pixelbs написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата
Collapse
X
-
skyline написа:dikanio написа:BEX---GT написа:от по-малък двигател вадят повече конеLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
pixelbs написа:skyline написа:dikanio написа:BEX---GT написа:от по-малък двигател вадят повече конеPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
pixelbs написа:за другите марки не знам .ама на фиат си вървят моторите .гей колата май фиат 500 бешеPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
skyline написа:pixelbs написа:за другите марки не знам .ама на фиат си вървят моторите .гей колата май фиат 500 бешеLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
pixelbs написа:skyline написа:pixelbs написа:за другите марки не знам .ама на фиат си вървят моторите .гей колата май фиат 500 бешеPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Mupo написа:pixelbs написа:...CR впръсква горивото под налягане 1600-2000 бара налягане дюзите са електро командвани от ЕСU...
Коментар
-
skyline написа:По между другото ........... малко да се върнем към темата ..........мноооо мразим голфита ТДИ ама и вървят и цена държат
Коментар
-
Е вие сега пък ги изкарахте тея TDI-та най-добрите дизелови мотори.Не са лоша ама пък чак супер да са.Влезте във VW форума и вижте колко често се прецаква нещо на TDI-та и после вижте колко често на JTD-та. Едно им признавам на немските "пръчове":95-96 година TDI е с турбина с променлива геометрия,OBD конектор,ел.EGR,борд компютър.Сега критика към Fiat.1999-2000 година JTD:уейст-гейт турбина,няма OBD конектор,мех.EGR,няма борд комп. За разходът може да се спори и то доста.На някой им горям малко TDI-та,на някои повечко.Така е и с JTD-та.От кола до кола разликата е огромна.Че вървят повече от JTD няма спор.Ама не е много голяма разликата.Аз ги слагам така колите.TDI90-JTD100_105; TDI110-JTD110_115. PD ги изключвам че там е друга бирата.Така погледнато вече са на кантар нещата.
Коментар
-
истината е в кубиците - колкото повече - толкова повече както казва Мечо Пух...За това аз бих заложил на 3.0d от БМВ, дизелов шестак, да не ме биете пак, че е бмв, ама съм говорил с много майстори и ми е препоръчван горещо, като един от най-добрите дизелови двигатели.Поддръжката му не е много евтина, но не е и скъпа, а все пак е около 200 коня и 400 нютонаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар