Романе, направи ми кеф-а ( а и не само на мен предполагам) с едно клипче на алфата от 0 - до колкото прецениш, но ако можеш от таблото , да гледам обороти и скорост
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Романе, направи ми кеф-а ( а и не само на мен предполагам) с едно клипче на алфата от 0 - до колкото прецениш, но ако можеш от таблото , да гледам обороти и скорост
От място няма да видиш нещо особено, освен как изкарвам първа и втора на въртели. Някой път, като се сетя ще заснема летящ до 200.
Абре Романе, вярно че на тая Ц-ка и е малък въртящия момент, ама някак не го проумявам как дори и във високите скорости неможе да те настигне.... Или тая Ц-ка е много куца или съм останал с грешно впечатление за Алфата :D.
Абре Романе, вярно че на тая Ц-ка и е малък въртящия момент, ама някак не го проумявам как дори и във високите скорости неможе да те настигне.... Или тая Ц-ка е много куца или съм останал с грешно впечатление за Алфата :D.
С чипа няма повече от 270 НМ тоя Мерц. Не знам с какво впечатление си останал от Алфата ми.Спокойно утре ще дойде един правен дизел 220 коня и ще ме прекърши.
Само за инфо ако тоя си мили че с чипа променя нещата жестоко се лиже , трябва му и шайбичка за компресора , иначе ефекта ще е нулев а иначе сега се заслушах . ти с колко голяма турбина си че лагава ми се чини малко , при смяната маи си с доооста голямшка ,
Само за инфо ако тоя си мили че с чипа променя нещата жестоко се лиже , трябва му и шайбичка за компресора , иначе ефекта ще е нулев а иначе сега се заслушах . ти с колко голяма турбина си че лагава ми се чини малко , при смяната маи си с доооста голямшка ,
Ние за това се пуснахме с момчето за да му покажа, че не е 200 коня а най-много 10-15 да е качил в случая. Просто го послъгаха, че ще вдигне 38 коня без шайба.Добре си е турбото бе. На 2000 почва да влиза в бууст.
Само за инфо ако тоя си мили че с чипа променя нещата жестоко се лиже , трябва му и шайбичка за компресора , иначе ефекта ще е нулев а иначе сега се заслушах . ти с колко голяма турбина си че лагава ми се чини малко , при смяната маи си с доооста голямшка ,
Ние за това се пуснахме с момчето за да му покажа, че не е 200 коня а най-много 10-15 да е качил в случая. Просто го послъгаха, че ще вдигне 38 коня без шайба.Добре си е турбото бе. На 2000 почва да влиза в бууст.
бе никои не казва че не е добре , щом така се набира печката , просто ми направи впечатление че е лагава при смяната казваш на 2000 , ама на колко е на фул буста без шайба за ходи да се гръмне с тея 38 коня хахах никъв шанс а дали има и 10 коня е спорен въпроса само с чепа
бе никои не казва че не е добре , щом така се набира печката , просто ми направи впечатление че е лагава при смяната казваш на 2000 , ама на колко е на фул буста без шайба за ходи да се гръмне с тея 38 коня хахах никъв шанс а дали има и 10 коня е спорен въпроса само с чепа
Набира мабира.. Колко да се набира, скромно е. Мога да се меря с коли до 200 коня максимум на около 1350-1400кг. За повече коне трябва по-тежки да са. Нещо в моя клас примерно (Това е само за драг). На дълъг път не подбирам кой колко килограма е, там имам висока максимална скорост и няма задъхване до 240 ( нагоре малко се позамисля ).Тя не, че е лагава при смяната, а просто прекалено често сменям. Скоростите са ми къси и много губя от честото превключване.А колкото до мерца.... Аз мисля, че с аванс на този мотор конкретно 10 коня са нещо нормално. Въпреки че в digital tuning ги дават 15. Разликата от чип и без чип при него се усети главно във високите.P.S. Фул бууст съм около 2300
Само за инфо ако тоя си мили че с чипа променя нещата жестоко се лиже , трябва му и шайбичка за компресора , иначе ефекта ще е нулев а без шайба за ходи да се гръмне с тея 38 коня хахах никъв шанс а дали има и 10 коня е спорен въпроса само с чепа
колега малко повече инфо може ли да дадеш относно тая шайба с 2-3 изречения
Коментар