Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колега една Шкода Суперб 1.9TDI 134к.с ще те отнесе като куцо пиле домат, даже нещо ме кара да си мисля, че ще накаже 2.4Jtd. Още повече, че макс. скорост и е много по голяма.Макар, че една фабиа RS от летящт старт от 60км и стоях на задният номер до 160км и човека разбра, че трябва да мине в средната лента и да ме пусне. А тази фабия мисля, че е същата мощност като суперба.А HGT не съм имал възможност да карам и да видя за какво става на въпрос, но един път в седмицата се засичам с едно. Отново на летящ старт точно където става с три ленти околовръстното и някак си не може да ми окаже съпротива.

    Коментар


      #47
      Re: Хм

      D. Stanev написа:
      Това което искам да кажа е, че jtd е много по-добър двигател от TDI във всяко отношение...
      по технология на двигателите фиат е доста по напред от другите фирми WV дълги години настояваха на ПД едва наскоро преминаха на common raıl монтираният на голф дизел 1.6 е едва 105 коня с 240 Нм торк докато на фиат 1.6 м-жет е с 120 коня и 300 Нм торк с променлива геометрия на турбото http://<a href="http://img696.images...&#91;/img]</a>
      Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
      ESP ASR CC HH MSR 6AB

      Коментар


        #48
        Кой, каквото иска да си приказва, TDI-то е много по-вървежно от JTD-то.A kaто гледам и с по-здрав възел - маховик-съединител.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #49
          emzo написа:
          Кой, каквото иска да си приказва, TDI-то е много по-вървежно от JTD-то.A kaто гледам и с по-здрав възел - маховик-съединител.
          Ами то за това едно TDI струва колкото две JTD-та.

          Коментар


            #50
            Stefan Hadjov написа:
            emzo написа:
            Кой, каквото иска да си приказва, TDI-то е много по-вървежно от JTD-то.A kaто гледам и с по-здрав възел - маховик-съединител.
            Ами то за това едно TDI струва колкото две JTD-та.
            Така е , така е , колкото и да не ни се иска TDI си е TDI . Швабата отдавна знае как се правят коли , но пък ние в България си тачим и италианските , поради ред причини , било то парите , економията , лукса , екстрите , въпрос на вкус кой какво предпочита
            Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

            Коментар


              #51
              chaveto написа:
              Колега една Шкода Суперб 1.9TDI 134к.с ще те отнесе като куцо пиле домат, даже нещо ме кара да си мисля, че ще накаже 2.4Jtd. Още повече, че макс. скорост и е много по голяма..
              Това никога не може да се случи. На 1-ва и 2-ра би ми било жал да натискам защото са много къси и евентуално би ми дръпнала в ускорението. Но след трета - никакви шансове. (В интерес на истината, аз дори не съм сигурен колко е мощна моята, защото според майстора ми върви повече от 2.5 V6 бензиновия мотор. Не знам, нямам база за сравнение, но има някаква вероятност да е с чип моята). Но дори и сток да е, пак по паспорт е с по-добро ускорени 0-100. Естествено, говорим чисто теоретично, защото това ми е семейна кола и не се занимавам с дръпки. Макар че понякога ми се е приисквало да се пробвам с 2.5 TDI на колегата ми от офиса
              She was only a whisky maker but he loved her still.

              Коментар


                #52
                Ганчо, предвид теглото на 166, дори моето ще те изпапка.А тия ускорения 0-100 в рсукия каталог, просто не ги гледайте.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  @gantchoТи да не би наистина да си вярваш че 166 JTD може да върви повече от 2,5 V6 и 2,5 TDI

                  Коментар


                    #54
                    Дизела много залъгва, защото дърпа наистина много но в кратък диапазон от обороти, с бензин със сходни коне според мен ще му е трудно. с ТД100-то съм бил чипосано 1.4 ТДИ, поло, 100коня, което вървеше наистина като ненормално, но само от 2300 до към 3800 оборота и после умираше, но в този диапазон, направо те лепеше брутално за седалката.
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #55
                      ?

                      Сигурно има някаква грешка... това Фиат форума ли е или на вагините? Пък от 2.5 TDI мотора по-калпав няма... Спирам! Пък вие си събирайте пари за голфчета
                      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                      Коментар


                        #56
                        Re: ?

                        D. Stanev написа:
                        Сигурно има някаква грешка... това Фиат форума ли е или на вагините? Пък от 2.5 TDI мотора по-калпав няма... Спирам! Пък вие си събирайте пари за голфчета
                        Не ни давай акъл какви коли да караме.Щом сме тук, знеме какво да караме,но това не ни пречи да гледаме обективно какво става и около нас.А що се касае за 2,5 TDI,ако е за 5-цилиндровия-по добър няма.

                        Коментар


                          #57
                          На цената на Нуова Крома, година-две по-стара.2,5 ТДИ quattro 180к.с.Естествено я карах преди и след ремап, я познайте Кромата ли ще взема или това бижу ?Като в случая поддръжката им е 1:1 - т.е. скъпа p.s. абе VAG трябва да ми плащат за реклама, но как да кажа на черното бяло и обратното ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #58
                            Наистина, вкусове - разни. За мен Голф 4 и Стило са еталони за грозни коли, в по-малка степен и А четворката - в никакъв случай това не е "бижу" и не може да ме впечатли по никакъв начин с визия. Оттам-нататък, дори и самолет да е, щом е грозно на външен вид, не може да представлява интерес за мен, че и такъв възторг да предизвиква. Но, доста изкривихме темата, вече забравих началото какво беше, но в никакъв случай не беше реклама на немските сандъци.
                            Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                            Коментар


                              #59
                              Абе колеги, вие съвсем почнахте да си правите с ХГТ-то ташак. Как ше го бие Голф със 100 или 110 коня, при положение че 2.0 ТДИ съм го правил смешен на магистралата, Фабиа РС както съм писал по горе пада с две коли и на старт и на магистрала и насякаде. За Пасатите по 2.0 ТДИ просто няма кво да коментирам-забравят на магистралата отсякаде.Айде колегите с ХГТ да кажат нещо по въпроса, че тука май само фенове на печките са се събрали :D. Просто е невъзможно кола с по-малко мощност да върви така. Казвам го именно защото имам приятели, големи фенове на ТДИ-то и съм карал точно Фабиа РС-134 коня, която повече от 200-210 не искаше да прави на магистралата, така че ми е много интересно как 100-110 коньов Голф ше прави 220-240.Просто няма кой да ме убеди, че е възможно ако не е пипан.
                              Bravo HGT

                              Коментар


                                #60
                                emzo написа:
                                На цената на Нуова Крома, година-две по-стара.2,5 ТДИ quattro 180к.с.Естествено я карах преди и след ремап, я познайте Кромата ли ще взема или това бижу ?Като в случая поддръжката им е 1:1 - т.е. скъпа p.s. абе VAG трябва да ми плащат за реклама, но как да кажа на черното бяло и обратното ?
                                Как можа точно тоя модел, точно с тоя двигател и точно това изпълнение да пуснеш. Чак сърцето ми се рзтуптя Много съм им се надъхал на тези.
                                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X