Ами най големия дето е сядал във каринга е 120 кг.Но определено ще е от голямо значение килограмите,аз съм 75 кг трябва да сложа още някой друга тухла и тогава.За моята кола ли си разбрал че е понатрошена?
Вчера карах Хаинбоаза юнашката. В част 1 на тази тема ли коментирахме за изкачването на този проход с бензинка, че ми е любопитно какво беше постижението.
Вчера карах Хаинбоаза юнашката. В част 1 на тази тема ли коментирахме за изкачването на този проход с бензинка, че ми е любопитно какво беше постижението.
Някой разправяше, че му било голям зор с 1,8 да изпреварва, а то на тоз проход няма какво да му се изкачва - ако няма трафик, може да си се поддържа спокойно около 110, а в северната част, по оправения участък, и повече.
Вчера карах Хаинбоаза юнашката. В част 1 на тази тема ли коментирахме за изкачването на този проход с бензинка, че ми е любопитно какво беше постижението.
Някой разправяше, че му било голям зор с 1,8 да изпреварва, а то на тоз проход няма какво да му се изкачва - ако няма трафик, може да си се поддържа спокойно около 110, а в северната част, по оправения участък, и повече.
Аз се закачих след Гурково на едно C220 комби и прелетяхме ниско през прохода. То си е писта за Ф1 буквално и може да се мине на 5-та. 4-та съм включвал само, за да мога да изпреваря по-бързо след цедката, за да си я ползвам като бушон. Дано няма камери, че лошо...
Аз се закачих след Гурково на едно C220 комби и прелетяхме ниско през прохода. То си е писта за Ф1 буквално и може да се мине на 5-та. 4-та съм включвал само, за да мога да изпреваря по-бързо след цедката, за да си я ползвам като бушон. Дано няма камери, че лошо...
Няма, спокойно. Като излезеш от Гурково, след първия завой редовно пазят ченгетата, щото има ограничение и вече в Търновска област, я на Въглевци, я на разклона за Килифаревския манастир, я на караулката им до Килифарево. Щом не са те видели, минал си незабелязано :D
Коментар