DogForLife написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Sa6o_gt vs. Withe power
Collapse
Заключена тема
X
X
-
sa6o_gt написа:еми кажи коя е по здрава де, аз мойта кола не съм я чупил никога, чупих две стари турбини. А ти колко пъти духа гарнитура на твойта кола, а. И сигорно има минати 200км. Аз карам вече близо 20 000км. ама така карам както никоя друга кола не се кара такаче не се праи много :DPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:biser_as написа:Ше е добре да има клипчета от тоз дълго чакан ’двубой’ :D , тамън да нема спорове кой с колко и кой пред кого е бил на финала :D
Коментар
-
biser_as написа:WhitePower написа:biser_as написа:Ше е добре да има клипчета от тоз дълго чакан ’двубой’ :D , тамън да нема спорове кой с колко и кой пред кого е бил на финала :DPower Under Pressure
Коментар
-
Е мислиш ли, че точно на мене (въпреки че не се познаваме лично) има смисъл да ми обясняваш каква мания е пунто ГТ и колко гениално е измислено и направено :D Аз лично не съм изкарвал от тоз мотор 260 коня, а ти сигурен ли си, че си изкарал 100% над фабричните коне от твоя мотор или само предполагаш :D И колко смяташ, че ще изкара мотора ти ако е с фабричните железа и е около 250 коня и поне малко от малко му се дава газ като хората? Ся само да не ми кажеш, че си виждал и чел в нет-а за много такива пунтовци и си карат по 30-40 000км. без дори да им се отваря мотора :D Тия проблеми с главата дето ги описа, на мен поне ми се струват доста притеснителни имайки в предвид трудното намиране на читава глава 2-ра употреба и цената на нова необорудвана :D И друго по въпроса ти за 100% над фабричната мощност със заводските железа (дали е от 1,4 или от 1,8 или 2,0 мотор според мен нема особено значение) мога да ти кажа, че съм виждал и имал допир с доста други марки коли, които са подминали тия проценти и са били много по-рентабилни и здрави от пунто ГТ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар