По между другото ........... малко да се върнем към темата ..........мноооо мразим голфита ТДИ ама и вървят и цена държат
хехееххич ама хиич не ги мразя те ме подценяват като ме видят с Фиат .но като ги изпреваря на байира как се кефя само че ме е страх да не си счупят врата щото така си го изкривяват за да видят марката на колата която ги е изпреварила .аз с 1. 6 мотор 1.9 ТДИ то го бия на изкачване .
Хммм........ не знам колега , ама като знам как вървят тея голфита , а и сега се сещам преди няколко години , един познат имаше Сеат Ибиза 1.9 ТДИ , което си е все едно голф , на много къса отсечка от около 2-3 км , с брава 1.8 113 к.с. не мога да го изпреваря само успявам на моменти да го доближавам и то не за друго ами щото по не жаля колицата , а той не кара рисковано , иначе с една малко по луда глава зад волана...... ако ще и да го дърпат назад по тези баири и наклони ЦЪК ЦЪК
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
@pixelbs - ТДИ обикновено имат много повече Нм от кой да е ФИАТ или АЛФА, в съответния клас.Върт. момент е важен, но веднага се сещам за VTEC 125к.с. със само 140-150Nm, но ще те кара да си говориш сам.Важно е и в какъв диапазон от обороти ще разполагаш с въртящия момент.
за хондата подчертах че нямам шанс на равното но на байира го минах .ами ако например ще сравняваме 1.6 турбо дизелите на фиат м -жета монтиран на браво е с 120 кс и 300Нм момент докато монтираният на голф или жетта 1.6 ТДИ СР е 105 кс и 250 Нм момент а старите 1.9 ТДИ бяха съответно 90-115-130-150 коня само за 130кс модела знам че имаше 312Нм момент
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Хммм........ не знам колега , ама като знам как вървят тея голфита , а и сега се сещам преди няколко години , един познат имаше Сеат Ибиза 1.9 ТДИ , което си е все едно голф , на много къса отсечка от около 2-3 км , с брава 1.8 113 к.с. не мога да го изпреваря само успявам на моменти да го доближавам и то не за друго ами щото по не жаля колицата , а той не кара рисковано , иначе с една малко по луда глава зад волана...... ако ще и да го дърпат назад по тези баири и наклони ЦЪК ЦЪК
с чипнат мотор разбира се че не може да се гониш а тия гонки мисля че трябва да се правят между коли от същият клас и мотор иначе все едно да сравняваме магарето и коня
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Значи TDI са 90 и 110 коня.101,116,131 и 150 коня са помпа-дюза.Е там вече нямаш шанс просто.Дори 101 коня ще те прави смешен.
тази помпа дюза система не заслужава толкова възвеличаване че и ВГА групата я изостави и минаха на СРне мога да се гоня с 1.9 тди 130 - 150 кс че съм с 1.6 мотор на за останалите може да се спори
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Колега, давай го по-обективно. Хората ти обясняват как стоят нещата, ти продължаваш. 1.9 двигателя ще има по-голям диапазон на въртящия момент от твоят 1.6. Оттам си прави изводите. Относно ПД системите - изоставени са, просто защото ЦР-а има по-ниски нива на вредни емисии.
Хммм........ не знам колега , ама като знам как вървят тея голфита , а и сега се сещам преди няколко години , един познат имаше Сеат Ибиза 1.9 ТДИ , което си е все едно голф , на много къса отсечка от около 2-3 км , с брава 1.8 113 к.с. не мога да го изпреваря само успявам на моменти да го доближавам и то не за друго ами щото по не жаля колицата , а той не кара рисковано , иначе с една малко по луда глава зад волана...... ако ще и да го дърпат назад по тези баири и наклони ЦЪК ЦЪК
с чипнат мотор разбира се че не може да се гониш а тия гонки мисля че трябва да се правят между коли от същият клас и мотор иначе все едно да сравняваме магарето и коня
А колега ти да не мислиш че сме я планирали тази гонка 1 година , в интерес на истината отивахме да питаме един майстор от къде да си вземе момчето хубава гарнитура на главата , ама както и да е , гадните голфита си дърпат , ама аз да използвам момента да кажа че днес сутринта карах малко новата Alfa Giulietta ........... всички голфове на тоя свят да ми дават сещаш се........
Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm
Колеги незнам откъде това страхпочитание едва ли не към немските дизелови мотори но като шофиор на алфа ромео 156 1.9jtd 115 конски сили мога да твърдя,че нещата които чета ми се струват меко казано несериозни!!!Мотора по нищо,ама по нищичко не отсъпва,а напротив превъзхожда и то доста мотора с помпа дюза по икономичен 6 градско при всички положения сваляна е на 5.6 но много галене трябва над 7 никога не е качвала дори с сериозен напън братовчеда имат пасат тди130 2002 еми да ви кажа разхода му е 2 литра отгоре поне а вървежа ми не мога да кажа дали е по бавен но със сигурност не е по бурз а има 15 коня и 45 нютон метра отгоре по шумен,харчи повече и съответно не върви толкова та незнам откъде ги черпите тия изводи при положение,че помпа дюзата има налягане 180-230 бара мисля а мотора на алфата 1600 бара и двата мотора са с променлива геометрия на турбото просто нямат нищо общо а да го сравнявате с тди110 това си е чиста обида!!!
Ебаси VW форума. Впрочем, Golf ТDI 4motion - много запазен -перфектен ускорява като ракета и субективното ми мнение спрямо Stilo 1.9 JTD-115p.s е, че Стилото се развърта мнооого по-бавно от Голфа и чувството за ускорение в Голфа е осезаемо по-силно. Не съм ги пробвал двете коли - но дръпката ще е интересна.
ПД имат експлозивно ускорение.Там обаче съединител/маховик имат бая запас, а има и DMF конвертор китове.Абе варианти бол.Цени - гадни
:D не се ли питаш защо ВАГ я изоставиха тая система .прави нагар като нафтова печка .на всеки 10-15 хл км трябва да се прави carbon clean иначе му се запушва колектора и горивната камера .че и други проблеми още .
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар