по-добра работа,самата структура на маслото при турбо дизел селения бях чел че най-хубавото от европейски некви изледвания за дизелите а и като сипах мобил1 пушеше яко бело като скутерче източих го и налях селения и заспа колата и като си я вода на диагностика ми казаха да сипвам такова баща ми носи от италия такова поне мога да съм спокоен че е оригинал а не менте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата
Collapse
X
-
Bravo 1.9 JTD написа:по-добра работа,самата структура на маслото при турбо дизел селения бях чел че най-хубавото от европейски некви изледвания за дизелите а и като сипах мобил1 пушеше яко бело като скутерче източих го и налях селения и заспа колата и като си я вода на диагностика ми казаха да сипвам такова баща ми носи от италия такова поне мога да съм спокоен че е оригинал а не менте
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:pixelbs написа:ами впръскването на горивото как става имаш ли си представа .Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
ами и екологията е важна и ниският данък .по малък разход и по ефтини резервни части .а и съвсем не е лошо от 1.3 мотор 90 коня че с чип стават 115 а Въртящият момент от 210 -240 става че и повече коне могат да се изтръгнат но не е здравословно за двигателя по добре знаете че проиводителя си програмира ECU така че моторът да работи под лимита си за да може дълги години да се ползва без проблемноLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Да
В случая трябва да се отбележи, че кубатурата не е без значение. Пример - една фадрома с 12 литров мотор (шестак редови) генерира мощност съизмерима с тази на 1.9 jtd но разликата във въртящия момент е в пъти 270-300 Нм при jtd и около 750 Нм при фадромата. Поради това е и разликата във вървежа между 150 коня бензин и 150 коня дизел. Другото е въпрос на обороти и предавателни числа. Въпросът е за какво е предназначен двигателя - за амтомобил, микробус или нещо по-тежко (като фадрома).Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Колеги , вместо да се надприказвате и най-много да се скарате , дайте малко ACTION , и ще се разбере голф ли е фиат ли е или какво е там Ето аз вчера карах едно BMW 318TI compact 140 к.с. , кажете примерно такова набиране в кой клас дизел се вписва, говорим за стокови разбира се http://www.youtube.com/watch?v=maon6OND31APetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
emzo написа:Аз ти говоря за еднакви(почти) като к.с. и Нм двигатели, но с различна кубатура.Ти ако си 120, а ГолфИ 90, нормално е да го минеш, но пък "задъхване" си е един вид изхвърляне !Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар