Аз пък моята повече от 6000 оборота не сам я настъпвал ...Кеф ми прави като вали да въртя гуми на едно място ... от първа скорост до трета ги изреждам ,сменям на 5500 оборота и е голям кеф бай дъ уей колата ми не мърда и сант
Аз пък моята повече от 6000 оборота не сам я настъпвал ...Кеф ми прави като вали да въртя гуми на едно място ... от първа скорост до трета ги изреждам ,сменям на 5500 оборота и е голям кеф бай дъ уей колата ми не мърда и сант
абе като ти гледам двигателя и поста (сменяш на 5500 оборота и не мърда и сант колата) - от кога не си сменял съединителя ? :D Шегувам се естествено де :D а предните ти гуми какви са ? Предполагам задните са двойно по-широки
Мне ... размера на предните и задните е един и същ - 195/55 (или 50 беше , не помня Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 )... Засега като гледам гумите , не си личи ,че са виждали такъв зор и то не веднъж ... Предните са Файърстоун Файърхоук
Здравейте на всички темата ми хареса и реших и аз да се включа1- 64,22- 112,23- 165,24- 217,25- 230+Прекъсвача е на 8000 от първа до третеа съм го чувал прекъсвача но на четвърта съм стигал до 210 а на пета на мога и да си мечтая трябва да е на 273’Става въпрос за колата от подписа
Здравейте момчета току що се регнах в форума и реших да напиша няколко мнения а у таа мойта Брава оня ден я тествах на 1 - 6000 оборота 50 км/ч, 2 - 6000 оборота 100 км/ч и за трета нямаше време щото имаше семафор и тряаше да спирам когато имам възможност ша я тествам и на 3 и на 4 аа Бравата е 1.6 16V 103 hp
Време е и аз да се включа:1) 50км/ч - при 5000rpm2) 90км/ч - при 5000rpm3) 130км/ч - при 5000rpm4) 170км/ч - при 5000rpm5) ~212км/ч - при ~5100rpmДържа да отбележа , че съм я опъвал по нанагорнище (лек наклон) , гуми - зимни (Гудрич - 185/60 R14) , 2-ма души на борда , 75 - 80 кг товар в багажника ( умишленно за по добра стабилност на задницата , все пак е зима) , масло Валволин 10W40 , гориво - от Немска Шел бензиностанция ( Шел Випауър Дизел ) , подгрети гуми и двигател (масло) . Пояснявам обстоятелствата , защото всичко има значение!!! :D А що се отнася до ускорението , ще си говорим пак на пролет , в момента колата е обурудвана за зимно шофиране. А ако се чудите защо пък все на 5000rpm , ами защото при 5800rpm двигателя казва ’’А сега ходи си пеш’’ , а пък на мен никак не ми се става пешеходец. :D Между другото забелязвам , че никой не отдава заслуженото на гумите и джантите , а именно : скороста при 5000 оборота е да кажем 130км/ч , при условие че съм с 14’’ джанти , а сега помислете дали при същите обороти на същата предавка , но вече с джанта 16’’ (например), дали скороста ще бъде 130км/ч не мисля :D Както казах по-горе "ВСИЧКО ИМА ЗНАЧЕНИЕ"
.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
Време е и аз да се включа:1) 50км/ч - при 5000rpm2) 90км/ч - при 5000rpm3) 130км/ч - при 5000rpm4) 170км/ч - при 5000rpm5) ~212км/ч - при ~5100rpmДържа да отбележа , че съм я опъвал по нанагорнище (лек наклон) , гуми - зимни (Гудрич - 185/60 R14) , 2-ма души на борда , 75 - 80 кг товар в багажника ( умишленно за по добра стабилност на задницата , все пак е зима) , масло Валволин 10W40 , гориво - от Немска Шел бензиностанция ( Шел Випауър Дизел ) , подгрети гуми и двигател (масло) . Пояснявам обстоятелствата , защото всичко има значение!!! :D А що се отнася до ускорението , ще си говорим пак на пролет , в момента колата е обурудвана за зимно шофиране. А ако се чудите защо пък все на 5000rpm , ами защото при 5800rpm двигателя казва ’’А сега ходи си пеш’’ , а пък на мен никак не ми се става пешеходец. :D Между другото забелязвам , че никой не отдава заслуженото на гумите и джантите , а именно : скороста при 5000 оборота е да кажем 130км/ч , при условие че съм с 14’’ джанти , а сега помислете дали при същите обороти на същата предавка , но вече с джанта 16’’ (например), дали скороста ще бъде 130км/ч не мисля :D Както казах по-горе "ВСИЧКО ИМА ЗНАЧЕНИЕ"
Много много душманско каране на дизел и то с зимни гуми.Дано си караш колата още дълго.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
В книжката на Brava-та са дадени тези стойности за 1.6 16V:1 - 52 km/h2 - 90 km/h3 - 132 km/h4 - 175 km/h5 - 180 km/hR - 53 km/h
Ми аз това го правя с Типо-то 1.6 моноинжекция на газ. Без никакъв тунинг. Е, има електроника на газта - блок и стъпков мотор. Само за задната не знам.
Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Аз пък моята повече от 6000 оборота не сам я настъпвал ...Кеф ми прави като вали да въртя гуми на едно място ... от първа скорост до трета ги изреждам ,сменям на 5500 оборота и е голям кеф бай дъ уей колата ми не мърда и сант
ама пускай и съединителя ,като сменяш скоростите и после пак ще си говориме дали не мърда и сант
ivan_enchev а каква гума мислиш че можеш да сложиш на тази 16-ка, и да я монтираш на бравото? разликата за която говориш е: 1 см в диаметъра на гумата, дава разлика от около 4-6 км/час при скорост над 160. Най-близо до 185/60/14 е 215/40/16 - разлика 1 мм. Та колко по-висока гума можеш да сложиш предвид мястото с което разполагаш - да не ти опира в завой? Ако е 215, на 45 става, но на 50 вече е твърде висока, май?
Коментар