Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    по-добра работа,самата структура на маслото при турбо дизел селения бях чел че най-хубавото от европейски некви изледвания за дизелите а и като сипах мобил1 пушеше яко бело като скутерче източих го и налях селения и заспа колата и като си я вода на диагностика ми казаха да сипвам такова баща ми носи от италия такова поне мога да съм спокоен че е оригинал а не менте
    leave something of the happiness you bring

    Коментар


      #92
      Bravo 1.9 JTD написа:
      по-добра работа,самата структура на маслото при турбо дизел селения бях чел че най-хубавото от европейски некви изледвания за дизелите а и като сипах мобил1 пушеше яко бело като скутерче източих го и налях селения и заспа колата и като си я вода на диагностика ми казаха да сипвам такова баща ми носи от италия такова поне мога да съм спокоен че е оригинал а не менте
      Ако знаеш колко много ми харесва структурата на маслото на М10Д.Едно такова мазно,хубав цвят,добре се точи,като го разтривам между пръсъите си не си чувствам кожата,абе върха..............

      Коментар


        #93
        pixelbs написа:
        ...CR впръсква горивото под налягане 1600-2000 бара налягане дюзите са електро командвани от ЕСU...
        А на TDI-то, колко "бара налягане" правят? Просто ми е любопитно ...

        Коментар


          #94
          Stefan Hadjov написа:
          pixelbs написа:
          ами впръскването на горивото как става имаш ли си представа .
          НИКАКВА!!
          не исках да ви обиждам смятам че ме разбрахте неправилно .но като свързахте мощността на К. реил само с турбината си помислих че нямате понятие за К.Реил а иначе К.Р двигателите са по непроблемни и до 100 000км нямат нужда от carbon clean докато ТДИ то на всеки 15-20 000 трябва да се почиства че отвътре се е запущил като печка и да не пропусна благодарение на К реил системата станаха възможни малолитражните дизелови двигатели като 1.3 а при ТДИ такъв мотор няма шанс да запали камо ли да работи върху автомобил
          Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
          ESP ASR CC HH MSR 6AB

          Коментар


            #95
            Не мога само да разбера, защо смяташ за огромно предимство напомпания малолитражен двигател ?Ако гониш еко норми и нисък данък - ок.ФИАТ груп имат 1.3 90к.с. от 2005г.ВАГ си имат ПД 1.4 90к.с. и 1.2 - 61к.с. от 2000г.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #96
              ами и екологията е важна и ниският данък .по малък разход и по ефтини резервни части .а и съвсем не е лошо от 1.3 мотор 90 коня че с чип стават 115 а Въртящият момент от 210 -240 става че и повече коне могат да се изтръгнат но не е здравословно за двигателя по добре знаете че проиводителя си програмира ECU така че моторът да работи под лимита си за да може дълги години да се ползва без проблемно
              Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
              ESP ASR CC HH MSR 6AB

              Коментар


                #97
                Ами да видим как ще върви 1,3 мотор и 1.9 ?Щото отсега виждам предимство.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #98
                  за 1. не знам но с 1.6 м жет го бия 1.9 ТДИ то на изкачване със стоков мотор даже в събота се гонихме с голф 1.9ТДИ на равното вървеше около 200км но на байира се задъхваше пред 1.6 м жет
                  Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                  ESP ASR CC HH MSR 6AB

                  Коментар


                    #99
                    Аз ти говоря за еднакви(почти) като к.с. и Нм двигатели, но с различна кубатура.Ти ако си 120, а ГолфИ 90, нормално е да го минеш, но пък "задъхване" си е един вид изхвърляне !
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      може и 110 130 да е

                      Коментар


                        Емо,интересно ще е тоя мjet и твоята кола
                        Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

                        Коментар


                          BUMAR написа:
                          Емо,интересно ще е тоя мjet и твоята кола
                          интересно ще е

                          Коментар


                            Да

                            В случая трябва да се отбележи, че кубатурата не е без значение. Пример - една фадрома с 12 литров мотор (шестак редови) генерира мощност съизмерима с тази на 1.9 jtd но разликата във въртящия момент е в пъти 270-300 Нм при jtd и около 750 Нм при фадромата. Поради това е и разликата във вървежа между 150 коня бензин и 150 коня дизел. Другото е въпрос на обороти и предавателни числа. Въпросът е за какво е предназначен двигателя - за амтомобил, микробус или нещо по-тежко (като фадрома).
                            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                            Коментар


                              Колеги , вместо да се надприказвате и най-много да се скарате , дайте малко ACTION , и ще се разбере голф ли е фиат ли е или какво е там Ето аз вчера карах едно BMW 318TI compact 140 к.с. , кажете примерно такова набиране в кой клас дизел се вписва, говорим за стокови разбира се http://www.youtube.com/watch?v=maon6OND31A
                              Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

                              Коментар


                                emzo написа:
                                Аз ти говоря за еднакви(почти) като к.с. и Нм двигатели, но с различна кубатура.Ти ако си 120, а ГолфИ 90, нормално е да го минеш, но пък "задъхване" си е един вид изхвърляне !
                                на равното вървяхме заедно на изкачване аз го подминавах май не му стигаше въртящият момент щото при мене е 300Нм за това казах че се задъхва
                                Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                                ESP ASR CC HH MSR 6AB

                                Коментар

                                Working...
                                X