Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предизвикваме всички !

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    ici написа:
    ... А те мина значително на летящия, нали ...
    Аз на черното ,бяло не съм казал обаче е факт че тая кола с тия обявени предполагаеми коне е много в света на научната фантастика.Карал съм си колата със същия сетъп само на предно и съвсем откровено мога да заявя,че надали щеши да имаш и половин кола преднина срещу пак да кажа "ремапнат мотор" Така че не си мисли че като турбото на тая кола вади теоритично незнам си колко коня, на практика се получава същото.Е да ама явно не.Ся ша каиш чи давай да пробваме на предно,ма няма как да стане,щото аз за една проба кутия няма да сменям,а и както писах по-горе това си е "ваша" дисциплина,мене ме заболя крака да държа педала на газта натистат до долу постоянно П.П.Па и как не те беше срам да се хвалиш как си ме минал с лекота с кола с повече коне (ма колко ли) и наполовина по-малко загуби в трансмисията от мен
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #77
      Май забравяш че съм ти карал колата при всичките и трансформации и даже не може да се говори изобщо за някакво сравнение с това как тази дедра върви, тя просто стъпва на пътя след 3-та, въпреки полусликовете и боксуващият съединител, което при твоята въобще не го е имало.Сега дето много ги усещаш вървежите и конете на колите, ще те оставя да си тунинговаш сам колата, та да видим малко ли ще е бърза, много ли, че нещо работата с турботата пак стана като приказката за лисицата и гроздето
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #78
        Да,карал си я,вярно,само дето последната е от преди 2 години и надали нещо си спомняш от преди и сега,т.е. от предно на 4х4 Тва за усещането се опитах да ти го обясня ама тоя пуст драг като не ми е тръпка няма как да ме разбереш/те.Ако си спомняш когато ме вози Марто на мноото коне с ЕВО-то за първи път и не бях впечатлен беше само на право,обаче когато го подкара по завои и тогава ,та обобщено мене кола на право не ме впечатлява кой знае колко ,ама не на право и особено с качване ,ето там вече се вижда ко има в мотора ( и около него де ) Офф,омръзна ми да се дракаме като ученички,ето затова не го харесвам тоя раздел
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #79
          абре дедо, ето ти я Дедрата като беше на предно и току що чипосана, само дето нямаше тръбен колектор.http://www.streetfire.net/video/lanc...50.htmТука дето прави старт от място аз я карах и въртеше гуми до втора, и то съвсем нормални гуми.Къде правиш сравнения с Варненската Дедра дето ме плаши понякога щото си стъпва на гумите чак след 3-та и то не какви да е гуми а полусликове 215/45/16.Разликата е брутална като сила, въртящият момент е драматичен направо, а това застигане и минаване при високата скорост дето се получи става с много коне разлика, не 20-30 а пъти повече, заедно с приспаднатите 10 % в повече загуби на 4х4 .Сметни само щом аз като я подкарах сега след последния ъпгрейд и останах много доволен от показаното, а ти тръгна да сравняваш стоково Т3 от зората на турбо техниката с хай-тек турбо от последните години. Разликата е просто много много голяма, пак повтарям :D
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #80
            пък и да не забравяме че дедрата е 8 волта...романе като опрая колата ш ги тестваме няма пр ..но просто говоря с факти като ми вървеше колата давах доста добри временакоито не виждам как някой на предно в тоя форум ще ги даде ...
            alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

            Коментар


              #81
              ici написа:
              .......
              Офф,пак казвам,аз спирам със споровете щото само ще се изпокараме,а от това смисъл няма,не си делим играчките на наши и ваши,така че.........Идеята е че се покара ,нямаше инциденти,включително и с полиция и това е.....
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #82
                1912 написа:
                ....като ми вървеше колата давах доста добри временакоито не виждам как някой на предно в тоя форум ще ги даде ...
                Ники,аз имам само един въпрос към тебе,ама отговори честнонаистина ли вярваш на това постижение на джитека дето си го постнал по форумите ?Гледайки ние какви времена правихме по джитек,мога да кажа че това е най-неточната джаджа която съществува за някакви измервания,реално разликата беше с над секунда разлика
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #83
                  1912 написа:
                  като ми вървеше колата давах доста добри временакоито не виждам как някой на предно в тоя форум ще ги даде ...
                  Пич, ша те разочаровам малко , мма в тоз форум отдавна има кола на предно и то 1,4 8В (мотор с технологии от 68-ма големия снег :D ) дето е дала мнооо ниски 12-ки и то мерено с истинска техника ( не с разни г-теци, хронометри и тям подобни)

                  Коментар


                    #84
                    За ICI и Иван: Спорите за глупости .... Чия кола по-бърза била при мисълта, че Илиян е бутал и твоята кола също. Малко се получава все едно двете ми ръце да спорят, коя е по-силна. Знам че на следващата среща даже няма и да повдигнете въпроса, ама това да е като за пред форума май. Айде мир и дружба.
                    '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                    Powered by VRPerformance

                    Коментар


                      #85
                      Roman написа:
                      За ICI и Иван: Спорите за глупости ....
                      Чшш,алоу сИктантитИ стига с тоя тъп и скучен драг Ве. Стягайте машините и айде пак на Трак дей само да не бяха тия жеги...........
                      Italfan

                      Коментар


                        #86
                        Да се включа и аз в тая тема ,значи първо при старта от място с интегралето нагоре почнах да го нстигам (още оная вечер казах на Роман) и затова после исках летящ старт за да избегна супер старта на Ванката ! Отговарям на не точно зададените въпроси ,колата тежи малко под 900кг и ся ще обясня какво точно е правено по нея : пълен основен ремонт ,по-тънка гарнитура със 0.2мм от стандартната ,главата мина шлайф на 0.08мм (това и е сгастяването т.е никакво) ,ПОЛИРАНЕ на всмук. и изпускателните отвори на главата (нямаше смисъл да я портвам главата ,аз си знам що и мога да обясня ако искате) ,генерация на 60мм хром никел със крайно спортно (проходно) гърне ,спортен филтър от пазара и без никакъви сериозни модове колата е около 160кс но не повече . Ванката казва ,че моите джанти като са 15цола имало голяма разлика само ще отбележа ,че едната джанта с гумата е 18кг колкото неговите 17-ки сигурно ! В колата няма нищо състезателно освен спортната седалка :D ! Айде стига се карахте ,точно пък за вас двамата имам мнение ,че сте супер пичове (макар и да не се познаваме пряко ) !!!

                        Коментар


                          #87
                          http://www.youtube.com/watch?v=tzUgN.../play:171ad159
                          '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                          Powered by VRPerformance

                          Коментар


                            #88
                            stanio_205 написа:
                            Да се включа и аз в тая тема ,значи първо при старта от място с интегралето нагоре почнах да го нстигам (още оная вечер казах на Роман) и затова после исках летящ старт за да избегна супер старта на Ванката ! Отговарям на не точно зададените въпроси ,колата тежи малко под 900кг и ся ще обясня какво точно е правено по нея : пълен основен ремонт ,по-тънка гарнитура със 0.2мм от стандартната ,главата мина шлайф на 0.08мм (това и е сгастяването т.е никакво) ,ПОЛИРАНЕ на всмук. и изпускателните отвори на главата (нямаше смисъл да я портвам главата ,аз си знам що и мога да обясня ако искате) ,генерация на 60мм хром никел със крайно спортно (проходно) гърне ,спортен филтър от пазара и без никакъви сериозни модове колата е около 160кс но не повече . Ванката казва ,че моите джанти като са 15цола имало голяма разлика само ще отбележа ,че едната джанта с гумата е 18кг колкото неговите 17-ки сигурно ! В колата няма нищо състезателно освен спортната седалка :D ! Айде стига се карахте ,точно пък за вас двамата имам мнение ,че сте супер пичове (макар и да не се познаваме пряко ) !!!
                            ти вземи си признай що ги биеш тия дедри и къде е уловката като си 160 кончета
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #89
                              ivanko_rs написа:
                              1912 написа:
                              ....като ми вървеше колата давах доста добри временакоито не виждам как някой на предно в тоя форум ще ги даде ...
                              Ники,аз имам само един въпрос към тебе,ама отговори честнонаистина ли вярваш на това постижение на джитека дето си го постнал по форумите ?Гледайки ние какви времена правихме по джитек,мога да кажа че това е най-неточната джаджа която съществува за някакви измервания,реално разликата беше с над секунда разлика
                              мога да му вярвам защото е сравняванона елин пелин на драга спраямо г-тека и точноста е да кажем 0.2 десети разлика ..пък и с моторите с които се дърпах преди добре стояхме ..но както и да е вървеше преди типото сега вече надали ша върви както преди,,
                              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                              Коментар


                                #90
                                ей я да вземете да се спрете двамата малко ве дан се излагате,че ако си бях у Русе щях да ви скастря и двамата
                                EX DELTA 1.9TDS
                                ALFA 147 1.9 JTD 16V Powerеd by TST-Racing

                                Коментар

                                Working...
                                X