Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    имам две думи за колегите които се възхищават на TDIи подценявят JTD дали досега са наливали на колата си препоръчаното от фиат масло за турбодизели seleniya WR 5W40 -WR 5W30 или продължават с М10Д това масло е специално разработено за фиат и на колко км си сменят въздушният филтър изобшо сменят ли го или го продухват с компресора и пак го слагат а също така и дизеловото гориво дето е за трактори че и по ефтино и с висок процент на сяра ползват ли го .TDI вече си отживя времето вече DCI CDTI GRDI TDCI MJET дизелови системи се произвеждат и всичките са с commonraıl горивна система а ТДИ то е на помпа дюза система позната ни от трактори и камйони мотори с голям обем и малка мощност докато commonraıl системите дават по голяма мощност от малко обемни двигатели 1.3 CDTI 90 коня и момент от 210 НМ и много други примери
    Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
    ESP ASR CC HH MSR 6AB

    Коментар


      #77
      To пък Селениа щото е хубаво масло.Просто няма ментета тука и затова се тачи.Ще мине време и ще ги видим напомпаните малолитражки, може да излязат стока, може и да не излязат.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #78
        pixelbs написа:
        имам две думи за колегите които се възхищават на TDIи подценявят JTD дали досега са наливали на колата си препоръчаното от фиат масло за турбодизели seleniya WR 5W40 -WR 5W30 или продължават с М10Д това масло е специално разработено за фиат и на колко км си сменят въздушният филтър изобшо сменят ли го или го продухват с компресора и пак го слагат а също така и дизеловото гориво дето е за трактори че и по ефтино и с висок процент на сяра ползват ли го .TDI вече си отживя времето вече DCI CDTI GRDI TDCI MJET дизелови системи се произвеждат и всичките са с commonraıl горивна система а ТДИ то е на помпа дюза система позната ни от трактори и камйони мотори с голям обем и малка мощност докато commonraıl системите дават по голяма мощност от малко обемни двигатели 1.3 CDTI 90 коня и момент от 210 НМ и много други примери
        Недей да говориш на слуки.Кой си кара от форума двигателя ЖТД с М10Д.Дали филтъра е издухан с компресора или не е,важното е да е достатъчно чист.То и директния шприц е познат от камионите,но сега се прави на колите.И голямата мощност не идва от CR-системата,а от турбината.

        Коментар


          #79
          Iv4o написа:
          Каквото и да си говорим, според Ауто Билд, които открито защитават ВАГ, ТДИ и ней-чупещия се дизелов двигател. Сами си правете извода Скоро бяха подпукали някакъв 5 цилиндров печляк, ако не се лъжа 2.5.Разходете се до някой сервиз на Порше, за да видите какви дефекти в спирачната система имат новият Голф и Таурана. Не казвам, че Фиат са най, но в никакъв случай и ВАГ не са! И това, въпреки опитите на някои "фиатаджии" да ги изкарат като такива
          аз за това казвам, че истината е в дизела на БМВ...пп а за годините и цената си, разход, вървеж, поддръжка (най-добър баланс между посочените) според мен никой не успорва, че JTD си е нумеро уно!!!
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #80
            времето което ще видим вече изтече .1.3 CDTI (1240 обем)от 7 години дърпа опел комбо и фиат добло при фиат е Мжет иначе си е същият мотор при добра поддръжка изкарват по 500 000км без основен ремонти са най безпроблемните дизел мотори а маслото селениа за турбото си е най доброто
            Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
            ESP ASR CC HH MSR 6AB

            Коментар


              #81
              Stefan Hadjov написа:
              Недей да говориш на слуки.Кой си кара от форума двигателя ЖТД с М10Д.Дали филтъра е издухан с компресора или не е,важното е да е достатъчно чист.То и директния шприц е познат от камионите,но сега се прави на колите.И голямата мощност не идва от CR-системата,а от турбината.
              само за турбината не съм съгласен ами впръскването на горивото как става имаш ли си представа .CR впръсква горивото под налягане 1600-2000 бара налягане дюзите са електро командвани от ЕСUи на момент по 5 пъти се впръсква гориво и се получава по добро изгаряне а при ТДИ помпата прави налягане .дюзата при определено налягане впръсква след време пружините се уморяват и дюзите почват да пикаят :D
              Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
              ESP ASR CC HH MSR 6AB

              Коментар


                #82
                BEX---GT написа:
                Iv4o написа:
                Каквото и да си говорим, според Ауто Билд, които открито защитават ВАГ, ТДИ и ней-чупещия се дизелов двигател. Сами си правете извода Скоро бяха подпукали някакъв 5 цилиндров печляк, ако не се лъжа 2.5.Разходете се до някой сервиз на Порше, за да видите какви дефекти в спирачната система имат новият Голф и Таурана. Не казвам, че Фиат са най, но в никакъв случай и ВАГ не са! И това, въпреки опитите на някои "фиатаджии" да ги изкарат като такива
                аз за това казвам, че истината е в дизела на БМВ...пп а за годините и цената си, разход, вървеж, поддръжка (най-добър баланс между посочените) според мен никой не успорва, че JTD си е нумеро уно!!!
                Тука , колегата е прав, ако говорим за най-добър , а не за комплексен двигател който да има от всичко по малко , БМВ си остава първенец, няма Ауди няма Фиат, дори и на мерцедес не е толкова добър CDI - мотор-а. А пък за марки от други държави просто е излишно да споменавам (имам предвид Френски и Японски)
                Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

                Коментар


                  #83
                  pixelbs написа:
                  ами впръскването на горивото как става имаш ли си представа .
                  НИКАКВА!!

                  Коментар


                    #84
                    sugarboy написа:
                    Stefan Hadjov написа:
                    Колега,само жените оценяват колите по външен вид и цвят.Освен това външен вид е чисто субективно възприятие.За едни добър,за други лош.Автомобила е техническо изделие и се оценява по техн.параметри,конструкция,експлоатационост,функци оналност,надежност,икономичност и много други неща и според мен в този ред външния вид като че ли отива на последно место.Колата се разглежда отвътре-навънка.За специалиста,поне е така,а за жените както казах.
                    Е, аз не бих карал кола, която да ми е грозна на външен вид, пък ако ще и совалка да е, а ти, ако искаш, по този критерий ме смятай за жена, не ти се сърдя :D
                    Ако стилото (3 вратото) е грозна кола, то всички хечбеци след 2000г са супер грозни, щото всички ми приличат на стилото и тойотите и киите и волвата и всички останали хеч-ове. И на мен ретро моделите ми са грозни, ама знаеш ли колко народ свършва в гащите като види ретро ?

                    Коментар


                      #85
                      Ами да, по принцип на мен хечбеците са ми грозни без изключение, харесвам седана, но откакто опознах комплексността на комбито, друг вид кола за мен не съществува. За купетата изобщо не говоря - двуврата кола не ме интересува.
                      Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                      Коментар


                        #86
                        BUMAR написа:
                        Сега се връщам от Пловдив и понеже никой не ми се върза за гонка я пробвах колко вдига Километража подмина 240км,обороти 7400/нямам изкл.на газ/.На навигацията обаче-218км И това с попътен вятър и лек наклон в моя полза.Още ме държи адреналина.
                        Колега само внимавай като ги правиш тия 240ки щото как си хапва биелите и лагерите няма да ти казвам. Много е неприятно да ти светне с 240 лампата за маслото и да отиде коляновия вал. Знам го от опит :D . Така, че моя съвет е дори и догоре да ти е маслото не я вкарвай за дълго в червените обороти тая кола. Писани са теми по случая и всичките са верни! Именно за тва като се закачих с тоя Голф не я натиснах повече от 210. А и квото и да си говориме над 210-220 си става опасно с тая кола.
                        Bravo HGT

                        Коментар


                          #87
                          Бе незнам дали немския дизел е добър,според мене е супер зле щото аз със ремапнато Браво бия ТDI-та голф 4 130 коньовия и то с много първо че се истрелвам по-добре и т.н... Второ. Селениа Турбо Дизел (синята туба) е най-доброто масло за Фиат са сигорно ше искате линкове със доказателства като почнете да давате некви сайтове и обосновани небазиращи се на нищо факти сте ми много смешни Тва е което искам да кажа.Лек ден на всички !
                          leave something of the happiness you bring

                          Коментар


                            #88
                            Bravo 1.9 JTD написа:
                            Бе незнам дали немския дизел е добър,според мене е супер зле щото аз със ремапнато Браво бия ТDI-та голф 4 130 коньовия и то с много първо че се истрелвам по-добре и т.н... Второ. Селениа Турбо Дизел (синята туба) е най-доброто масло за Фиат са сигорно ше искате линкове със доказателства като почнете да давате некви сайтове и обосновани небазиращи се на нищо факти сте ми много смешни Тва е което искам да кажа.Лек ден на всички !
                            А ти с какво ще ни докажеш,че синята туба е най-доброто.По цвета на тубите ли ги преценяваш маслата,или ги мажеш на филия.

                            Коментар


                              #89
                              доказано е,много хора го ползват, доволни включително и аз пробвал съм с Мобил1 не е толкова добро колкото селениа турбо дизел и по лични обеждения съм го раьбрал тва
                              leave something of the happiness you bring

                              Коментар


                                #90
                                Bravo 1.9 JTD написа:
                                доказано е,много хора го ползват, доволни включително и аз пробвал съм с Мобил1 не е толкова добро колкото селениа турбо дизел и по лични обеждения съм го раьбрал тва
                                Как бе човек.Опиши ни методиката ти за оценка на масла, за да можеме и ние да правим оценки на маслата които сме намислили да ползваме.И аз мога да ти кажа например,че Кастрол е най доброто,защото имам много добри впечатления от него и тубата му е с много хубав дизайн,но това нищо не значи.

                                Коментар

                                Working...
                                X