Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT 147 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Uox написа:
    emzo написа:
    Не знам за 1000 оборота или повече, ама честно, карал ли си модерен дизел поне 130 коня ?
    Честно, не съм карал повече от 110-ка, обаче съм се гонил с чипната Фабия РС и Леон ФР, така че не разбирам смисъла на поста ти. Може би искаш да кажеш, че 140к.с. на 3-4 тона купе са страшна сила........
    Какви 3-4 тона, колега, това да не е някоя G класа
    '97 Brava 1.6 16v

    Коментар


      #92
      Princo написа:
      То това хгт не е кола ... Това си е ниско прелитащ самолет.
      :D . Не сме казали такова нещо колега, просто не е чак толкова за подценяване петака, колкото го изкарват. Между другото навивам моя приятел с А4-ката да ги пробваме и като се навие, ще има и клипове дори и да падна с много
      Bravo HGT

      Коментар


        #93
        Uox написа:
        emzo написа:
        Не знам за 1000 оборота или повече, ама честно, карал ли си модерен дизел поне 130 коня ?
        Честно, не съм карал повече от 110-ка, обаче съм се гонил с чипната Фабия РС и Леон ФР, така че не разбирам смисъла на поста ти. Може би искаш да кажеш, че 140к.с. на 3-4 тона купе са страшна сила........
        Ми защото на доускорение дизела е отпреде, най-малкото заради охлювчето.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #94
          А ако и бензина е с охлювче

          Коментар


            #95
            Трябва да ме повозите с някое дизелово стило ремапнато, да видя какво ги хвалите толкоз. Карал съм едно дизелово пежо 307 CC под наем, не го знам какъв мотор, еми нищо невероятно не беше и на баща ми королата съм карал... да набират дизелите още от 1500, ама той като включва на 3500 бензиновата кола има още 3000 оборота, като са им еднакви предавателните отношения, каква е логиката да бие дизела? По-бързо достига тия обороти ли? Така като си пишете, няма да разберете кой е по-бърз...

            Коментар


              #96
              16valve написа:
              Uox написа:
              emzo написа:
              Не знам за 1000 оборота или повече, ама честно, карал ли си модерен дизел поне 130 коня ?
              Честно, не съм карал повече от 110-ка, обаче съм се гонил с чипната Фабия РС и Леон ФР, така че не разбирам смисъла на поста ти. Може би искаш да кажеш, че 140к.с. на 3-4 тона купе са страшна сила........
              Какви 3-4 тона, колега, това да не е някоя G класа
              Образно казано

              Коментар


                #97
                emzo написа:
                Uox написа:
                emzo написа:
                Не знам за 1000 оборота или повече, ама честно, карал ли си модерен дизел поне 130 коня ?
                Честно, не съм карал повече от 110-ка, обаче съм се гонил с чипната Фабия РС и Леон ФР, така че не разбирам смисъла на поста ти. Може би искаш да кажеш, че 140к.с. на 3-4 тона купе са страшна сила........
                Ми защото на доускорение дизела е отпреде, най-малкото заради охлювчето.
                Аз за това питах, ХГТ-то да не кара на 3-та от 1000 оборота. Ако е така може и да го плесне Либрата.

                Коментар


                  #98
                  neonglow написа:
                  Трябва да ме повозите с някое дизелово стило ремапнато, да видя какво ги хвалите толкоз. Карал съм едно дизелово пежо 307 CC под наем, не го знам какъв мотор, еми нищо невероятно не беше и на баща ми королата съм карал... да набират дизелите още от 1500, ама той като включва на 3500 бензиновата кола има още 3000 оборота, като са им еднакви предавателните отношения, каква е логиката да бие дизела? По-бързо достига тия обороти ли? Така като си пишете, няма да разберете кой е по-бърз...
                  Aми иди на някоя среща в ПЛД.За сток jtd (засега) - търсиш PB 5989 MPЗа мапнато jtd - колегата Red StormНе вярвам да ти откажат
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #99
                    emzo написа:
                    neonglow написа:
                    Трябва да ме повозите с някое дизелово стило ремапнато, да видя какво ги хвалите толкоз. Карал съм едно дизелово пежо 307 CC под наем, не го знам какъв мотор, еми нищо невероятно не беше и на баща ми королата съм карал... да набират дизелите още от 1500, ама той като включва на 3500 бензиновата кола има още 3000 оборота, като са им еднакви предавателните отношения, каква е логиката да бие дизела? По-бързо достига тия обороти ли? Така като си пишете, няма да разберете кой е по-бърз...
                    Aми иди на някоя среща в ПЛД.За сток jtd (засега) - търсиш PB 5989 MPЗа мапнато jtd - колегата Red StormНе вярвам да ти откажат
                    Може пък и да ида, малко никой не познавам, но те така се запознават хората, ако някой ми каже как да си оправя датчика за външната температура отивам веднага А аз един път съм се гонил с една вектра комби 2.2 дизел и не можа да ме мине дебелия мазен селянин. Карам си аз кротко 80, 90 след Поповица, пълно с тирове, камиони, колони гастарбайтери, супер натоварено и тоя ми се лепнал отзад, имаше тир на 30 метра пред мен и той тръгна да ме изпреварва, аз намалих да го пусна, тира му присветна и се отказа и така след 3 4 рискови опити за изпреварвания реших да карам 110 да се отдалеча малко. На оня кво му стана тръгна да ме гони, зарвя ми се в задницата и ми започна да ми святка...... еми като тръгна да ме изпреварва дадох на 4-та до, след 150 започнах да го изпреварвам бавно и се отказа селяка..

                    Коментар


                      Емо,краино време е да опляскаш някое ХГТ,че да млъкнат.
                      Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

                      Коментар


                        Ай да не е баш тая вечер, че пътувам за София, ама утре сън на линия

                        Коментар


                          Нещо умря темата колеги. За да я раздвижа малко споделям последните си светофарни гонки. 1-вата беше с Браво ХГТ- едно златисто тунинговано с един страшен спойлер(който е от софия почти на 100% го е виждал), та резултата-еми бих го доста доволно на два светофара. Първия старт-бих го с малко, втория-доста по сериозно(виждах го в огледалото :D ). И тамън реших, че ми е много бърз Фиата:D и снощи с един приятел с 320и Е46 от летящ старт от 2500 оборота на 2ра-абсолютен кантар. Може би на 4та чак тръгна Бравото да му дърпа леко ама нямаше мегдан и до там приключиха нещата. След това понеже се издразних лекичко реших да го замера Бравото от 0-100км/ч и даде 8.13, мерено с телефон. Нещо напоследък се държи странно-понякога пълни оборотомера за секунди, а понякога много мудно. Свещите не са сменяни одавна(срам ме е да кажа откога). Дали може от тях нещо да се държи така?
                          Bravo HGT

                          Коментар


                            smokie написа:
                            След това понеже се издразних лекичко реших да го замера Бравото от 0-100км/ч и даде 8.13, мерено с телефон. Нещо напоследък се държи странно-понякога пълни оборотомера за секунди, а понякога много мудно. Свещите не са сменяни одавна(срам ме е да кажа откога). Дали може от тях нещо да се държи така?
                            Ако не се лъжа колата е с вариатор ?!? Ако е така провери си вариатора или масления клапан за вариатора дали работят както трябва. Аз имам подобен проблем и при мен вече е установено, че е от вариатора, който е повреден от запушен маслен клапан който го управлява.
                            Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
                            Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
                            Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

                            Коментар


                              bjlagypa написа:
                              smokie написа:
                              След това понеже се издразних лекичко реших да го замера Бравото от 0-100км/ч и даде 8.13, мерено с телефон. Нещо напоследък се държи странно-понякога пълни оборотомера за секунди, а понякога много мудно. Свещите не са сменяни одавна(срам ме е да кажа откога). Дали може от тях нещо да се държи така?
                              Ако не се лъжа колата е с вариатор ?!? Ако е така провери си вариатора или масления клапан за вариатора дали работят както трябва. Аз имам подобен проблем и при мен вече е установено, че е от вариатора, който е повреден от запушен маслен клапан който го управлява.
                              Вариатора е прецакан да. В ниските работи малко като дизел, ма ми бяха казали, че тва не влияело на вървежа. Скоро предстои смяна на ангренаж и тогава ще се прави. За сега ще му бодна едни иридиеви свещи, че много ме надъхаха кварталните рацери за такива :D да видиме ква разлика ще има.
                              Bravo HGT

                              Коментар


                                smokie написа:
                                bjlagypa написа:
                                smokie написа:
                                След това понеже се издразних лекичко реших да го замера Бравото от 0-100км/ч и даде 8.13, мерено с телефон. Нещо напоследък се държи странно-понякога пълни оборотомера за секунди, а понякога много мудно. Свещите не са сменяни одавна(срам ме е да кажа откога). Дали може от тях нещо да се държи така?
                                Ако не се лъжа колата е с вариатор ?!? Ако е така провери си вариатора или масления клапан за вариатора дали работят както трябва. Аз имам подобен проблем и при мен вече е установено, че е от вариатора, който е повреден от запушен маслен клапан който го управлява.
                                Вариатора е прецакан да. В ниските работи малко като дизел, ма ми бяха казали, че тва не влияело на вървежа. Скоро предстои смяна на ангренаж и тогава ще се прави. За сега ще му бодна едни иридиеви свещи, че много ме надъхаха кварталните рацери за такива :D да видиме ква разлика ще има.
                                От тях - никаква, ако твойте са здрави Оправи вариатора
                                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                                Коментар

                                Working...
                                X