A бе и на мен ми се видя малко,ама сигурно скромничи нещо човека ,нали ако напише колко е в действителност всички ще почнат-това не може да бъде у а луд и тн.
който го интересува , може да намери предавателните числа на колата , гумите са 215/40/16 ...прекъсвача е на 7200 , а аз лично съм вдигал 7000 лесно
Аз вярвам 100% и 300 да беше написал пак щях да повярвам.
1.~602.~903.~1304.~1605.~200Това са с удряне на ограничитела на оборотите при ~6800...На 5-та само веднъж съм удрял ограничител с празна кола по леко нанадолнище
1.~602.~903.~1304.~1605.~200Това са с удряне на ограничитела на оборотите при ~6800...На 5-та само веднъж съм удрял ограничител с празна кола по леко нанадолнище
1.~602.~903.~1304.~1605.~200Това са с удряне на ограничитела на оборотите при ~6800...На 5-та само веднъж съм удрял ограничител с празна кола по леко нанадолнище
За каква кола и с какъв мотор става въпрос? :D
Пунто 97’ 1242 фаер със полирани и портвани колектори/глава,оригинален чип от италия,спортен филтър долу в бронята и изпускателна с-ма с права тръба до правото спортно гърне,обаче е на по малко от 100 хил.км(кат е зех беше с сервизна книжка на 80хил и 100% заводска)...Километража може и да лъже малко,ма съм с 15’ вместо 13’, а и няколко пъти на радар са ме спирали и 5000 оборота са към 165-170км/ч на радара (копелетата след ихтиман винаги ме спират,ма поне са пичове и не пишат актове :D )
ей,ти кажа не помна ма майче беше около 60-65 или нещо такова,сега колата губи мощност в ниските заради липсата на бакпрешър,ма за сметка на тва вади маниашки звук и дига високи обороти с кеф
ей,ти кажа не помна ма майче беше около 60-65 или нещо такова,сега колата губи мощност в ниските заради липсата на бакпрешър,ма за сметка на тва вади маниашки звук и дига високи обороти с кеф
Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 на 60мм е за 150+коня,на теб фабрично ти е на 45мм,за какво ти е повече от 50
Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 на 60мм е за 150+коня,на теб фабрично ти е на 45мм,за какво ти е повече от 50
Утре е дигам на крика и легам под колата със шублера,ще ти кажа по точно И един приятел с 106 Рали ми вика да си сложа пак средно гърне,заради ниския бекпресър сега,ма кой кара в ниски обороти
Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 на 60мм е за 150+коня,на теб фабрично ти е на 45мм,за какво ти е повече от 50
Утре е дигам на крика и легам под колата със шублера,ще ти кажа по точно И един приятел с 106 Рали ми вика да си сложа пак средно гърне,заради ниския бекпресър сега,ма кой кара в ниски обороти
не ти трябва средно,трябва ти точния размер и хубаво преходно крайно
1ва ~ 50 km/h2ра ~ 85 km/h3та ~ 130 km/hа ти Selqatin, правил ли си нещо по изпускателните колектори, че и аз замислям нещо, но още не съм си изяснил каква да ми е концепцията. м/у другото какво означава да си портваш колекторите(...портвани колектори...)?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
В книжката на Brava-та са дадени тези стойности за 1.6 16V:1 - 52 km/h2 - 90 km/h3 - 132 km/h4 - 175 km/h5 - 180 km/hR - 53 km/h
в книжката на бравото за 5та дават 184 км/ч.... сигурно заради купето
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар