Не знам за 1000 оборота или повече, ама честно, карал ли си модерен дизел поне 130 коня ?
Честно, не съм карал повече от 110-ка, обаче съм се гонил с чипната Фабия РС и Леон ФР, така че не разбирам смисъла на поста ти. Може би искаш да кажеш, че 140к.с. на 3-4 тона купе са страшна сила........
Какви 3-4 тона, колега, това да не е някоя G класа
То това хгт не е кола ... Това си е ниско прелитащ самолет.
:D . Не сме казали такова нещо колега, просто не е чак толкова за подценяване петака, колкото го изкарват. Между другото навивам моя приятел с А4-ката да ги пробваме и като се навие, ще има и клипове дори и да падна с много
Не знам за 1000 оборота или повече, ама честно, карал ли си модерен дизел поне 130 коня ?
Честно, не съм карал повече от 110-ка, обаче съм се гонил с чипната Фабия РС и Леон ФР, така че не разбирам смисъла на поста ти. Може би искаш да кажеш, че 140к.с. на 3-4 тона купе са страшна сила........
Ми защото на доускорение дизела е отпреде, най-малкото заради охлювчето.
Трябва да ме повозите с някое дизелово стило ремапнато, да видя какво ги хвалите толкоз. Карал съм едно дизелово пежо 307 CC под наем, не го знам какъв мотор, еми нищо невероятно не беше и на баща ми королата съм карал... да набират дизелите още от 1500, ама той като включва на 3500 бензиновата кола има още 3000 оборота, като са им еднакви предавателните отношения, каква е логиката да бие дизела? По-бързо достига тия обороти ли? Така като си пишете, няма да разберете кой е по-бърз...
Не знам за 1000 оборота или повече, ама честно, карал ли си модерен дизел поне 130 коня ?
Честно, не съм карал повече от 110-ка, обаче съм се гонил с чипната Фабия РС и Леон ФР, така че не разбирам смисъла на поста ти. Може би искаш да кажеш, че 140к.с. на 3-4 тона купе са страшна сила........
Какви 3-4 тона, колега, това да не е някоя G класа
Не знам за 1000 оборота или повече, ама честно, карал ли си модерен дизел поне 130 коня ?
Честно, не съм карал повече от 110-ка, обаче съм се гонил с чипната Фабия РС и Леон ФР, така че не разбирам смисъла на поста ти. Може би искаш да кажеш, че 140к.с. на 3-4 тона купе са страшна сила........
Ми защото на доускорение дизела е отпреде, най-малкото заради охлювчето.
Аз за това питах, ХГТ-то да не кара на 3-та от 1000 оборота. Ако е така може и да го плесне Либрата.
Трябва да ме повозите с някое дизелово стило ремапнато, да видя какво ги хвалите толкоз. Карал съм едно дизелово пежо 307 CC под наем, не го знам какъв мотор, еми нищо невероятно не беше и на баща ми королата съм карал... да набират дизелите още от 1500, ама той като включва на 3500 бензиновата кола има още 3000 оборота, като са им еднакви предавателните отношения, каква е логиката да бие дизела? По-бързо достига тия обороти ли? Така като си пишете, няма да разберете кой е по-бърз...
Aми иди на някоя среща в ПЛД.За сток jtd (засега) - търсиш PB 5989 MPЗа мапнато jtd - колегата Red StormНе вярвам да ти откажат
Трябва да ме повозите с някое дизелово стило ремапнато, да видя какво ги хвалите толкоз. Карал съм едно дизелово пежо 307 CC под наем, не го знам какъв мотор, еми нищо невероятно не беше и на баща ми королата съм карал... да набират дизелите още от 1500, ама той като включва на 3500 бензиновата кола има още 3000 оборота, като са им еднакви предавателните отношения, каква е логиката да бие дизела? По-бързо достига тия обороти ли? Така като си пишете, няма да разберете кой е по-бърз...
Aми иди на някоя среща в ПЛД.За сток jtd (засега) - търсиш PB 5989 MPЗа мапнато jtd - колегата Red StormНе вярвам да ти откажат
Може пък и да ида, малко никой не познавам, но те така се запознават хората, ако някой ми каже как да си оправя датчика за външната температура отивам веднага А аз един път съм се гонил с една вектра комби 2.2 дизел и не можа да ме мине дебелия мазен селянин. Карам си аз кротко 80, 90 след Поповица, пълно с тирове, камиони, колони гастарбайтери, супер натоварено и тоя ми се лепнал отзад, имаше тир на 30 метра пред мен и той тръгна да ме изпреварва, аз намалих да го пусна, тира му присветна и се отказа и така след 3 4 рискови опити за изпреварвания реших да карам 110 да се отдалеча малко. На оня кво му стана тръгна да ме гони, зарвя ми се в задницата и ми започна да ми святка...... еми като тръгна да ме изпреварва дадох на 4-та до, след 150 започнах да го изпреварвам бавно и се отказа селяка..
Нещо умря темата колеги. За да я раздвижа малко споделям последните си светофарни гонки. 1-вата беше с Браво ХГТ- едно златисто тунинговано с един страшен спойлер(който е от софия почти на 100% го е виждал), та резултата-еми бих го доста доволно на два светофара. Първия старт-бих го с малко, втория-доста по сериозно(виждах го в огледалото :D ). И тамън реших, че ми е много бърз Фиата:D и снощи с един приятел с 320и Е46 от летящ старт от 2500 оборота на 2ра-абсолютен кантар. Може би на 4та чак тръгна Бравото да му дърпа леко ама нямаше мегдан и до там приключиха нещата. След това понеже се издразних лекичко реших да го замера Бравото от 0-100км/ч и даде 8.13, мерено с телефон. Нещо напоследък се държи странно-понякога пълни оборотомера за секунди, а понякога много мудно. Свещите не са сменяни одавна(срам ме е да кажа откога). Дали може от тях нещо да се държи така?
След това понеже се издразних лекичко реших да го замера Бравото от 0-100км/ч и даде 8.13, мерено с телефон. Нещо напоследък се държи странно-понякога пълни оборотомера за секунди, а понякога много мудно. Свещите не са сменяни одавна(срам ме е да кажа откога). Дали може от тях нещо да се държи така?
Ако не се лъжа колата е с вариатор ?!? Ако е така провери си вариатора или масления клапан за вариатора дали работят както трябва. Аз имам подобен проблем и при мен вече е установено, че е от вариатора, който е повреден от запушен маслен клапан който го управлява.
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
След това понеже се издразних лекичко реших да го замера Бравото от 0-100км/ч и даде 8.13, мерено с телефон. Нещо напоследък се държи странно-понякога пълни оборотомера за секунди, а понякога много мудно. Свещите не са сменяни одавна(срам ме е да кажа откога). Дали може от тях нещо да се държи така?
Ако не се лъжа колата е с вариатор ?!? Ако е така провери си вариатора или масления клапан за вариатора дали работят както трябва. Аз имам подобен проблем и при мен вече е установено, че е от вариатора, който е повреден от запушен маслен клапан който го управлява.
Вариатора е прецакан да. В ниските работи малко като дизел, ма ми бяха казали, че тва не влияело на вървежа. Скоро предстои смяна на ангренаж и тогава ще се прави. За сега ще му бодна едни иридиеви свещи, че много ме надъхаха кварталните рацери за такива :D да видиме ква разлика ще има.
След това понеже се издразних лекичко реших да го замера Бравото от 0-100км/ч и даде 8.13, мерено с телефон. Нещо напоследък се държи странно-понякога пълни оборотомера за секунди, а понякога много мудно. Свещите не са сменяни одавна(срам ме е да кажа откога). Дали може от тях нещо да се държи така?
Ако не се лъжа колата е с вариатор ?!? Ако е така провери си вариатора или масления клапан за вариатора дали работят както трябва. Аз имам подобен проблем и при мен вече е установено, че е от вариатора, който е повреден от запушен маслен клапан който го управлява.
Вариатора е прецакан да. В ниските работи малко като дизел, ма ми бяха казали, че тва не влияело на вървежа. Скоро предстои смяна на ангренаж и тогава ще се прави. За сега ще му бодна едни иридиеви свещи, че много ме надъхаха кварталните рацери за такива :D да видиме ква разлика ще има.
От тях - никаква, ако твойте са здрави Оправи вариатора
Коментар