Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предизвикваме всички !

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Абе от БМВ-то кат седна у нея мися чини - ниско летящ самолет
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    Коментар


      Романе, като не знаеш колата (ХЕ-то на Ангел) и какво е правено по нея - не говори какво, как и защо биела А някой от колегите в Попово да не се е качил на Ку4-ка??? Ако е така - честито!!!

      Коментар


        Tie написа:
        Романе, като не знаеш колата (ХЕ-то на Ангел) и какво е правено по нея - не говори какво, как и защо биела А някой от колегите в Попово да не се е качил на Ку4-ка??? Ако е така - честито!!!
        Няма значение. Идеята е, че е паднал е от атмосферка, а казва че са за возене само.А теб ако нещо не ти харесва не си длъжен да следиш темата
        '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
        Powered by VRPerformance

        Коментар


          Tie написа:
          Романе, като не знаеш колата (ХЕ-то на Ангел) и какво е правено по нея - не говори какво, как и защо биела А някой от колегите в Попово да не се е качил на Ку4-ка??? Ако е така - честито!!!
          Аз Ама тежи 1440 кг. и се чудя дали да не я обезкостя за донор на едно Браво
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            2000 20v turbo написа:
            Tie написа:
            Романе, като не знаеш колата (ХЕ-то на Ангел) и какво е правено по нея - не говори какво, как и защо биела А някой от колегите в Попово да не се е качил на Ку4-ка??? Ако е така - честито!!!
            Аз Ама тежи 1440 кг. и се чудя дали да не я обезкостя за донор на едно Браво
            за пръв път чувам Алфа да стане донор за Фиат В повечето случаи става обратното,което е и по-логично Ако работата е само заради килограмите-не си струва да се разваля "кучката" според мен. А и разликата в теглото пак няма да е достатъчно голяма си мисля
            Italfan

            Коментар


              2000 20v turbo написа:
              Tie написа:
              Романе, като не знаеш колата (ХЕ-то на Ангел) и какво е правено по нея - не говори какво, как и защо биела А някой от колегите в Попово да не се е качил на Ку4-ка??? Ако е така - честито!!!
              Аз Ама тежи 1440 кг. и се чудя дали да не я обезкостя за донор на едно Браво
              Не разваляй класиката .... Обезкости я малко вътрешно и толкова. Или след като тежи толкова... Блъскай пауър, че да не я бъркат килограмите
              '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
              Powered by VRPerformance

              Коментар


                Roman написа:
                2000 20v turbo написа:
                Tie написа:
                Романе, като не знаеш колата (ХЕ-то на Ангел) и какво е правено по нея - не говори какво, как и защо биела А някой от колегите в Попово да не се е качил на Ку4-ка??? Ако е така - честито!!!
                Аз Ама тежи 1440 кг. и се чудя дали да не я обезкостя за донор на едно Браво
                Не разваляй класиката .... Обезкости я малко вътрешно и толкова. Или след като тежи толкова... Блъскай пауър, че да не я бъркат килограмите
                Натам отиват нещата..... Фиат-аджия съм, ама в таквоз състояние е колата, че сърце не ми дава да я унищожа.... И вероятно ще ставам Алфист Мисля да изхвърчи климатроника с все радиатори-външнш, вътрешни, перки, тръби, компресори.... Стъклата на задните врати ще станат тъмен перциглас - неподвижни /електромотори, рамена - без коз/, двойната ауспухува система - оригиналната ще се модне с подходяща с изход пред задно дясно колеле и без катализатор,ЕГР-а, АБС-а ще извърчи, ще вида какво има под мокета, като шумоизолация и ако тежко ще изхъчи и то... На мястото на 50 литровия резервоар ще моднем 25 литров - алуминка, по предния и задния капак мисля някой неща.... и ако върнем 100-на 150 кг назад - доволно! Пък за конете - горница там е ясно целите и мерацита са 300 + к.с. ама няма да се бърза и те така
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  Е Романе ти се хващаш за всяка дума като децата... а е факт че въпросната астра ще отупа и теб много доволно, както и доста по-силни коли Свидетел съм бил да скача на много силни коли със старт от място (вкл. м3 е36) и да бие доволно, а въппросната М-ка преди това беше негова и с нея биеше на старт от място, летящ и т.н. ево-та, сти-ки и т.н. Така че не е само до колата, пича си и кара Но и астрата не е просто една атмосферка До колегата с Ку4-ката - браво, взел си си една скрита лимонка с много потенциал! Не разкоствай купето, но ако все пак стигнеш дотам - пусни ми едно лс Лошото е че е доста тежичка, а пък при засилване и повечко коне (над 350) и Нм-та (над 500) започва да страда кутията, а те пък са малко кът. Идеите за олекотяване + ако махнеш и салона ше ти донесат от раз едни 150-на кг надолу, което ще се усети веднага и в поведението на колата. Няма да е зле във времето да предвидиш и едно окачване за тази кола, а за генерацията един съвет - по-добре пусни от край до край една права генерация на 76 мм, така изведена отстрани е мноо маняшка, но шуми бая и има мноо проблеми с куките!Поздрави и успех с бегачката

                  Коментар


                    Roman написа:
                    WhitePower написа:
                    а за сега видях че и най бързия дизиел пак пада от 1.4 бензин , камо ли от по голями литражи
                    Koй тоя най-бърз дизел, че аз такъв не знам да има в София....
                    WhitePower написа:
                    ей дойде ти акъля ама мнооооооог късноаз като разправям че атмосферните са само за ежедневки и возене , ти продължаваше да наливаш в тоя алфов мотор
                    Това го кажи на оня с атмосферната Астра C20XE 150 коня, дето те опука.
                    най бързия италянски дизел е Пух - 280 коня и над 500 нютонаа оная атмосферка Ангел - това не е кола а скраб дето и надин няма да я вземат щото е цялата пластмаса има огромна разлика за Кола и драгаджиика ( ако ги различаваш) едната може да се движи по пътя спокойно - другата НЕ може , щото няма стъкла , фарове и .....( тенекия )иначе и формула 1 са атмосферки сващаш ли ама и те не са коли
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      най бързия италянски дизел е Пух - 280 коня и над 500 нютонаа оная атмосферка Ангел - това не е кола а скраб дето и надин няма да я вземат щото е цялата пластмаса има огромна разлика за Кола и драгаджиика ( ако ги различаваш) едната може да се движи по пътя спокойно - другата НЕ може , щото няма стъкла , фарове и .....( тенекия )иначе и формула 1 са атмосферки сващаш ли ама и те не са коли
                      Точно така. Най-бързия италиански дизел, но не и най-бързия дизел както се изказа отначало. И между другото тоя дизел е 230 максимум на мотора, не преиначавай сега. + Това е адски лагав и турбото му е прекалено голямо за тоя мотор. Точно този алфа е припадала от 240 коня 1.9 TDI А3-ка на Келеша. А от тая А3-ка се сещам поне 2 по-бързи други дизела (Черната Купра и Оранжевия Голф)Точно че различавам драгаджийка от драгстер, ако това сравнение искаше да ми дадеш понеже спомена формула 1...Астрата която се гони с теб е спазен модела за градска кола ( едно на ръка, че е обезкостена до безбожие ) и двигателя не е от формула 1, а си е C20XE. Може да няма стъкла но си има плексиглас в крайна сметка. Нали това е част от олекотяването на спортния автомобил. Сравнението ти беше малко от сорта "състезател и човек" не са едно и също.Просто пример, че атмосферка може да върви. В Русе се сещам за друга атмосферка, която пък си има стъкла, фарове и тн. и пак ще те бие.
                      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                      Powered by VRPerformance

                      Коментар


                        Tie написа:
                        Е Романе ти се хващаш за всяка дума като децата... а е факт че въпросната астра ще отупа и теб много доволно, както и доста по-силни коли Свидетел съм бил да скача на много силни коли със старт от място (вкл. м3 е36) и да бие доволно, а въппросната М-ка преди това беше негова и с нея биеше на старт от място, летящ и т.н. ево-та, сти-ки и т.н. Така че не е само до колата, пича си и кара Но и астрата не е просто една атмосферка До колегата с Ку4-ката - браво, взел си си една скрита лимонка с много потенциал! Не разкоствай купето, но ако все пак стигнеш дотам - пусни ми едно лс
                        Еми доста хапливо ти прозвуча изказването, не мислиш ли? Много добре съм запознат ( може би и не чак толкова добре, ако говорим от гледна точка за детайли ) с въпросната Астра. Все пак следя интернет пространството на рацерите в БГ и виждам кого и как бие колата. Както и визуалното й състояние.А с мен защо я сравни идея си нямам даже....Моята е скромен градски дизел.
                        '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                        Powered by VRPerformance

                        Коментар


                          По твойта логика и така описания начин на олекотяване аз пък се сещам за черно ГТ което е в ниските 12-ки и бие бая атмосферки, е и С такива примери може да се стигне до безкрай...

                          Коментар


                            Tie написа:
                            По твойта логика и така описания начин на олекотяване аз пък се сещам за черно ГТ което е в ниските 12-ки и бие бая атмосферки, е и С такива примери може да се стигне до безкрай...
                            Изкривяваш темата на атмосферка vs турбо. Нали Орлин каза, че били само за возене? Та стигнахме до 12 секундна атмосферка... бавно ли ви е това? Правя си изводи че в крайна сметка май не е само за возене.
                            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                            Powered by VRPerformance

                            Коментар


                              ГТ-то е пунто и не е атмосферка.... както и да е вярно се изкривиха нещата доста. В твой предишен пост ме подразни презрителното ти отношение към колата на Орлин - която за "домашно сготвена" и на тоя сет ъп оборудвана с всичко по нея се представя повече от доволно с/у орязани коли с пренареждани кутии, питай ако искаш Орлин и как биха се развили нещата ако гонката с въпорсната астра не е само на 400 м..... или пък Бобо с ГТВ-то, което съшо падна на 400 м, но нагоре ако продължат.... По темата Астра ХЕ на Ангел с/у Пунто ГТ на Орлин аз съм дотук

                              Коментар


                                Tie написа:
                                ГТ-то е пунто и не е атмосферка.... както и да е вярно се изкривиха нещата доста. В твой предишен пост ме подразни презрителното ти отношение към колата на Орлин - която за "домашно сготвена" и на тоя сет ъп оборудвана с всичко по нея се представя повече от доволно с/у орязани коли с пренареждани кутии, питай ако искаш Орлин и как биха се развили нещата ако гонката с въпорсната астра не е само на 400 м..... или пък Бобо с ГТВ-то, което съшо падна на 400 м, но нагоре ако продължат.... По темата Астра ХЕ на Ангел с/у Пунто ГТ на Орлин аз съм дотук
                                Изгубих си мисълта вече. А мен ме подразни презрителното отношение на Орлин към атмосферките. Та реших да му напомня, че припада от такава и това е. НИЩО повече. Да не си мислиш, че оная Астра пък е върха на тунинга или професионално ( определено не, съдейки по вида й ). Орязана и с пренаредена кутия.... ама пък срещу направен турбо бензин, нали така?
                                '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                                Powered by VRPerformance

                                Коментар

                                Working...
                                X