Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предизвикваме всички !

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бе гледам се ядете насам-натам из темата. Ама замисляли ли сте се ,колко е безмислено да се тунингова автомобил с FWD ?
    3.0CRD

    Коментар


      Trojaneca написа:
      Бе гледам се ядете насам-натам из темата. Ама замисляли ли сте се ,колко е безмислено да се тунингова автомобил с FWD ?
      мне, щото е гот да застанеш до некоя скъпарка и да кажеш че си 1.4 8 клапана и гледаш уцъклен поглед и се почва " да бе да 1.4" и така продължава разговораиначе за уяждането , си се уяждаме с Романа щото аз знам как се тунингова кола ,а той само ръчка и троши и некой се цапа в масло до ушите вместо него .Но иначе много разбира , като цяло за тунинга на теория.
      Power Under Pressure

      Коментар


        WhitePower написа:
        1.4 8V турбо с стандартен двигател - без нито една тунинг част в него ( без валове бутала биели и ....) има само турбина
        За мен това е хвърляне пари на вятъра и риск да се пребиеш, защото ако колата прави от 0-100 за 6 секунди, а спира от 100 до 0 за 20 секунди си е самоубийство. Да не говорим, че съединителя за сега издържа, защото е преизчислен за поне 2 литра двигател. Вземи един мотор от този сегмент, сложи му турбо да стане 250-280 коня да видим колко старта ще направиш. Като е гарга да е рошава!
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          WhitePower написа:
          иначе за уяждането , си се уяждаме с Романа щото аз знам как се тунингова кола ,а той само ръчка и троши и некой се цапа в масло до ушите вместо него .Но иначе много разбира , като цяло за тунинга на теория.
          Видях ти тунинга. Припадна от 150 коня атмосферка. Бог опазил другите коли от тунинг, като твоя
          WhitePower написа:
          повече са от 9410 лева споко
          Особено за тези пари....
          '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
          Powered by VRPerformance

          Коментар


            nikolovvd написаЗа мен това е хвърляне пари на вятъра и риск да се пребиеш, защото ако колата прави от 0-100 за 6 секунди, а спира от 100 до 0 за 20 секунди си е самоубийство. Да не говорим, че съединителя за сега издържа, защото е преизчислен за поне 2 литра двигател. Вземи един мотор от този сегмент, сложи му турбо да стане 250-280 коня да видим колко старта ще направиш. Като е гарга да е рошава![/quote] Съединителя на пунто гт държи и до над 250 коня.А от 100 до 0 го дават за 3,66сек. или 42,1 метра.А от 160 до 0 за 4,73 сек.или 104,8 метра.

            Коментар


              Да, но въпросното Пунто е обикновенно и е тунинговано с турбо, а не е GT.Тогава за какво говоpим? За какви 3.66 сек. и 42 м говоpим?
              Няма начин да няма начин!

              Коментар


                nikolovvd написа:
                Да, но въпросното Пунто е обикновенно и е тунинговано с турбо, а не е GT.Тогава за какво говоpим? За какви 3.66 сек. и 42 м говоpим?
                И кое е това пунто,маи нещо не съм разбрал?

                Коментар


                  Roman написа:
                  Особено за тези пари....
                  един рекс 150ка с нитро ще му разкаже играта язък за 10бона тунинг

                  Got nos?

                  Коментар


                    gituli написа:
                    nikolovvd написа:
                    Да, но въпросното Пунто е обикновенно и е тунинговано с турбо, а не е GT.Тогава за какво говоpим? За какви 3.66 сек. и 42 м говоpим?
                    И кое е това пунто,маи нещо не съм разбрал?
                    Мисля, че за това става въпрос. http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=1537
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      Това е Пунто ГТ - заводски с 1.4 турбо мотор

                      Коментар


                        Бе на външен вид го докарва, но цената от 3000лв. ме озадачи!
                        Няма начин да няма начин!

                        Коментар


                          ми за 3000 лева беше купено купето така да се каже )) всичко останало беше за ремонт което мен не ме притеснява а проекта ако си любопитен го има в тунинг раздела аз нямам какво повече да добавя , овсен че чакам следващия драг дей да видя колегата роман на линията домене и да му раздам един бинокъл за да може да види Къде се намира задния ми номерРомане Хич не ти отива да говориш много без да знаеш дори и как зтават нещата на живо още повече теделят 10 опит в тунинга иначе евала ти прайм за всичко , чак сега разбирам защо си изгонен от алфа форума - а то е липсата на елементарно уважение към тези който правят нещо карай си алфичката и не се занимавай да ми обясняваш как неква стра ме е била или прочие и как съм припаднал Аз не съм непобенидм и това съм го казвал мнооого пъти , никога не ми е била целта да съм най бърз, винаги има и по бързи лек животец и продължавай с спорта
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            М/у другото присъствах лично на въпросната гонка с въпросната разкостена астра 860кг и коментара на Ангел беше - "ако те бия с повече от 5 коли се считам за победител, ако те бия с по малко считаме, че ти си ме бил". Ангел загря няколко пъти гумите на старта и тръгна без да боксува, докато Орлин зацепва чак на 3-та скорост. В началото астрата дръпна много напред, но след 3-та на Орлин пунтото му се залепи отзад и едва ли не му трябваха още 50м за да може Ангел да му види задния номер.В крайна сметка след гонката ще ти цитирам какво каза Ангел - "пунтото върви и неможах да те дръпна с повече от 5 коли, считам се за загубил"Стига вече се ядохте за глупости, аз ако трябва да избирам една от двете коли бих взел пунтото, защото кефа с него е много повече от колкото с оная оглозгана ламарина
                            punto HGT

                            Коментар


                              WhitePower написа:
                              Романе Хич не ти отива да говориш много без да знаеш дори и как зтават нещата на живо още повече теделят 10 опит в тунинга иначе евала ти прайм за всичко , чак сега разбирам защо си изгонен от алфа форума - а то е липсата на елементарно уважение към тези който правят нещо карай си алфичката и не се занимавай да ми обясняваш как неква стра ме е била или прочие и как съм припаднал Аз не съм непобенидм и това съм го казвал мнооого пъти , никога не ми е била целта да съм най бърз, винаги има и по бързи лек животец и продължавай с спорта
                              Oрлине... Ти си този който не уважава чуждия труд и ето доказателството:
                              WhitePower написа:
                              а оная атмосферка Ангел - това не е кола а скраб дето и надин няма да я вземат щото е цялата пластмаса
                              Ами тук къде е уважението ти към труда на ФЕРАРИСТА ? :
                              WhitePower написа:
                              ей дойде ти акъля ама мнооооооог късноаз като разправям че атмосферните са само за ежедневки и возене , ти продължаваше да наливаш в тоя алфов мотор
                              Бъркаш ме със себе си. Аз уважавам всеки проект, колкото и да е скромен и малък ( която моя примерно ). Дори и твоя, макар и да си ме разбрал по друг начин. Но това не значи, че твоя е най-успешния, дори спрямо и олекотена атмосферка.Ще ме чакаш на италианския драг дей? А ти къде беше, когато на писта Острово се събираха коли от цяла източна България миналия месец? Естествено, че ще искаш да се пуснеш с мен... Нали не можеш да биеш коли в твоя клас и скачаш на по-слабите за които се хвалиш после.
                              '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                              Powered by VRPerformance

                              Коментар


                                На катинар отиват работите.Мисля че се сещате за причината.Разумни хора сте, дано не се стига до там.От вас зависи.
                                FIAT FORUM BULGARIA
                                Ракията е над политиката

                                Видео от Италфест 2011

                                Коментар

                                Working...
                                X