Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT 147 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Bimero написа:
    2000 20v turbo написа:
    И биелките на ХГТ-то търпят критики и корекции, за да почне да носи яко на бой "матора".... И още малко ако ме подразнят тука разни разбирачи ще сменя сегашната евридейка с една Мареа пак, ще и подготвя едно атмосверно 20 V, че да пооправим малко мирогледа на колегите съфорумци, за иначе не лошия матор, че то глей кво стана..... зеха тука с "еноишес" Бравоци, с разни нафтови печки, с ква ли не сволач биели ХГТ-тата щото видите ли "трудно се развъртал петтака", ама като питаш някого що тъй мисли и колко пъти е развъртал ХГТ с такъв мотор.... не бил развъртал, ама тъй бил чул.Като вица за циганетата /опс ромчетата/ къде едното питало другото, - А ве братчед ти ял ли си вафла ? Пък брадчеда отговорил - Аз не съм, ама брат ми гледал един как яде и .... голяма работа ми вика било
    Подготви 20 V(атмосферно)и те чакам в София(ако имаш път съм на линия)бъди сигурен,че ако дойдеш няма да ти вържа тенекия и ще се дръпнем на каквото разтояние,времетраене,асфалт,часова зона и т.н ПОЖЕЛАЕШ!Поздрави и предложението ми беше съвсем истинско аз съм готов да сложа 50лв за спорта!
    Колега с удоволствие бих дошъл да се пробваме за спорта някоя вечер, без да слагаме пари, щото предполагам, че ше падна :D , ма просто за сверка съм навит
    Bravo HGT

    Коментар


      #62
      Говорим за Мареа 20в,а не за Мареа Турбо?Или бъркам?И едва ли ще оцапам седалките от 240+++(да слагам ли още плюсове,щото и ти не разбра до края колко е станала?)кс. Тази събота и неделя съм на пистата на Калояново,защото има кръг от БШТА.Ела и след тренировките ще те повозя на една колица,с електроника МоТЕС и настройвана при Ники в Проспийд,а не при някой си.580 нютона и 600 кс.С черни седалки е и няма да личи нищо,като ги изцапаш. Темата е за нормално ХГТ,а не кой какво може да извади,нали?Моето Стило е всекидневна кола.И те уверявам ,че върви прилично.И малко повече от стокова Мареа ХГТ.Вадиш твоята всекидневка и ги пробваме. Айде ,със здраве.Отива да поора малко.
      Octavia RS
      Evo 10-служебната играчка.

      Коментар


        #63
        2000 20v turbo написа:
        Рено 19 има 16 V, но със кубатура 1,8 и със 136 к.с. Такива са каквито казваш със спойлери, прагова, въздухозаборник на предния капак... Пак вървят доволно, но нямат нищо общо с Мегана 2000 16 V. При Клио-Уилямс са много фън нищата! При него калниците,тавана и предния капак са заводски полимерни /пластмасови/ и таз малката колца обурудвана е 980 кг. със 150 коня и 180 нютона маторь, като ускорението от 0-100 км. е 7,8 сек.- т.е. "висока топка" за всички атмосверки от 2000 кубиковия клас и за ХГТ включитело, освен, ако ХГТ-то не е със сериозни заигравки /жокерчета/, ама не като на Бимеро от другата тема - байпаси на изпускателния колектор, "спортен филтар", "спортен бензин".... За сравнение лача Капа Купе с 2000 20 V турбо мотора, който е 220 коня и 310 нютона ускорява 0-100 км за 7.5 сек.Аз лично съм карал такова Клио Уилямс и трябва да си кажа - мноо бега!
        Опаааааааа, момент....Значи, първо, ’Рено 19’ с 2.0-16v двигател има, но е ограничена серия за Англия и то само за някакви състезания - не знам дали е пускано за свободна продажба Второ, между ’Клио 1.8-16v’ и ’Клио 2.0-16v Уйлямс’ има доста сериозни разлики Не знам ти къде си карал такъв ’Уйлямс’, но до преди няколко години в България имаше само два такива - Софийския беше ударен, а варненския си беше читав, но в окаяно състояние!А иначе, по темата - ’Bravo HGT’ без доработки е най-куция кон на света

        Коментар


          #64
          Red Storm написа:
          Говорим за Мареа 20в,а не за Мареа Турбо?Или бъркам?И едва ли ще оцапам седалките от 240+++(да слагам ли още плюсове,щото и ти не разбра до края колко е станала?)кс. Тази събота и неделя съм на пистата на Калояново,защото има кръг от БШТА.Ела и след тренировките ще те повозя на една колица,с електроника МоТЕС и настройвана при Ники в Проспийд,а не при някой си.580 нютона и 600 кс.С черни седалки е и няма да личи нищо,като ги изцапаш. Темата е за нормално ХГТ,а не кой какво може да извади,нали?Моето Стило е всекидневна кола.И те уверявам ,че върви прилично.И малко повече от стокова Мареа ХГТ.Вадиш твоята всекидневка и ги пробваме. Айде ,със здраве.Отива да поора малко.
          Говорим за коли с приблизително еднаква кубатура - 1,9 и 2,0, с принудително пълнене, но едната на бензин, другата нафта /чи смешно ми звучи за кола ама /. Не ме и интересува колко коня е станала Мареата Щото карал съм представи си и Проспийдски проекти примерно Голф - 3 ВР 6 2600 куб. см. за нам колко си хил. лева и с нам ква си графика от диното за коне и нютони. Сменихме си колите просто с тоз юнак аз покарах Голфа - той Мареата и като слезе му трепереха ръчичките.... Така че много ясно, че като ти земе Ники Златков 1000 +++ лева за ремап после щи даде графика коне и нютони ++++ да и се радваш Я пробвайте същата кола примерно и на диното на Келеша във Варна И ако искате дайте му и на него 1000 лв да ви доизглади /ремапне/ кривите на момента и на Конете, и да видите как и там ще изхвърчат едни коне и едни нютони.... И мноо са кефя как току се появи някъде из пистовия или планинския шампионат някоя кола правена "при някой си" и да раздаде големите шамари на колите на профитата. Сега не ме питай, кога и къде съм ги гледал тез неща щото - гледъл съм ама няма да ти кажа кога и къде, че ще обидя и мои приятели включително!На Тайм Атак с печка ли ще се пускате ? Ако да ще дойда да се посмея Ако не бегай верно да ореш, че виж времето се разваля, а през уикенда - покарай на Калояново
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #65
            smokie написа:
            Bimero написа:
            2000 20v turbo написа:
            И биелките на ХГТ-то търпят критики и корекции, за да почне да носи яко на бой "матора".... И още малко ако ме подразнят тука разни разбирачи ще сменя сегашната евридейка с една Мареа пак, ще и подготвя едно атмосверно 20 V, че да пооправим малко мирогледа на колегите съфорумци, за иначе не лошия матор, че то глей кво стана..... зеха тука с "еноишес" Бравоци, с разни нафтови печки, с ква ли не сволач биели ХГТ-тата щото видите ли "трудно се развъртал петтака", ама като питаш някого що тъй мисли и колко пъти е развъртал ХГТ с такъв мотор.... не бил развъртал, ама тъй бил чул.Като вица за циганетата /опс ромчетата/ къде едното питало другото, - А ве братчед ти ял ли си вафла ? Пък брадчеда отговорил - Аз не съм, ама брат ми гледал един как яде и .... голяма работа ми вика било
            Подготви 20 V(атмосферно)и те чакам в София(ако имаш път съм на линия)бъди сигурен,че ако дойдеш няма да ти вържа тенекия и ще се дръпнем на каквото разтояние,времетраене,асфалт,часова зона и т.н ПОЖЕЛАЕШ!Поздрави и предложението ми беше съвсем истинско аз съм готов да сложа 50лв за спорта!
            Колега с удоволствие бих дошъл да се пробваме за спорта някоя вечер, без да слагаме пари, щото предполагам, че ше падна :D , ма просто за сверка съм навит
            Винаги си добре дошъл(с теб не съм имал никога проблеми в общуването и се кефя на колата ти,видях те на Лесново беше с мнооооооооого готини златни джанти,но тогава бях с едно дизелче което и да бяхме сбили с Фиатката щеше да ме препарираш!)Идеята в поста за парите беше за това да не идва колегата 20в Турбо напразно до София(защото той е убеден че ще ме бие),но както и да е с теб ще е за спорта и съм сигурен,че ще бъде дооооста оспорвано,а и като знам как ручи твоята и как моята ще бутнем Бояна Като идваш към София драсни едно л.с!Към колегата 20в Турбо ти направи колата ела бийме и след това ми казвай колко лошо ще ми стане,от гонки в нета ми е писнало като ме биеш тогава ще лаеш!

            Коментар


              #66
              Колеги, карайте я по-спокойно.

              Коментар


                #67
                Явно си много далеч от този спорт.Много далеч и много настрани.Тайм атак и БШТА са много различни неща.Както Келеша и Ники. Мисля,че се отклоняваме много от темата и ще загазим. Чакам да вземеш Мареа 20в и да я подготвиш. Аз поорах малко комшийката,сега отивам да я завтарям.
                Octavia RS
                Evo 10-служебната играчка.

                Коментар


                  #68
                  Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Е то на дракона само борби с бикове не са организирвани още.... и си помислих, че някой клуб на някоя марка сте си платили и сте си организирали "кушийки"! Пък то виж ..... Българския шампионат за туристически автомобили от който аз съм наистина далеч, нямам възможност, а и не желая и да се доближавам до него, щото това там е бизнес, а не хоби! Там са "профитата" - тимове, с бюджетни коли, със спонсори и като се състезавате Вие /щото останах с впечатлението, че ти участваш под някаква форама/, ние отстрани "люпим семки" ...... и се вайкаме - бре тез хора ква кола направили ......Ама викаш в БШТА има ли печки? Шото знам, че в рали кроса вече има плахи опити....пък гледам там ти, Емзо все сте Тим печкари...що не пробвате и в БШТА ..... Ай верно да не излизаме от темата Пък с комшиите внимавай, да не е да се включи и комшията и да ти строши "плуга" Що се отнася до Мареата може и бая да почакаш! Нали се сещаш, че няма да хукна да си купувам кола, да харча пара и да си чупя пръстите по нея, че да мога да пусна някой клип в тоз комедийния раздел тука Я глей Бимеро ма е погнал и в таз тема
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар


                    #69
                    Не можете ли да я карате малко по-спокойно?Колко забележки трябва да ви се направят?Темата е " Bravo HGT 147 hp "
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #70
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        #71
                        Колега Bimero, мисля че ме обърка с някой друг. Аз съм си от София и мойто Браво не е със златни джанти Мойто е сток само със спортен филтър и гърненце, и последното БМВ с което съм се пускал е 325 TDS и вървяха наравно. Ако твоето върви повече сигурно ще падна ама гледам, че си от Младост, а аз често съм там та може да се сборим някой път :D
                        Bravo HGT

                        Коментар


                          #72
                          smokie написа:
                          Колега Bimero, мисля че ме обърка с някой друг. Аз съм си от София и мойто Браво не е със златни джанти Мойто е сток само със спортен филтър и гърненце, и последното БМВ с което съм се пускал е 325 TDS и вървяха наравно. Ако твоето върви повече сигурно ще падна ама гледам, че си от Младост, а аз често съм там та може да се сборим някой път :D
                          Ooooooooooooooo извинявай колега!Ми 325тдс честно да ти кажа не участва с мен!Бия го с адски много,но това не пречи да се замерим!

                          Коментар


                            #73
                            smokie написа:
                            последното БМВ с което съм се пускал е 325 TDS и вървяха наравно.
                            Ако и твоето HGT колега, не е "сдухано" - просто не виждам смисъл предвид горния цитат, да искате "сверка" с ремапнато JTD115, щото тедееската се губи много назаде.p.s. това май беше за другата тема
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #74
                              Не се спирате обаче, разбрахме че разбирате от коли ама не се избивайте в този форум.Ако всеки почне да си плямпа квото иска утре сигурно ще почнете и ферарита и поршета да препарирате.И като приказвате поне дайте малко видео материал.
                              Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

                              Коментар


                                #75
                                smokie, трябва да прескачаш TDS-и 20-ки Emzooooooo, снощи карах с VTS-a на Garrett и паднах, ни ще да въри туй Браво бре. Дай да видим колко автовоза ш ми напраиш :P

                                Коментар

                                Working...
                                X