайба с 2-3 изречения
                                Шайбата дето върти ремъка на компрeсора, бе човек. По-голяма се слага. Евентуално може да се наложи и смяна на самия ремък.
                                Е що по-голяма
                                Поради незнанието ми за компресори
                                '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                                Powered by VRPerformance

                                Коментар

                                Working...
                                X