И аз не виждам някаква драма. При скорост от 210 км/ч и двата автомобила са близо до границата на възможностите си независимо кой колко е мощен. Как да тръгнеш да изпреварваш при такава скорост? Къде да набереш? И до колко? А и не се знае (поне аз не знам) на голфа как са му изчислени предавките и каква максимална скорост позволяват. Понякога не е необходима мощност за максималната скорост, а е въпрос на предавки. Имах едно Типо 1.6 DOHC 90 HP навремето, на което 4-та предавка официално даваше по-висока максимална скорост от 5-та. А това за 100-коньовите голфове дето били изтребители и ядели HGT-та за закуска просто НЕ го вярвам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата
Collapse
X
-
много вървят и са прилично здрави, ако се попадне на хубав екземпляр.. а и малко горят..Но пък ако попаднеш на кошница... нямат край ремонтите, че и блока лесно се вентилира.. имам предвид от биелата. бих карал такъв с удоволствие, но поддържат излишно високи цени и А3 и Голф4, за малко повече взимаш 150 коньоро БМВ, и забравяш..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
gantcho написа:И аз не виждам някаква драма. При скорост от 210 км/ч и двата автомобила са близо до границата на възможностите си независимо кой колко е мощен. Как да тръгнеш да изпреварваш при такава скорост? Къде да набереш? И до колко? А и не се знае (поне аз не знам) на голфа как са му изчислени предавките и каква максимална скорост позволяват. Понякога не е необходима мощност за максималната скорост, а е въпрос на предавки. Имах едно Типо 1.6 DOHC 90 HP навремето, на което 4-та предавка официално даваше по-висока максимална скорост от 5-та. А това за 100-коньовите голфове дето били изтребители и ядели HGT-та за закуска просто НЕ го вярвам.
Коментар
-
BEX---GT написа:много вървят и са прилично здрави, ако се попадне на хубав екземпляр.. а и малко горят..Но пък ако попаднеш на кошница... нямат край ремонтите, че и блока лесно се вентилира.. имам предвид от биелата. бих карал такъв с удоволствие, но поддържат излишно високи цени и А3 и Голф4, за малко повече взимаш 150 коньоро БМВ, и забравяш..
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Предпочитам Голфа пре БМВ-то,ако трябва да избирам без да го плащам.Както каза много върви и малко харчи-швабска му работа.БМВ-то върви,но е с с неприличен разход в сравненив с Голфа.A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
добре, вентото и 320д са в един клас, нали, говоря като големина, сега БМВ, че се води по-луксозно, ама това са глупости според мен... и пак са на едни пари.. бмв 2004 и някое венто, джета май 2004пп А, за разхода, в момента ретро бмв-то ми съм сигурен, че не гори повече от който и да било 1.8 или 2.0 браво, които са чувствително по-нови... 320д може да падне под 5, въпросът е, че коъто кара бмв има по-тежък крак, това съм забелязал... или сигурно не им пука колко гори, знам ли?A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Ако двете коли са вдигнали 210 км/час,то значи че са с приблизително еднакви макс.мощности.А ако едната е пред другата,това значи че двигателите са с различни характеристики/мощност във функция от обороти/-в определен момент от обороти едната е разполагала с повече мощност по характеристика и е излезла пред другата.Степента на предавките не е толкова важна-от тях зависи коя кола, кога ще се налага да ги превключва.От предавки мощност не се получава,трябва да си я има мотора.Това за Типото е съвсем верно.5-тата скорост е била много натоварена и за това макс.скорост се явява на 4-та,но това не влияе нито на динамиката на колата, нито на максималната и скорост както си се убедил.Макс скорост на една кола зависи основно от два фактора-макс.мощност и коеф на възд,съпротивление.Има и още един,два фактора които влияят,но те са пренебрижимо малки спрямо първите. А това за 90 и 100-те коньовите голфове и аз не вярвам.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
emzo написа:Аз съм 2/3 Гоуфаджия, следващия дизел ще е VAG.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
GTipo, много добре обобщено, лошото е, че аз си мислех, че ФВ се троши по-малко, но уви, един приятел много близък имаше три, от групата.. е не спряха...включително на едната помпа-дуза смени двигателя, защото проби блока с биелата..всичко се чупи, истината са малкото километри и редовното обслужване, иначе всичко се чупи, както се казва - едно след друго, едно след друго пп голфа 4 извънградско си ги хапва като стой та гледай, айде да не баш 4, но при нормално каране под 5, това без климатик и тухли четворки в багажника, разбира сеA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
@GTipo Дай да уточним някои неща:Гуми на Стилото и гуми на Голфи ? Окачването заводско ли е ? Че май няма Гоуфаджия със заводско окачване.Стило е модел 2001 края, да го сравняваме с Голф от този период. И те имат промени в последствие откъм екстри.За частите - има части и части, тук е много относително, щото и аз сменях маховик и съединител, но това не значи, че всички сте сменяли. Нали така ?И понеже имам преки наблюдения, Стило има доста повече детски болежки и не само, спрямо Голфи.Може би ще седна да ги напиша в един файл и като "цъфне" тема - мнения за Стило, да го поствам.Ще цитирам един колега:6-тата предавка е огромно предимство, но трябва и да знаеш как да я използвашF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Хм
Колеги, много респектирано звучите за фенове на италианските автомобили Аз от марката съм имал само Уно с всички екстри от 1994 година 1.4 и трябва да кажа, че това беше уникална кола... Много голфове наказах с него по светофарите, но това е друга тема... Това което искам да кажа е, че jtd е много по-добър двигател от TDI във всяко отношение... Само ще споделя с вас, че досега не съм се дал на нито един Пасат, Пежо 406 2.0 HDI, Ауди А4... (понеже са в категорията на Либра) или каквото там се сетите дизелово в същия клас с аналогична кубатура. Като го казвам имам предвид не само случайни дръпки и заяждания, а и целенасочени, предварително уговорени гонки... Все пак отзат на стъклото имам стикер с форума на Ланча - не може да се излагам ______________Послепис:Ако някой ходи на 22.05.2010 на Алфа Драг Дей край Сапарево да свирка, може да организираме нещоНай-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар