ама браво със същия сетЪп на 400 м ме би с малко ,иначе на далго го одминавам
Естествено,все пак предавателното число на кутията на 1.8,няма нищо общо с това на 1.6.Нали?
ами то и аз ако сменям предавки на 7900 об/мин не на 6600 об/мин мисля че ще го отупам яко ,иначе тои на 400 метра си кара до 3 скорост ,а аз си търса 4 :D :D :D :D :D
FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Предавателните числа на 1,6 и 1,8 са различни но и диференциалите са различни.Аз имам мареа 1,6 и 1,8 .И двете при 140 на 5 та са със 4000 оборота,на другите предавки също е еднакво.А на колегата с бравото 1,6 с пластмасовите колектори всички скорости са му по дълги от на 1,8 браво ,че и от на 2,0.
За мене са.Примерно той вдига 100 на 2 ра,а аз трябва да включа 3 та за да ги вдигна и ето ти закъснение от включването
Е, да, ама за него вече това е пределът на втора и тепърва ще трябва да превключва, докато през това време ти вече ще си се развъртял на трета. За мен по-новата кутия е предимство за по-икономично каране, а не за състезания.
Значи по скоро бих казал че дългите скорости са предимство но при двигател който развива много обороти и има достатъчно мощност.Сега като се гоних с моята мареа с къси скорости срещу браво с дълги,бравото ме би.Не казвам че е само заради скоростите но мисля че и те помогнаха.
Колеги преди 2 седмици си купих Fiat Bravo 1.6 SX 97 година.До преди това карах колата на баща ми - Brava 1.6 ELX 99 г.Значи на нея прекъсвача е на 7000-7100 оборота.На Бравото не съм го пробвал още.Но наистина е с дълги скорости.На 2-ра съм я карал с около 100 и влиза в червения сектор.При 3000 оборота на 5-та не помня с колко е, но моето Браво е с около 100-110.При 140 е на 4000, докато Бравата е на 4000 при 165-170.Наистина моите скорости са доста по-къси.На старта съм пред Бравата, но се чудя с тези къси скорости дали над 150 ще съм пред нея.
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
2.4жтд се опъва на хгт,даи клип,иначе звучи несериозно
еи и аз съм с 1.6 брава можем да се пробваме
не подценявайте зверчето
с тиа печки на на нафта одите да орете некъде ))
Я по-спокойно пич!Тука има печки на нафта дето могат да накажат много бензинови коли!!! Съвременният дизел отдавна не е това ,което беше някога и ако ти все още свързваш дизела с онова къркорене дето се чуваше от някогашните Мерцедеси...си в голяма грешка...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
2.4жтд се опъва на хгт,даи клип,иначе звучи несериозно
еи и аз съм с 1.6 брава можем да се пробваме
не подценявайте зверчето
с тиа печки на на нафта одите да орете некъде ))
Я по-спокойно пич!Тука има печки на нафта дето могат да накажат много бензинови коли!!! Съвременният дизел отдавна не е това ,което беше някога и ако ти все още свързваш дизела с онова къркорене дето се чуваше от някогашните Мерцедеси...си в голяма грешка...
Колега, дори и с усмивка в края на мнението ти, то е обидно за част от потребителите на форума. Придържай се към приятелския тон в мненията си, и уважавай колите на другите, моля! Използвай възможността да редактираш мненията си, вместо да пускаш няколко поредни мнения в една и съща тема в рамките на 2-3 минути.Не натискайте непрекъснато "Цитат", освен ако не искате да наблегнете на конкретен текст, иначе страницата става по-трудна за четене и ненужно голяма. Благодаря.
Коментар