За да може да е по-къс живота на двигателя и да трябва да си купиш друга кола по-бързо. Същото е и при бензиновите, тия малки двигателчета напомпани с турбо няма карат много.
Аха , значи да не се обвинявам нарочно , че съм привърженик на бензинови двигатели над 2.0 , защото другите ми изглеждат несериозни.Затова ще си ръчкам големите стари не-екологични груби двигатели дето издържат по 500 000км , а модерното общество нека дава съпричасноста си към модерните дизелови двигатели на 21 век
1.3 версията на този мотор издържа до 500 000 км и то яко карани от таксиджиите даже не е 1.3 ами 1240 ксмкато дърпа пикаб комбо или добло а също така опел астра 1.3 сдтис малки разходи при поддържане .газоразпределението му се задвижва с верига която се сменя след 250 000 км така че всяко ново не е лошо
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
За да може да е по-къс живота на двигателя и да трябва да си купиш друга кола по-бързо. Същото е и при бензиновите, тия малки двигателчета напомпани с турбо няма карат много.
Аха , значи да не се обвинявам нарочно , че съм привърженик на бензинови двигатели над 2.0 , защото другите ми изглеждат несериозни.Затова ще си ръчкам големите стари не-екологични груби двигатели дето издържат по 500 000км , а модерното общество нека дава съпричасноста си към модерните дизелови двигатели на 21 век
1.3 версията на този мотор издържа до 500 000 км и то яко карани от таксиджиите даже не е 1.3 ами 1240 ксмкато дърпа пикаб комбо или добло а също така опел астра 1.3 сдтис малки разходи при поддържане .газоразпределението му се задвижва с верига която се сменя след 250 000 км така че всяко ново не е лошо
Ееее разбира се че и новите издържат , примерите които даваш са си идеални , малолитражки с дълъг живот, ама си приказвам така откакто няколко малки чисто нови малолитражки ми направиха голямо сечено, най-фрапатният спомен ми е с Alfa Romeo Mito , знаеш че беше избрана за ГЕЙ кола на годината, ама това в кръга на маитапа , та колицата беше на 20 -30 км , много и се изкефих като я видях и после се наложи и да я карам и за 30-тина мин. каране , после заработи величествено на 3 цилиндара и я върнахме като дефектна бройка с проблем в електрониката, но колата си се прецака сле това една фиеста имаше същата съдба, един малък swift на suzuki , та оттогава нещо все се бъзикам с малолитражки бензин и дизел
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
за другите марки не знам .ама на фиат си вървят моторите .гей колата май фиат 500 беше
http://www.autoevolution.com/news/alfa-romeo-mito-officially-the-gay-car-of-the-year-2009-in-europe-3362.htmlФиат-а 500 стана на годината , но за нормалните хора
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
за другите марки не знам .ама на фиат си вървят моторите .гей колата май фиат 500 беше
http://www.autoevolution.com/news/alfa-romeo-mito-officially-the-gay-car-of-the-year-2009-in-europe-3362.htmlФиат-а 500 стана на годината , но за нормалните хора
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
за другите марки не знам .ама на фиат си вървят моторите .гей колата май фиат 500 беше
http://www.autoevolution.com/news/alfa-romeo-mito-officially-the-gay-car-of-the-year-2009-in-europe-3362.htmlФиат-а 500 стана на годината , но за нормалните хора
Някой ден ще си купя Алфа мито и като се счупи , ще кажа в сервиза че колата ми е с чуствителна електроника и с меки връзки на ел. инсталацията
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
...CR впръсква горивото под налягане 1600-2000 бара налягане дюзите са електро командвани от ЕСU...
А на TDI-то, колко "бара налягане" правят? Просто ми е любопитно ...
Ми на 180-220 бара отварят дюзите при TDI.Нали правите разлика между различните дизелови технологии-Common Rail,TDI,PD,защото тя е огромна. Който не знае-да чете.Има достатъчно инфо.Плюс това различните поколения на технологиите също са от значение.Примерно при комън рейл първо поколение налягането в рейла е 1350 бара,при 2-ро:1600 бара,при 3-то:2000 бара.Сега Бош са разработили 4-то поколение с 2200-2400 бара и много специални дюзи с усилване на налягането в самите тях.Както казах има инфо предостатъчно.Четете.
По между другото ........... малко да се върнем към темата ..........мноооо мразим голфита ТДИ ама и вървят и цена държат
Точно за това ги мразим.И американците ги мразим и въобще всичко силно изявено мразим.На 180-220 бара отварят дюзите,а как вървят пустите му ТДИ-та,а............и колко харчът-литър под ЖТД-тата.То и за това са два пъти по скъпи.Наистина са за мразене...............
Е вие сега пък ги изкарахте тея TDI-та най-добрите дизелови мотори.Не са лоша ама пък чак супер да са.Влезте във VW форума и вижте колко често се прецаква нещо на TDI-та и после вижте колко често на JTD-та. Едно им признавам на немските "пръчове":95-96 година TDI е с турбина с променлива геометрия,OBD конектор,ел.EGR,борд компютър.Сега критика към Fiat.1999-2000 година JTD:уейст-гейт турбина,няма OBD конектор,мех.EGR,няма борд комп. За разходът може да се спори и то доста.На някой им горям малко TDI-та,на някои повечко.Така е и с JTD-та.От кола до кола разликата е огромна.Че вървят повече от JTD няма спор.Ама не е много голяма разликата.Аз ги слагам така колите.TDI90-JTD100_105; TDI110-JTD110_115. PD ги изключвам че там е друга бирата.Така погледнато вече са на кантар нещата.
истината е в кубиците - колкото повече - толкова повече както казва Мечо Пух...За това аз бих заложил на 3.0d от БМВ, дизелов шестак, да не ме биете пак, че е бмв, ама съм говорил с много майстори и ми е препоръчван горещо, като един от най-добрите дизелови двигатели.Поддръжката му не е много евтина, но не е и скъпа, а все пак е около 200 коня и 400 нютона
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар