Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT 147 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колегата с жълтото браво е голям фантазьор Имал тойоти ... аз вече се съмнявам дали и браво има Ако съм на негово место няма да пиша тука от срам
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      Смешници бол
      VTS 16V

      Коментар


        11 страници прочетох и се отегчих. Аз пък имам един приятел който имаше вартбург и спореше че това е най добрата кола. Сега спори че ГОЛФ 3 е най добрата.. Всеки хвали това което има. Аз лично съм прелагал на две три такива БРАВО-та да се замерим и категорично отказват ваприки че се намесвам в разговора им точно когато обясняват колко много вървят. Така и неразбрах сполучливи ли са тия мотори.
        100 километра не е скорост , а време да дадеш на втора

        Коментар


          ruslan написа:
          11 страници прочетох и се отегчих. Аз пък имам един приятел който имаше вартбург и спореше че това е най добрата кола. Сега спори че ГОЛФ 3 е най добрата.. Всеки хвали това което има. Аз лично съм прелагал на две три такива БРАВО-та да се замерим и категорично отказват ваприки че се намесвам в разговора им точно когато обясняват колко много вървят. Така и неразбрах сполучливи ли са тия мотори.
          Естествено че не Единственото хубаво излязло от Фиат са турбо моторите им и JTD.
          '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
          Powered by VRPerformance

          Коментар


            Роман-е, кое точно не ти харесва на тези мотори? Щото аз мога бая дълъг пост да сътворя с аргументи за точно обратното на това, което си написал ти....Или примерно кой от итал бензиновите мотори /атмосверни/ ти харесва повече от тоз и например защо?
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              2000 20v turbo написа:
              Роман-е, кое точно не ти харесва на тези мотори? Щото аз мога бая дълъг пост да сътворя с аргументи за точно обратното на това, което си написал ти....Или примерно кой от итал бензиновите мотори /атмосверни/ ти харесва повече от тоз и например защо?
              По простата причина, че не съм видял върящ такъв. И по наблюдения, че винаги падат от коли в техния клас. Сложи го до някое ХЕ или друг атмосферен мотор на Хонда. И виж защо не ме кефи HGT. А относно здравината им.. Отново наблюдения, че не се славят с такава.Като се замисля... единствените атмосферни итал мотори, които ме радват с вървеж и са 16 клапановия 2000 кубиков на Типо Седичи и Туйн Спарк на Алфа 145 QV ( Koйто също донякъде не ме радва много заради разхода и неиздържливостта си след 200, но относно вървеж е много приличен )Съжалявам но , като цяло не съм привърженик на атмосферните итал мотори.
              '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
              Powered by VRPerformance

              Коментар


                Слагал съм мой такива до ХЕ ..... ма нямам клипове! Само, че Калибра ХЕ и Марея 2000 20 V. Ванката знае с такъв матор и каква Вектра съм бил и как вървеше таз същата Вектра с едно червено Седичи Валволе - Русенско - питай го .... познавате се! Ама се връщаме 5-6 години назад /ти тогава може и шоф. книжка да си нямал/. Вървящ 20 V Фиат не си виждал, а колко въобще такива Фиати си виждал в действие. Щото аз съм виждал 2-3 такива Фиата и да ти кажа бая коли и рацери оставяха замислени.... Нищо лично, ама все едно аз да раздавам мнения за 2,4 ЖТД при положение, че не съм и влизал в такава кола....И тука ще напиша - още малко ще чета глупости за 20 V маторите и ще стъкна едно ХГТ ей тъй да Ви покажа колко се неа абер пък се пише .... Те и без туй тез бравоци станаха по 2 за лев...
                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                Коментар


                  2000 20v turbo написа:
                  Слагал съм мой такива до ХЕ ..... ма нямам клипове! Само, че Калибра ХЕ и Марея 2000 20 V. Ванката знае с такъв матор и каква Вектра съм бил и как вървеше таз същата Вектра с едно червено Седичи Валволе - Русенско - питай го .... познавате се! Ама се връщаме 5-6 години назад /ти тогава може и шоф. книжка да си нямал/. Вървящ 20 V Фиат не си виждал, а колко въобще такива Фиати си виждал в действие. Щото аз съм виждал 2-3 такива Фиата и да ти кажа бая коли и рацери оставяха замислени.... Нищо лично, ама все едно аз да раздавам мнения за 2,4 ЖТД при положение, че не съм и влизал в такава кола....И тука ще напиша - още малко ще чета глупости за 20 V маторите и ще стъкна едно ХГТ ей тъй да Ви покажа колко се неа абер пък се пише .... Те и без туй тез бравоци станаха по 2 за лев...
                  Колко правено е било HGT-то и колко ХЕ-то? Мога да се обзаложа, че ХЕ-то е било пълен сток. Сега имам си мое мнение, че не ме кефи този мотор. Другия път, като идваш на гости към Русе, вземи едно вървящо HGT и ще го сравним с местните атмосферки. Не го приемай, като спор а просто наистина ми се иска да не съм прав, но просто не ме кефят итал атмосферките от досегашното видяно.
                  '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                  Powered by VRPerformance

                  Коментар


                    Ок
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      Гонка между HGT (чип, спортен филтър, генерация) и MG ZR 1.8 16v (160 к.с.) завърши наравно.Ето това Браво:vs.Ето това MG:
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        Разликата между нашето HGT и това горното е само чипа.На 400 м правим разлика кола и половина в негова полза.

                        Коментар

                        Working...
                        X