че кат пише купра да не е 100 кила , закачам се с всичко дето е поне малко позасилено
Не че нещо ама Купрата е ниска 13-ка на 400 и ще те бие доста. Най-малкото, че има 230 коня на колелата и тежи около 1100 кг. Не е за теб тая кола просто.
че кат пише купра да не е 100 кила , закачам се с всичко дето е поне малко позасилено
Не че нещо ама Купрата е ниска 13-ка на 400 и ще те бие доста. Най-малкото, че има 230 коня на колелата и тежи около 1100 кг. Не е за теб тая кола просто.
ми по лек съм като за начало и малко по малко коне далече е така че спора може за сега да е само виртуален иначе нещата са на кантар моята кола може още много за сега е на 1.4 бара , може да се кара и на 2 но не ми се троши мотора но ако е за едната конга и на 2 бара може да го направя всичко е до кола и до шофер но както казвам за момента е само виртуална щото е далече
извинявам се на автора че не е точно по темата ...... ама съм виждал Купара как варви и то много пъти и срещу коли който найстена много варвят ..... и не мисля че във Варна са много колите който могат да го бият , а тези който са редовните по гонките .... няма нещо фрапиращо което да му сложи . пак се извинявам на автора за спам-а !
ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
НЕ МИ ги обеснявай на мене Тойотите занимавам се от преди тебе, колега само с Японски съм се занимавал и съм счупил доста мотори, остави кво пише сайта - 4A-GE мотор ли е ми кажи само и приключваме разговоратия сайтове като почнете да ги пращате ми става много смешно,честно !
НЕ МИ ги обеснявай на мене Тойотите занимавам се от преди тебе, колега само с Японски съм се занимавал и съм счупил доста мотори, остави кво пише сайта - 4A-GE мотор ли е ми кажи само и приключваме разговоратия сайтове като почнете да ги пращате ми става много смешно,честно !
the Japanese model -- which used a manifold absolute pressure (MAP) sensor -- was originally rated at 130 PS (96 kW), however this was a gross power rating and the motor was later re-rated at 120 PS (88 kW) net.
Да ти превеждам ли?Колега... Аз бия чипнати Хонди 1.6 V-tec 125hp ( http://www.dailymotion.com/video/xe5...8-05-2010_auto пусни на 09:57 ) по 1000 кг. Мислиш ли, че тази Тойота може да ме сплаши? Вместо да се радваш, че защитавам името на двигателите ни, ти ме плюеш.
Решихме тая вечер с турбо Дедра направена от ICI да полигавим малко БМВ-тата; http://vbox7.com/play:edd6c1bf Тук 328 ни отказа гонка.http://vbox7.com/play:cca5376c Някакъв баровец с ново бяло БМВ ни се пънеше, ама не го огря. Питахме го после кой двигател е, ама беше прекалено сърдит да ни отговори P.S. Fiesta 2.0 Zetec срещу Lancia Dedra 2.0 turbo ICI Designhttp://www.youtube.com/watch?v=t48_DKQdVMgЕвала на пича с Фиестата... Болен с 38 температура и дойде да се гони.
Леле това с Дедрата ме разцепи от смях...Няма такава гавра!!!Евалла ти правя ,колега ,че зад всяка твоя дума седи доказателство ,което много рядко се среща в тази част на форума!!!
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Леле това с Дедрата ме разцепи от смях...Няма такава гавра!!!Евалла ти правя ,колега ,че зад всяка твоя дума седи доказателство ,което много рядко се среща в тази част на форума!!!
На мен ми е пределно ясно на какво е способен ici... Следя темата за неговото Tipo от самото начало...Няма такава кола...Направена от началото до края и все още се прави...Шапка му свалям ,наистина...Но нека не обръщаме темата в чат...модераторите дебнат... Все пак ти пожелавам успех на теб и всички твои приятели с бързи коли...и да натупвате все повече от тези пичове дето се мислят за много бързи...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар