11 страници прочетох и се отегчих. Аз пък имам един приятел който имаше вартбург и спореше че това е най добрата кола. Сега спори че ГОЛФ 3 е най добрата.. Всеки хвали това което има. Аз лично съм прелагал на две три такива БРАВО-та да се замерим и категорично отказват ваприки че се намесвам в разговора им точно когато обясняват колко много вървят. Така и неразбрах сполучливи ли са тия мотори.
100 километра не е скорост , а време да дадеш на втора
11 страници прочетох и се отегчих. Аз пък имам един приятел който имаше вартбург и спореше че това е най добрата кола. Сега спори че ГОЛФ 3 е най добрата.. Всеки хвали това което има. Аз лично съм прелагал на две три такива БРАВО-та да се замерим и категорично отказват ваприки че се намесвам в разговора им точно когато обясняват колко много вървят. Така и неразбрах сполучливи ли са тия мотори.
Естествено че не Единственото хубаво излязло от Фиат са турбо моторите им и JTD.
Роман-е, кое точно не ти харесва на тези мотори? Щото аз мога бая дълъг пост да сътворя с аргументи за точно обратното на това, което си написал ти....Или примерно кой от итал бензиновите мотори /атмосверни/ ти харесва повече от тоз и например защо?
Роман-е, кое точно не ти харесва на тези мотори? Щото аз мога бая дълъг пост да сътворя с аргументи за точно обратното на това, което си написал ти....Или примерно кой от итал бензиновите мотори /атмосверни/ ти харесва повече от тоз и например защо?
По простата причина, че не съм видял върящ такъв. И по наблюдения, че винаги падат от коли в техния клас. Сложи го до някое ХЕ или друг атмосферен мотор на Хонда. И виж защо не ме кефи HGT. А относно здравината им.. Отново наблюдения, че не се славят с такава.Като се замисля... единствените атмосферни итал мотори, които ме радват с вървеж и са 16 клапановия 2000 кубиков на Типо Седичи и Туйн Спарк на Алфа 145 QV ( Koйто също донякъде не ме радва много заради разхода и неиздържливостта си след 200, но относно вървеж е много приличен )Съжалявам но , като цяло не съм привърженик на атмосферните итал мотори.
Слагал съм мой такива до ХЕ ..... ма нямам клипове! Само, че Калибра ХЕ и Марея 2000 20 V. Ванката знае с такъв матор и каква Вектра съм бил и как вървеше таз същата Вектра с едно червено Седичи Валволе - Русенско - питай го .... познавате се! Ама се връщаме 5-6 години назад /ти тогава може и шоф. книжка да си нямал/. Вървящ 20 V Фиат не си виждал, а колко въобще такива Фиати си виждал в действие. Щото аз съм виждал 2-3 такива Фиата и да ти кажа бая коли и рацери оставяха замислени.... Нищо лично, ама все едно аз да раздавам мнения за 2,4 ЖТД при положение, че не съм и влизал в такава кола....И тука ще напиша - още малко ще чета глупости за 20 V маторите и ще стъкна едно ХГТ ей тъй да Ви покажа колко се неа абер пък се пише .... Те и без туй тез бравоци станаха по 2 за лев...
Слагал съм мой такива до ХЕ ..... ма нямам клипове! Само, че Калибра ХЕ и Марея 2000 20 V. Ванката знае с такъв матор и каква Вектра съм бил и как вървеше таз същата Вектра с едно червено Седичи Валволе - Русенско - питай го .... познавате се! Ама се връщаме 5-6 години назад /ти тогава може и шоф. книжка да си нямал/. Вървящ 20 V Фиат не си виждал, а колко въобще такива Фиати си виждал в действие. Щото аз съм виждал 2-3 такива Фиата и да ти кажа бая коли и рацери оставяха замислени.... Нищо лично, ама все едно аз да раздавам мнения за 2,4 ЖТД при положение, че не съм и влизал в такава кола....И тука ще напиша - още малко ще чета глупости за 20 V маторите и ще стъкна едно ХГТ ей тъй да Ви покажа колко се неа абер пък се пише .... Те и без туй тез бравоци станаха по 2 за лев...
Колко правено е било HGT-то и колко ХЕ-то? Мога да се обзаложа, че ХЕ-то е било пълен сток. Сега имам си мое мнение, че не ме кефи този мотор. Другия път, като идваш на гости към Русе, вземи едно вървящо HGT и ще го сравним с местните атмосферки. Не го приемай, като спор а просто наистина ми се иска да не съм прав, но просто не ме кефят итал атмосферките от досегашното видяно.
Коментар