2000 20v turbo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo HGT 147 hp
Collapse
X
-
smokie написа:Вариатора е прецакан да. В ниските работи малко като дизел, ма ми бяха казали, че тва не влияело на вървежа. Скоро предстои смяна на ангренаж и тогава ще се прави. За сега ще му бодна едни иридиеви свещи, че много ме надъхаха кварталните рацери за такива :D да видиме ква разлика ще има.Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
-
Даже с рем. комплекта ако изкара 15 000 км е пълно щастие Колега "BUMAR" прав си за цената на вариатора , но нека все пак се поразрови и поразпита малко защото съм чувал че е еднакъв с моя вариатор. А като го поръчаш като за Пунто ХГТ е по евтин WinkFiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
-
bjlagypa написа:Даже с рем. комплекта ако изкара 15 000 км е пълно щастие Колега "BUMAR" прав си за цената на вариатора , но нека все пак се поразрови и поразпита малко защото съм чувал че е еднакъв с моя вариатор. А като го поръчаш като за Пунто ХГТ е по евтин WinkBravo HGT
Коментар
-
За Пунто ХГТ го дават в един каталог да е еднакъв с Алфа156/1.6тс/ и струва 370лв.За Браво ХГТ няма снимка и не мога да ги сравня,но цената е около 500лв.За смяната се сваля задния разпределителен вал и затова го таксуват като смяна на ангренажен ремък.Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!
Коментар
-
BUMAR написа:то на 5-ка всичко му е по различно........и по скъпо де.ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:BUMAR написа:то на 5-ка всичко му е по различно........и по скъпо де.Bravo HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар