Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа драг дей "Сапарева баня 2010"

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    sa6o_gt написа:
    иначе 202ра ми е по близо но не е това въпроса, карал съм и там много пъти, има и едни неприатни канали които бая се осещат, но ако не искаш на бояна не е проблем, даже ако боксуваш много може и от летящ да се пуснем от 50
    буксуваш не бускуваш драга си е 400 метра , аз боксувам повече от тебе щото съм с 15 ти караш на по високо налягане от мене което също ти е голама преднина драга ще е просто за спорта щото ще е ГТ срещу ГТ пък и да се видим че имаме да изясняваме някой неща с тебеако се кача на бояна ще се видим събота ко не ще е на 202 каналите са само в едната лента и няма място за ченгисхан
    Power Under Pressure

    Коментар


      #32
      [quote="WhitePower"]
      MaXo написа:
      WhitePower написа:
      къде са мерени тия времена и с каква техника?
      ми техниката я виждаш и на писта дупница по нанагорното
      орлине стига де да не се заблуждаваме много добре е ясно на всеки че това са нереални временатова че не пишем нищо не означава че сме паднали от марс един 2.0 твин спарк 145 ца да даде 14,5 да ве да ..или пък на бобо 12,,,,или пък ти с пунтото 12,,,,забрави ,,,виж ако сложим по 2 секунди нагоре вече би било реално
      alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

      Коментар


        #33
        Оле оле оле стана интересно ,кажете кога и къде и съм там да зяпам.Това отдавна го чакам като случка.Даже и ще документирам
        Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

        Коментар


          #34
          [quote="1912"]
          WhitePower написа:
          MaXo написа:
          WhitePower написа:
          къде са мерени тия времена и с каква техника?
          ми техниката я виждаш и на писта дупница по нанагорното
          орлине стига де да не се заблуждаваме много добре е ясно на всеки че това са нереални временатова че не пишем нищо не означава че сме паднали от марс един 2.0 твин спарк 145 ца да даде 14,5 да ве да ..или пък на бобо 12,,,,или пък ти с пунтото 12,,,,забрави ,,,виж ако сложим по 2 секунди нагоре вече би било реално
          въпроса беше това с каква техника е мерено а не реални са тия времена ми деда знам дали са реални , до колкото гледам са с 1 секунда отгоре
          Power Under Pressure

          Коментар


            #35
            sonicempire написа:
            Оле оле оле стана интересно ,кажете кога и къде и съм там да зяпам.Това отдавна го чакам като случка.Даже и ще документирам
            инетерсно колко да е интересно ще ме бие щото е понадут ама да се видим както казах че разбирам некви неща от некви хора и да се изясним има дино да плаща
            Power Under Pressure

            Коментар


              #36
              Еми карайте на еднакъв надув.Той е с електронен контролер така че няма да е проблем да кара и на 1,4,Даже ако не се лъжа първия режим е толкова.Ако ходите ми се обади да дойда с още фенове на модела това не е за изпускане
              Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

              Коментар


                #37
                WhitePower написа:
                sonicempire написа:
                Оле оле оле стана интересно ,кажете кога и къде и съм там да зяпам.Това отдавна го чакам като случка.Даже и ще документирам
                инетерсно колко да е интересно ще ме бие щото е понадут ама да се видим както казах че разбирам некви неща от некви хора и да се изясним има дино да плаща
                Кво дино имам да плащам като 100 пъти те карах да я мериме, а ти не пожела. Да не си я мерил тайно някаде, а ако е така похвали се с графика.А за старта няма проблем за събота, предложих летящ щото знам от теб, че много боксуваш ама щом не искаш ОК. А относно бууста секи си кара както иска мойта кола е доста по тежка от всяко ГТ такаче нещата се оравновесяват :P

                Коментар


                  #38


                  [quote="1912"]
                  WhitePower написа:
                  MaXo написа:
                  WhitePower написа:
                  къде са мерени тия времена и с каква техника?
                  ми техниката я виждаш и на писта дупница по нанагорното
                  орлине стига де да не се заблуждаваме много добре е ясно на всеки че това са нереални временатова че не пишем нищо не означава че сме паднали от марс един 2.0 твин спарк 145 ца да даде 14,5 да ве да ..или пък на бобо 12,,,,или пък ти с пунтото 12,,,,забрави ,,,виж ако сложим по 2 секунди нагоре вече би било реално
                  колега мойто уважение към теб,явно ги разбираш нещата,пък и до колкото разбирам си достоен представител на марката още много от преди аз да се сдобия с Фият,но защо пък +2 секунди???Гледам времената и виждам преобладаващи ниски 13-ки от пунтото,колкото и да не мери правилно да е в ниски 14-ки,иначе с всички тези наляти пари в колата на Орлин,ще е смешно да не влезе в ниските 14-ки Доколкото знам сток би трябвало да е средни 16-ки Извинявам се ако бъркам
                  Кара на сгъстен въздух

                  Коментар


                    #39
                    Re:

                    CMAXHAT написа:
                    колега мойто уважение към теб,явно ги разбираш нещата,пък и до колкото разбирам си достоен представител на марката още много от преди аз да се сдобия с Фият,но защо пък +2 секунди???Гледам времената и виждам преобладаващи ниски 13-ки от пунтото,колкото и да не мери правилно да е в ниски 14-ки,иначе с всички тези наляти пари в колата на Орлин,ще е смешно да не влезе в ниските 14-ки Доколкото знам сток би трябвало да е средни 16-ки Извинявам се ако бъркам
                    Колега, мойто мнение е, че налятите пари в една кола (в случая на Орлин, не са и чак толко много по мои виждания), не са единствения критерии тя да дава хубави времена на наште писти или да върви мноооого И според мен имайки в предвид времената и от какви коли са дадени, едни +1,5 до +2 секунди към тия времена ще ги приближат доста повече към реалността, която би била измерена с техниката ползвана при състезанията по драг на БФДР, а и по цял свят при такива мероприятия

                    Коментар


                      #40
                      Re:

                      biser_as написа:
                      CMAXHAT написа:
                      колега мойто уважение към теб,явно ги разбираш нещата,пък и до колкото разбирам си достоен представител на марката още много от преди аз да се сдобия с Фият,но защо пък +2 секунди???Гледам времената и виждам преобладаващи ниски 13-ки от пунтото,колкото и да не мери правилно да е в ниски 14-ки,иначе с всички тези наляти пари в колата на Орлин,ще е смешно да не влезе в ниските 14-ки Доколкото знам сток би трябвало да е средни 16-ки Извинявам се ако бъркам
                      Колега, мойто мнение е, че налятите пари в една кола (в случая на Орлин, не са и чак толко много по мои виждания), не са единствения критерии тя да дава хубави времена на наште писти или да върви мноооого И според мен имайки в предвид времената и от какви коли са дадени, едни +1,5 до +2 секунди към тия времена ще ги приближат доста повече към реалността, която би била измерена с техниката ползвана при състезанията по драг на БФДР, а и по цял свят при такива мероприятия
                      че кой твърди че съм налял много пари , налял съм минималното за което е необходимо за да върви колкото аз искам
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #41
                        Re:

                        WhitePower написа:
                        biser_as написа:
                        CMAXHAT написа:
                        колега мойто уважение към теб,явно ги разбираш нещата,пък и до колкото разбирам си достоен представител на марката още много от преди аз да се сдобия с Фият,но защо пък +2 секунди???Гледам времената и виждам преобладаващи ниски 13-ки от пунтото,колкото и да не мери правилно да е в ниски 14-ки,иначе с всички тези наляти пари в колата на Орлин,ще е смешно да не влезе в ниските 14-ки Доколкото знам сток би трябвало да е средни 16-ки Извинявам се ако бъркам
                        че кой твърди че съм налял много пари , налял съм минималното за което е необходимо за да върви колкото аз искам
                        Мми колегата дето съм цитирал има некви такива твърдения, с които си обяснява ниските 13-ки и даже 12-ки на твойта кола, аз лично не твърдя, че са наливани много пари в нея :D

                        Коментар


                          #42
                          Re:

                          biser_as написа:
                          WhitePower написа:
                          biser_as написа:
                          CMAXHAT написа:
                          колега мойто уважение към теб,явно ги разбираш нещата,пък и до колкото разбирам си достоен представител на марката още много от преди аз да се сдобия с Фият,но защо пък +2 секунди???Гледам времената и виждам преобладаващи ниски 13-ки от пунтото,колкото и да не мери правилно да е в ниски 14-ки,иначе с всички тези наляти пари в колата на Орлин,ще е смешно да не влезе в ниските 14-ки Доколкото знам сток би трябвало да е средни 16-ки Извинявам се ако бъркам
                          че кой твърди че съм налял много пари , налял съм минималното за което е необходимо за да върви колкото аз искам
                          Мми колегата дето съм цитирал има некви такива твърдения, с които си обяснява ниските 13-ки и даже 12-ки на твойта кола, аз лично не твърдя, че са наливани много пари в нея :D
                          взичко е описано от до
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #43
                            Re:

                            biser_as написа:
                            Мми колегата дето съм цитирал има некви такива твърдения, с които си обяснява ниските 13-ки и даже 12-ки на твойта кола, аз лично не твърдя, че са наливани много пари в нея :D
                            http://www.youtube.com/watch?v=P43yieDZG3cEто как се обесняват тия чудни времена "Професионална" апаратура.
                            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                            Powered by VRPerformance

                            Коментар


                              #44
                              Re:

                              Roman написа:
                              biser_as написа:
                              Мми колегата дето съм цитирал има некви такива твърдения, с които си обяснява ниските 13-ки и даже 12-ки на твойта кола, аз лично не твърдя, че са наливани много пари в нея :D
                              http://www.youtube.com/watch?v=P43yieDZG3cEто как се обесняват тия чудни времена "Професионална" апаратура.
                              На мен ми е ясно колко реални са тия времена, нема нужда ми разясняваш :D Реални или нереални времена, хората са се организирали и постарали и са си направили състезание, а ти като си големата претенция и разбирач, що не отиде ги утепаш с твоя бегач кат са толко смешни, а ти толко бърз :D Или викаш като искат и ти да участваш, да беха разпънали техниката на чаршията в Русе тта да им покажеш тогава как дизелова Алфа с ’къстъм’ ремап ше им спре кислорода :D

                              Коментар


                                #45
                                Re:

                                biser_as написа:
                                Roman написа:
                                biser_as написа:
                                Мми колегата дето съм цитирал има некви такива твърдения, с които си обяснява ниските 13-ки и даже 12-ки на твойта кола, аз лично не твърдя, че са наливани много пари в нея :D
                                http://www.youtube.com/watch?v=P43yieDZG3cEто как се обесняват тия чудни времена "Професионална" апаратура.
                                На мен ми е ясно колко реални са тия времена, нема нужда ми разясняваш :D Реални или нереални времена, хората са се организирали и постарали и са си направили състезание, а ти като си големата претенция и разбирач, що не отиде ги утепаш с твоя бегач кат са толко смешни, а ти толко бърз :D Или викаш като искат и ти да участваш, да беха разпънали техниката на чаршията в Русе тта да им покажеш тогава как дизелова Алфа с ’къстъм’ ремап ше им спре кислорода :D
                                Ми ако го бяха направили още малко в Сърбия или Македония щях да си помисля 20 човека присъстващи са наистина голяма организация.
                                '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                                Powered by VRPerformance

                                Коментар

                                Working...
                                X