Чичо ми има пастет 5.5ген 130пд е тва като работи все едно си запалил няква пневматична наковалня в хола си Дърпа си иначе ама нито на звук, нито на мирис го харесвам, май само като се кара смесено с бензин и ново масло вади що годе нормален звук тоя мотор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата
Collapse
X
-
S.W.A.T. написа:Чичо ми има пастет 5.5ген 130пд е тва като работи все едно си запалил няква пневматична наковалня в хола си Дърпа си иначе ама нито на звук, нито на мирис го харесвам, май само като се кара смесено с бензин и ново масло вади що годе нормален звук тоя моторPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
Re: фиат купе 1.8 16
stenli_fiat_coupe написа:на мене ми се случи с една 4 ка голф само че тя веше тд беше чарвени до 200 варвяхме на равно на магисралата на бургас но след 200 ас дигнах 220 км и го бих но сериЗно вари даже мислех че няма да го биа :DАlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'
Коментар
-
абе, колеги, какви са тези скорости бе?... с коли на по над 10 години.. карайте разумно! може да вярвате на себе си и колите си, ама винаги има фактор Х - кой е в другата кола отпред и гледа ли си огледалата, аджеба.. да не говорим как ще ви издънят джоба, ако ви засекат с такава скорост, а и камери - бол...Айде, умната и безаварийно! а темата е ясна, Помпа дюза върви много, ама пак си остава скапан мотор... че за сметка на това и ходовата им част е "слънце"A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Re: фиат купе 1.8 16
stenli_fiat_coupe написа:на мене ми се случи с една 4 ка голф само че тя веше тд беше чарвени до 200 варвяхме на равно на магисралата на бургас но след 200 ас дигнах 220 км и го бих но сериЗно вари даже мислех че няма да го биа :D1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Що спряхте сега тука най-интересните теми в раздела - те тая те и другата кой за колко време "дига" 100 Тамън са бяха развили как си му е реда и двете теми - едни обороти дигахме едно чудо, тамън и колегата Хаджов взе да разяснява основни положения за, вървящите дизели и за единственото значение на турбините при тях и спряхте всичките интересни теми в раздела И аз сега не можах да разбера как по-бързо можеш да "дигнеш" 100 км./ч. нито пък що Голф 4 1,9 ТДИ бил Браво ХГТ на магистралата От оборотите на мотора ли, от кутията ли, от диференциала ли, от въртящия момент ли, от сцеплението ли, не знам дали някой беше пикал опа .... писал /исках да напиша/ за размера на джантите и гумите .... те влияеха ли нещо .... Кое от всичките тез работи най-важи за бързо "дигане" на 100 км./ч. и най - помага срещу нафтови Голфари по магистралата не ми стана ясно Да не е пък всичките заедно да са от значение ... абе не можах да разбера, а спряхте и да пишете..... Не знам, не знам! Че и едно Браво с турбо почнах да си прая ...., ама няма Спирам и това е Докато не продължат тез теми и докато не разбера тайната на ускорението 0-100 км.ч. и ключа в борбата срещу нафтовите Голф-ове не пипвам нищо повече....Моля Ви се сега влезте ми в положението и продължете :PТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Малеее тя мойта тема ква е станала:D. В крайна сметка не ми стана ясно възможно ли е стокое мотор TDI независимо колко коня е да бие HGT-то над 200км/ч. Мислех че нещо не е в час мойта кола, но след последните две сверки с ХГТ-та ми стана ясно, че не е така и имам следния въпрос: възможно ли е само от един конус филтър и спортно гърне да бия останалите ХГТ-та щото и на двете им направих поне кола разлика или просто не могат да ги карат момчетата.Bravo HGT
Коментар
-
HGT е до 240, и има екземпляри дето ги подминават П.С. Естествено това не е реална скорост Ето едно клипче дето си е точно на 240 http://www.youtube.com/watch?v=KuXh1-j9Z5QП.С.2 Сори за лошото качетво на клипа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар