ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предизвикваме всички !
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
Май забравяш че съм ти карал колата при всичките и трансформации и даже не може да се говори изобщо за някакво сравнение с това как тази дедра върви, тя просто стъпва на пътя след 3-та, въпреки полусликовете и боксуващият съединител, което при твоята въобще не го е имало.Сега дето много ги усещаш вървежите и конете на колите, ще те оставя да си тунинговаш сам колата, та да видим малко ли ще е бърза, много ли, че нещо работата с турботата пак стана като приказката за лисицата и гроздето
Коментар
-
Да,карал си я,вярно,само дето последната е от преди 2 години и надали нещо си спомняш от преди и сега,т.е. от предно на 4х4 Тва за усещането се опитах да ти го обясня ама тоя пуст драг като не ми е тръпка няма как да ме разбереш/те.Ако си спомняш когато ме вози Марто на мноото коне с ЕВО-то за първи път и не бях впечатлен беше само на право,обаче когато го подкара по завои и тогава ,та обобщено мене кола на право не ме впечатлява кой знае колко ,ама не на право и особено с качване ,ето там вече се вижда ко има в мотора ( и около него де ) Офф,омръзна ми да се дракаме като ученички,ето затова не го харесвам тоя разделPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
абре дедо, ето ти я Дедрата като беше на предно и току що чипосана, само дето нямаше тръбен колектор.http://www.streetfire.net/video/lanc...50.htmТука дето прави старт от място аз я карах и въртеше гуми до втора, и то съвсем нормални гуми.Къде правиш сравнения с Варненската Дедра дето ме плаши понякога щото си стъпва на гумите чак след 3-та и то не какви да е гуми а полусликове 215/45/16.Разликата е брутална като сила, въртящият момент е драматичен направо, а това застигане и минаване при високата скорост дето се получи става с много коне разлика, не 20-30 а пъти повече, заедно с приспаднатите 10 % в повече загуби на 4х4 .Сметни само щом аз като я подкарах сега след последния ъпгрейд и останах много доволен от показаното, а ти тръгна да сравняваш стоково Т3 от зората на турбо техниката с хай-тек турбо от последните години. Разликата е просто много много голяма, пак повтарям :D
Коментар
-
1912 написа:....като ми вървеше колата давах доста добри временакоито не виждам как някой на предно в тоя форум ще ги даде ...Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
1912 написа:като ми вървеше колата давах доста добри временакоито не виждам как някой на предно в тоя форум ще ги даде ...
Коментар
-
За ICI и Иван: Спорите за глупости .... Чия кола по-бърза била при мисълта, че Илиян е бутал и твоята кола също. Малко се получава все едно двете ми ръце да спорят, коя е по-силна. Знам че на следващата среща даже няма и да повдигнете въпроса, ама това да е като за пред форума май. Айде мир и дружба.'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
Да се включа и аз в тая тема ,значи първо при старта от място с интегралето нагоре почнах да го нстигам (още оная вечер казах на Роман) и затова после исках летящ старт за да избегна супер старта на Ванката ! Отговарям на не точно зададените въпроси ,колата тежи малко под 900кг и ся ще обясня какво точно е правено по нея : пълен основен ремонт ,по-тънка гарнитура със 0.2мм от стандартната ,главата мина шлайф на 0.08мм (това и е сгастяването т.е никакво) ,ПОЛИРАНЕ на всмук. и изпускателните отвори на главата (нямаше смисъл да я портвам главата ,аз си знам що и мога да обясня ако искате) ,генерация на 60мм хром никел със крайно спортно (проходно) гърне ,спортен филтър от пазара и без никакъви сериозни модове колата е около 160кс но не повече . Ванката казва ,че моите джанти като са 15цола имало голяма разлика само ще отбележа ,че едната джанта с гумата е 18кг колкото неговите 17-ки сигурно ! В колата няма нищо състезателно освен спортната седалка :D ! Айде стига се карахте ,точно пък за вас двамата имам мнение ,че сте супер пичове (макар и да не се познаваме пряко ) !!!
Коментар
-
stanio_205 написа:Да се включа и аз в тая тема ,значи първо при старта от място с интегралето нагоре почнах да го нстигам (още оная вечер казах на Роман) и затова после исках летящ старт за да избегна супер старта на Ванката ! Отговарям на не точно зададените въпроси ,колата тежи малко под 900кг и ся ще обясня какво точно е правено по нея : пълен основен ремонт ,по-тънка гарнитура със 0.2мм от стандартната ,главата мина шлайф на 0.08мм (това и е сгастяването т.е никакво) ,ПОЛИРАНЕ на всмук. и изпускателните отвори на главата (нямаше смисъл да я портвам главата ,аз си знам що и мога да обясня ако искате) ,генерация на 60мм хром никел със крайно спортно (проходно) гърне ,спортен филтър от пазара и без никакъви сериозни модове колата е около 160кс но не повече . Ванката казва ,че моите джанти като са 15цола имало голяма разлика само ще отбележа ,че едната джанта с гумата е 18кг колкото неговите 17-ки сигурно ! В колата няма нищо състезателно освен спортната седалка :D ! Айде стига се карахте ,точно пък за вас двамата имам мнение ,че сте супер пичове (макар и да не се познаваме пряко ) !!!Power Under Pressure
Коментар
-
ivanko_rs написа:1912 написа:....като ми вървеше колата давах доста добри временакоито не виждам как някой на предно в тоя форум ще ги даде ...alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар