Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT 147 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ква е колата, ако не е тайна И що подписа ти е "ходя пеш"
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    Коментар


      #47
      ivanko_rs написа:
      2000 20v turbo написа:
      .....
      Абе,там в Поповско-Търговишката област мноо им разбирате на тия коли :D Евала ви свалям за това което постигате,при все че познавам и част от майсторите и собствениците Давай ти си наща гордост
      Тоз аватар.... нещо носталгия ли лъха от него И тука, до като чета и пиша хумор в тоз раздел почнах да усещам лекичък яд от нещата дето се пишат за ХГТ..... Както имам един петтак под "тезгяа" ще го спретна, ще го мушна на някоя надеждна шайка в бравока и ще им пооправя мирогледа на тез главните герои тук в тоз раздел.....Ванка, междувременно взех абарт - джантурите, премерих ги днес и мноо ми хареса как стоят, лъха някаква агресия от тях без да е натрапчиво те виж по-долу... Ай са да проверя кво стаа с другата тема на Бимеро щото човека там го викат, той се гонка и после обяснява там кое как било.... Викам дан оттърва нещо
      Прикачени файлове
      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

      Коментар


        #48
        2000 20v turbo написа:
        И що подписа ти е "ходя пеш"
        Щото возилото няма общо с италианското автомобилостроене и ще е грубо да го изтипосам тук(мое мнение)
        3.0CRD

        Коментар


          #49
          Trojaneca написа:
          2000 20v turbo написа:
          И що подписа ти е "ходя пеш"
          Щото возилото няма общо с италианското автомобилостроене и ще е грубо да го изтипосам тук(мое мнение)
          Еми ... ЛС, че ми е любопитно
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #50
            2000 20v turbo написа:
            А така и тука тръгна приказката Кво сега викате .... с Хондата или с G - 60 то..... Аз пък съм гледал как ХГТ "препарира" /ли беше тарикатския термин/ Сивик СРХ малкия В-тек с три коли и то 4 пъти .... А сега де .... да видим кой кого тука .... Виждал съм Браво ХГТ да се кантари и с чипирано Ауди А-3 1,8 20 ВТ, виждал съм да турга ХГТ и 2 коли на Калибра С 20 ХЕ ...... Говоря за 2 различни фиата с поосвободена генерация и моднат с подръчни "матриали" интейк.... И двата екземпляра бяха просто добре гледани ХГТ-та и в 2000 кубиковия клас рядко имаше кола да им се доближи.... Тука примерно гледам опитните рейсъри -автори на теми в тоз комичния раздел не отделят нужното внимание и на Клио Уилямс или Меган 2000 16 V, които според мен /елем пък Клиото/ са на върха в 2000 кубиковия клас...... И са колегите, с Голфо-Хондаджийски наклонности, ако имат сверки и опит с такива Рена кажете нещо, да видим тез пришълци от други планети Голф - 2 и Сивик как ли ш"са представят срещу такива Рена...... Междувременно колега "Троянеца" ти нямаше ли ХГТ по едно време Ако си имал и ти е такова отрицателно мнението за ХГТ сметам да не си попаднал на читав екземпляр.... Просто някой ти е "напарил кашлицата" с някое лустросано ХГТ, чиито мотор се е крепял на последни капки адреналин и ти вече си толко разочарован, че чак и на мен влияеш Давайте ! Темата се развива в правилната посока /предвид раздела в който се намира/ по натам ще почнем и с вицовете Така де поне да е пълен смеха Поздрави на всички :D
            Колега по повод Рената ми е интересно Рено 19 има ли двойка мотор? Оня ден "препарирах" едно такова 19 с тоя спортния кит със споилера отзад и пише 16в, та ми е интересно 2.0 ли е било или по слабо.
            Bravo HGT

            Коментар


              #51
              Рено 19 има 16 V, но със кубатура 1,8 и със 136 к.с. Такива са каквито казваш със спойлери, прагова, въздухозаборник на предния капак... Пак вървят доволно, но нямат нищо общо с Мегана 2000 16 V. При Клио-Уилямс са много фън нищата! При него калниците,тавана и предния капак са заводски полимерни /пластмасови/ и таз малката колца обурудвана е 980 кг. със 150 коня и 180 нютона маторь, като ускорението от 0-100 км. е 7,8 сек.- т.е. "висока топка" за всички атмосверки от 2000 кубиковия клас и за ХГТ включитело, освен, ако ХГТ-то не е със сериозни заигравки /жокерчета/, ама не като на Бимеро от другата тема - байпаси на изпускателния колектор, "спортен филтар", "спортен бензин".... За сравнение лача Капа Купе с 2000 20 V турбо мотора, който е 220 коня и 310 нютона ускорява 0-100 км за 7.5 сек.Аз лично съм карал такова Клио Уилямс и трябва да си кажа - мноо бега!
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                #52
                2000 20v turbo написа:
                Рено 19 има 16 V, но със кубатура 1,8 и със 136 к.с. Такива са каквито казваш със спойлери, прагова, въздухозаборник на предния капак... Пак вървят доволно, но нямат нищо общо с Мегана 2000 16 V. При Клио-Уилямс са много фън нищата! При него калниците,тавана и предния капак са заводски полимерни /пластмасови/ и таз малката колца обурудвана е 980 кг. със 150 коня и 180 нютона маторь, като ускорението от 0-100 км. е 7,8 сек.- т.е. "висока топка" за всички атмосверки от 2000 кубиковия клас и за ХГТ включитело, освен, ако ХГТ-то не е със сериозни заигравки /жокерчета/, ама не като на Бимеро от другата тема - байпаси на изпускателния колектор, "спортен филтар", "спортен бензин".... За сравнение лача Капа Купе с 2000 20 V турбо мотора, който е 220 коня и 310 нютона ускорява 0-100 км за 7.5 сек.Аз лично съм карал такова Клио Уилямс и трябва да си кажа - мноо бега!
                тия рена са като космически кораби просто в сравнение със стоково Браво ХГТ.... особено Клио Уилямс... просто е невероятно тия щурави французи какво могат да "причинят" на такава малка количка... Иначе по темата на колегата: Евала пич.... интересно ми е какво ще стане при гонка с големия V-TEC....
                FIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
                FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now

                Коментар


                  #53
                  2000 20v turbo написа:
                  Рено 19 има 16 V, но със кубатура 1,8 и със 136 к.с. Такива са каквито казваш със спойлери, прагова, въздухозаборник на предния капак... Пак вървят доволно, но нямат нищо общо с Мегана 2000 16 V. При Клио-Уилямс са много фън нищата! При него калниците,тавана и предния капак са заводски полимерни /пластмасови/ и таз малката колца обурудвана е 980 кг. със 150 коня и 180 нютона маторь, като ускорението от 0-100 км. е 7,8 сек.- т.е. "висока топка" за всички атмосверки от 2000 кубиковия клас и за ХГТ включитело, освен, ако ХГТ-то не е със сериозни заигравки /жокерчета/, ама не като на Бимеро от другата тема - байпаси на изпускателния колектор, "спортен филтар", "спортен бензин".... За сравнение лача Капа Купе с 2000 20 V турбо мотора, който е 220 коня и 310 нютона ускорява 0-100 км за 7.5 сек.Аз лично съм карал такова Клио Уилямс и трябва да си кажа - мноо бега!
                  Ооо малките французойки са много опасни знам аз . С 205 GTI съм си правил гонка и нз колко коня е ама наравно вървяха с ХГТ-то. Никой не можа да дръпне от двамата. Абсолютен кантар. А Рено 19ката я бих доста доволно, честно да си кажа . С Мегана значи предполагам, че ше е интересно и оспорвано.ПС: Лични благодарности колега за темата ти за турбиновата марея. Тва с маслената помпа го направихме на моя мотор и оттогава няма никакви грижи с него.
                  Bravo HGT

                  Коментар


                    #54
                    И биелките на ХГТ-то търпят критики и корекции, за да почне да носи яко на бой "матора".... И още малко ако ме подразнят тука разни разбирачи ще сменя сегашната евридейка с една Мареа пак, ще и подготвя едно атмосверно 20 V, че да пооправим малко мирогледа на колегите съфорумци, за иначе не лошия матор, че то глей кво стана..... зеха тука с "еноишес" Бравоци, с разни нафтови печки, с ква ли не сволач биели ХГТ-тата щото видите ли "трудно се развъртал петтака", ама като питаш някого що тъй мисли и колко пъти е развъртал ХГТ с такъв мотор.... не бил развъртал, ама тъй бил чул.Като вица за циганетата /опс ромчетата/ къде едното питало другото, - А ве братчед ти ял ли си вафла ? Пък брадчеда отговорил - Аз не съм, ама брат ми гледал един как яде и .... голяма работа ми вика било Успокой страстите!Гневни или оскърбителни постове няма да се толелират!Модераторски екип на fiat-bg.org
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #55
                      2000 20v turbo написа:
                      И биелките на ХГТ-то търпят критики и корекции, за да почне да носи яко на бой "матора".... И още малко ако ме подразнят тука разни разбирачи ще сменя сегашната евридейка с една Мареа пак, ще и подготвя едно атмосверно 20 V, че да пооправим малко мирогледа на колегите съфорумци, за иначе не лошия матор, че то глей кво стана..... зеха тука с "еноишес" Бравоци, с разни нафтови печки, с ква ли не сволач биели ХГТ-тата щото видите ли "трудно се развъртал петтака", ама като питаш някого що тъй мисли и колко пъти е развъртал ХГТ с такъв мотор.... не бил развъртал, ама тъй бил чул.Като вица за циганетата /опс ромчетата/ къде едното питало другото, - А ве братчед ти ял ли си вафла ? Пък брадчеда отговорил - Аз не съм, ама брат ми гледал един как яде и .... голяма работа ми вика било
                      Подготви 20 V(атмосферно)и те чакам в София(ако имаш път съм на линия)бъди сигурен,че ако дойдеш няма да ти вържа тенекия и ще се дръпнем на каквото разтояние,времетраене,асфалт,часова зона и т.н ПОЖЕЛАЕШ!Поздрави и предложението ми беше съвсем истинско аз съм готов да сложа 50лв за спорта!

                      Коментар


                        #56
                        Еййй веднага с ръкавицата у мутрата..... Приятелю, нали виждаш в каква далечна перспектива говоря... В момента евридейката ми е БМВ Е36 м43 - ти сигурно знаеш за къв убит кон говоря, трябва да я продам, да си намеря Марейка, да я правя, да дойда до СФ......и да ти зема 50 лв. Това с парите все едно не съм го чул! Аз по принцип съм фен на коравите коли и правейки си ги - отмарям, боря стреса ! Такива залагания - малагания .... да си ги нямаме! Те са там за героите от "Бързи и яростни" дето аз не съм такъв Общо взето съм взел решение за смяна на семейния седан, щото вече имам база за сравнение и мога да кажа, че Мареата е много по - кола от Е 36, но кога и как ще се случат нещата - не съм си поставял срокове. Иначе има с кво да си измерим пи..те, ама чи стане "гавра с труп" за туй не ти предлагам.Живи и здрави може пък и бързо да се случат нищата....
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          #57
                          "Разни нафтови печки" -верно,освежи ме много.Тоя параход ,дето въздишаш по него ,става идеално за боядисване в жълто и монтиране на касов апарат.Сещаш се какво имам впредвид. Много бой ще отнесеш от някоя печка.Моята,например.Ей-така ,за спорта.Нямам бърза работа,ще почакам да вземеш Мареа 20в и да я понаправиш.
                          Octavia RS
                          Evo 10-служебната играчка.

                          Коментар


                            #58
                            Red Storm написа:
                            "Разни нафтови печки" -верно,освежи ме много.Тоя параход ,дето въздишаш по него ,става идеално за боядисване в жълто и монтиране на касов апарат.Сещаш се какво имам впредвид. Много бой ще отнесеш от някоя печка.Моята,например.Ей-така ,за спорта.Нямам бърза работа,ще почакам да вземеш Мареа 20в и да я понаправиш.
                            Пак казвам: Газта е за готвене, нафтата е за оране, бензина е за каране.... Те ти и малко факти в подкрепа на твърдението ми /Познай чия е Мареата/ http://www.youtube.com/watch?v=DVlAvgTajzc И ако беше жълта и с касов апарат, ако ме ползваш от центъра до стария град във Филибарско можеше и да ми оцапаш седалките Както и да е! Тази кола за мен е вече история, сега също има с кво да дойда и да сравним /считам че е коректно/ автомобили с принудително пълнене - съответно на нафта и на бинзин, за да те убедя напълно в горната "сентенция" искаш ли? И без това събота и неделя съм в Пазарджик, треа да видя само колата, която имам предвид кво и се пише за уикенда, че не е моя, пък мойта дето ще работи независимо от атмосверното налягане още не съм я почнал, ама има кво да Ви предложа!Поздрави :D
                            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                            Коментар


                              #59
                              Значи тоз уикенд идвам да гледам отмъщението на бензина
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #60
                                2000 20v turbo написа:
                                И биелките на ХГТ-то търпят критики и корекции, за да почне да носи яко на бой "матора".... И още малко ако ме подразнят тука разни разбирачи ще сменя сегашната евридейка с една Мареа пак, ще и подготвя едно атмосверно 20 V, че да пооправим малко мирогледа на колегите съфорумци, за иначе не лошия матор, че то глей кво стана..... зеха тука с "еноишес" Бравоци, с разни нафтови печки, с ква ли не сволач биели ХГТ-тата щото видите ли "трудно се развъртал петтака", ама като питаш някого що тъй мисли и колко пъти е развъртал ХГТ с такъв мотор.... не бил развъртал, ама тъй бил чул.Като вица за циганетата /опс ромчетата/ къде едното питало другото, - А ве братчед ти ял ли си вафла ? Пък брадчеда отговорил - Аз не съм, ама брат ми гледал един как яде и .... голяма работа ми вика било Успокой страстите!Гневни или оскърбителни постове няма да се толелират!Модераторски екип на fiat-bg.org
                                Ми колега, който не е карал такъв мотор и най важното не се е научил как да го изцежда на макс, а е видял един два издухани как падат от кво ли не, нормално да има такова мнение. Аз лично съм се пускал с 3 ХГТ-та и нямам загуба от нито едно, както съм писал и в други теми. Просто повечето явно са много изтормозени(както беше и мойто) и за тва всеобщото мнение за тях е, че са слаби.
                                Bravo HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X