BEX---GT написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Golf TDI ме би с Браво ХГТ на магистралата
Collapse
X
-
BEX---GT написа:еее, онова вече наистина е много пара.Аз съм навит на една е39-ка530д - 184к.с. или 204к.с. нютоните бяха около 400, ама не знам с точност.около 10000 се намират такива, но пак не са малко пари за кола над 10годPetrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Коментар
-
skyline написа:По между другото ........... малко да се върнем към темата ..........мноооо мразим голфита ТДИ ама и вървят и цена държатLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
само подчертавам че не само конете са важни а и въртящият момент на двигателя е от значение стартирал съм с хонда сивик 120 кс на наклон след 3 та предавка я скъсвам и при края на наклона гледам съм достигнал 160 км ч и то с 105 кс срещу 120 кс разликата е че аз имам 300 Нм торк а сивика 150 Нм разбирасе на равното нямам никакви шансовеLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
@pixelbs - ТДИ обикновено имат много повече Нм от кой да е ФИАТ или АЛФА, в съответния клас.Върт. момент е важен, но веднага се сещам за VTEC 125к.с. със само 140-150Nm, но ще те кара да си говориш сам.Важно е и в какъв диапазон от обороти ще разполагаш с въртящия момент.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар