имам две думи за колегите които се възхищават на TDIи подценявят JTD дали досега са наливали на колата си препоръчаното от фиат масло за турбодизели seleniya WR 5W40 -WR 5W30 или продължават с М10Д това масло е специално разработено за фиат и на колко км си сменят въздушният филтър изобшо сменят ли го или го продухват с компресора и пак го слагат а също така и дизеловото гориво дето е за трактори че и по ефтино и с висок процент на сяра ползват ли го .TDI вече си отживя времето вече DCI CDTI GRDI TDCI MJET дизелови системи се произвеждат и всичките са с commonraıl горивна система а ТДИ то е на помпа дюза система позната ни от трактори и камйони мотори с голям обем и малка мощност докато commonraıl системите дават по голяма мощност от малко обемни двигатели 1.3 CDTI 90 коня и момент от 210 НМ и много други примери
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата
Collapse
X
-
pixelbs написа:имам две думи за колегите които се възхищават на TDIи подценявят JTD дали досега са наливали на колата си препоръчаното от фиат масло за турбодизели seleniya WR 5W40 -WR 5W30 или продължават с М10Д това масло е специално разработено за фиат и на колко км си сменят въздушният филтър изобшо сменят ли го или го продухват с компресора и пак го слагат а също така и дизеловото гориво дето е за трактори че и по ефтино и с висок процент на сяра ползват ли го .TDI вече си отживя времето вече DCI CDTI GRDI TDCI MJET дизелови системи се произвеждат и всичките са с commonraıl горивна система а ТДИ то е на помпа дюза система позната ни от трактори и камйони мотори с голям обем и малка мощност докато commonraıl системите дават по голяма мощност от малко обемни двигатели 1.3 CDTI 90 коня и момент от 210 НМ и много други примери
Коментар
-
Iv4o написа:Каквото и да си говорим, според Ауто Билд, които открито защитават ВАГ, ТДИ и ней-чупещия се дизелов двигател. Сами си правете извода Скоро бяха подпукали някакъв 5 цилиндров печляк, ако не се лъжа 2.5.Разходете се до някой сервиз на Порше, за да видите какви дефекти в спирачната система имат новият Голф и Таурана. Не казвам, че Фиат са най, но в никакъв случай и ВАГ не са! И това, въпреки опитите на някои "фиатаджии" да ги изкарат като такиваA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
времето което ще видим вече изтече .1.3 CDTI (1240 обем)от 7 години дърпа опел комбо и фиат добло при фиат е Мжет иначе си е същият мотор при добра поддръжка изкарват по 500 000км без основен ремонти са най безпроблемните дизел мотори а маслото селениа за турбото си е най добротоLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Недей да говориш на слуки.Кой си кара от форума двигателя ЖТД с М10Д.Дали филтъра е издухан с компресора или не е,важното е да е достатъчно чист.То и директния шприц е познат от камионите,но сега се прави на колите.И голямата мощност не идва от CR-системата,а от турбината.Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
BEX---GT написа:Iv4o написа:Каквото и да си говорим, според Ауто Билд, които открито защитават ВАГ, ТДИ и ней-чупещия се дизелов двигател. Сами си правете извода Скоро бяха подпукали някакъв 5 цилиндров печляк, ако не се лъжа 2.5.Разходете се до някой сервиз на Порше, за да видите какви дефекти в спирачната система имат новият Голф и Таурана. Не казвам, че Фиат са най, но в никакъв случай и ВАГ не са! И това, въпреки опитите на някои "фиатаджии" да ги изкарат като такиваPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
mnpenchev
sugarboy написа:Stefan Hadjov написа:Колега,само жените оценяват колите по външен вид и цвят.Освен това външен вид е чисто субективно възприятие.За едни добър,за други лош.Автомобила е техническо изделие и се оценява по техн.параметри,конструкция,експлоатационост,функци оналност,надежност,икономичност и много други неща и според мен в този ред външния вид като че ли отива на последно место.Колата се разглежда отвътре-навънка.За специалиста,поне е така,а за жените както казах.
Коментар
-
BUMAR написа:Сега се връщам от Пловдив и понеже никой не ми се върза за гонка я пробвах колко вдига Километража подмина 240км,обороти 7400/нямам изкл.на газ/.На навигацията обаче-218км И това с попътен вятър и лек наклон в моя полза.Още ме държи адреналина.Bravo HGT
Коментар
-
Бе незнам дали немския дизел е добър,според мене е супер зле щото аз със ремапнато Браво бия ТDI-та голф 4 130 коньовия и то с много първо че се истрелвам по-добре и т.н... Второ. Селениа Турбо Дизел (синята туба) е най-доброто масло за Фиат са сигорно ше искате линкове със доказателства като почнете да давате некви сайтове и обосновани небазиращи се на нищо факти сте ми много смешни Тва е което искам да кажа.Лек ден на всички !leave something of the happiness you bring
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:Бе незнам дали немския дизел е добър,според мене е супер зле щото аз със ремапнато Браво бия ТDI-та голф 4 130 коньовия и то с много първо че се истрелвам по-добре и т.н... Второ. Селениа Турбо Дизел (синята туба) е най-доброто масло за Фиат са сигорно ше искате линкове със доказателства като почнете да давате некви сайтове и обосновани небазиращи се на нищо факти сте ми много смешни Тва е което искам да кажа.Лек ден на всички !
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:доказано е,много хора го ползват, доволни включително и аз пробвал съм с Мобил1 не е толкова добро колкото селениа турбо дизел и по лични обеждения съм го раьбрал тва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар