Абе колега, попълни си профила, че 1,6мджет има и 90 и 105 и 120 к.с.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата
Collapse
X
-
моята е 105 коня 300Нм а колата е 1300 кг http://<a href="http://img29.imagesh...[/img]</a>Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
pixelbs написа:моята е 105 коня 300Нм а колата е 1300 кг http://<a href="http://img29.imagesh...[/img]</a>Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
dikanio написа:BEX---GT написа:от по-малък двигател вадят повече коне, значи да не се обвинявам нарочно , че съм привърженик на бензинови двигатели над 2.0 , защото другите ми изглеждат несериозни.Затова ще си ръчкам големите стари не-екологични груби двигатели дето издържат по 500 000км , а модерното общество нека дава съпричасноста си към модерните дизелови двигатели на 21 век
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
skyline написа:dikanio написа:BEX---GT написа:от по-малък двигател вадят повече коне, значи да не се обвинявам нарочно , че съм привърженик на бензинови двигатели над 2.0 , защото другите ми изглеждат несериозни.Затова ще си ръчкам големите стари не-екологични груби двигатели дето издържат по 500 000км , а модерното общество нека дава съпричасноста си към модерните дизелови двигатели на 21 век
, тоест иронията, си се изразил дори по-точно от мен. А модерното общество с малките му двигателчета, си го слагам на сещате се кое
От екологична гледна точка, е по-добре да си караме старата кола, вместо да трябва да се произведе нова, за да си начешем егото или друго с нея.
Коментар
-
Колеги, прочетох темата до 3-та страница и стигам до следното заключение:90% от имащите фиати в тази тема са фенове на Гоуф и подобните им швабски каруци.Имам идея да вземете да си продадете фиатките на хора обичащи италианските автомобили и да се метнете на бързи Гоуфове 3-ки 4-ки 5-тици, БМВ-та, Аудита и прочие.А колегата Емзо направо публично да предаде ключовете на стилото си - чист бартер за някой мега яко мощен Гоуф 4 по възможност с регистрация PK.Нищо лично.п.п. Все гледам да не влизам в тоя раздел ама на, пак съгреших и пак не се сдържах :PFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
bachev написа:А колегата Емзо направо публично да предаде ключовете на стилото си - чист бартер за някой мега яко мощен Гоуф 4Но едното струва примерно 6000 , а другото 10 000лв, пак примерно.Е всяка жаба да си знае гьола, моята го знае.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
bachev написа:Колеги, прочетох темата до 3-та страница и стигам до следното заключение:90% от имащите фиати в тази тема са фенове на Гоуф и подобните им швабски каруци.Имам идея да вземете да си продадете фиатките на хора обичащи италианските автомобили и да се метнете на бързи Гоуфове 3-ки 4-ки 5-тици, БМВ-та, Аудита и прочие.А колегата Емзо направо публично да предаде ключовете на стилото си - чист бартер за някой мега яко мощен Гоуф 4 по възможност с регистрация PK.Нищо лично.п.п. Все гледам да не влизам в тоя раздел ама на, пак съгреших и пак не се сдържах :PPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
skyline написа:Добре защо този нов двигател е 105 к.с. колкото е и браво-брава JTD , само MJET ли е мощният двигателтози мотор си има и 120 кс версия на засега го монтират на новото Браво разликата е само в турбината която в бравото е с променлива геометрия на перките .на този мотор силата е от въртящият момент 300Нм като максималният започва да го дава от 1500 оборота а не както при старите технологии от 2000 оборота нагоре сменям си предавките на 2000 оборота и се чувства че моторът има желание да се ускорява на 6 предавка с 3200 оборота върви с 180 кмча 200кмч оборотите са около 3500-3600 като се има в предвид че 105 те коня ги дава на 4000 оборота
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар