Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto GT vs Alfa Romeo 147 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    До Юнитрейд сервиза съм, в блока има магазин на Старс 94

    Коментар


      #92
      Bimero написа:
      war_hawk написа:
      Bimero написа:
      като сложите около 8-10% загуби на предното!
      Бимеро, къде ги видя тия 8-10% загуби на предно бе, мен?Преди време приятел с Голф 4 1.6 105к.с. искаше да си сложи чип и преди чипа мери голфа 81к.с. на колелата, а след чипа 92,5 к.с. Сега като погледнеш, че когато колата е 105к.с. сваля на колелата 81к.с. т’ва според теб 8-10% ли са, или по скоро 20 и няколко
      А смята ме ли колко е умрял ,май не!Не искам да те убеждавам в нищо просто се замисли!Ако на предното са 20% загубите както ти мислиш,то на задното са към 35%,което означава,че моето БМВ(сток) е към 95 к.с и пре спокойно лекото Голфче(81к.с) на твоя приятел ще ме прескача!Диното е техника която измерва мощноста на автомобила посредством "КОЛЕЛАТА",което от своя старна означава,че това е силата на колата с ремъци,ролки,скорости,маховик и т.н!Загубата на предното от двигателя към колелата е към 8-10% потчертавам това са загуби по задвижването на колата(скорости,диф,полуоски)!Това колко губи колата в ремъци ролки са съвсем други неща,които както каза един колега по горе(колата трудно ще работи без тях)и затова те не се смятат!За Алфата да обясня,че е правена от Бобо в Екстреем тунинг и чипа не е:"Ето сложихме ти го пробвай"а е специално писан за колата!Чиповете в България са менте защото са преписвани или изобщо нее отговарят на дадения модел двигател като настройки и т.н!Всяка кола е различна(сама по себе си)и си трябват персонални настройки за всеки автомобил,но това струва 1000лв+ 1 ден дино настройки,а не 350лв за едно чипче и приятен ден!Това е мое мнение!Защо според вас тогава за всеки добре потготвен автомобил(от към агрегат)е със персонално програмирано ECU,а не с чип за 350лв?Защото резултати се постигат с настройки,а настройките изискват време и пари,които са далеч от 350лв!Истински ЧИПОВЕ( не ECU-та)примерно може да се намерят в Хеед ауто http://www.heed-auto.com/index.php?p...mart&Itemid=57 ,всеки може да провери цената и ще се убедите сами как се настройват(там пише),в чужбина цените и програмирането са едни и същи като в Хеед http://www.google.bg/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CAYQFjAA&url= http%3A%2F%2Fwww.chiptuning.tv%2Fuploads%2Fmedia%2 FBMW.pdf&rct=j&q=BMW+320i+150+(дадох пример с БМВ случайно за Фиат нещата стоят по един и същ начин)Към колегата със Ситроена,някъде покрай Сикрета ли си не съм те виждал!Аз съм на гърба на блока от към железарията!Не съм искал да се заяждам под какъвто и да е предлог с тов мнение,просто знам,че повечето колеги се заблуждават,че като сложат чип и са качили 15к.с,а това далеч не е так при положение,че колата не е стъпвала на дино стенд!Поздрави!
      Незнам защо си останал с впечатлението, че на задното загубите са почти двойни спрямо предното, но според мен е доста грешно Няма как 1 кардан с 2 съединения да качи още 15% загуби, така че загубите да са ти най-много 3-4% повече от на предното(даже зависи на кой автомобил).Относно лекото Голфче 1.6 е мерено на дино в Хеед ауто,чипа е на хеед ауто, а и шофера му работи в хеед ауто и не виждам какъв е смисъла да ме лъже.П.П. Виж сега по-горе споменах, че мен ме интересуват мощност на маховика(заводската мощност от производителя, която включва загубите от ролки, ремъци и т.н.) и мощността на колелата мерена на дино.В зависимост от това каква е скоростната кутия и диференциал, загубите на колелата на предно (и не само) варира ~ 17-25%.Голфа, който споменах е просто частен случай, при друга кола загубите може да не са 24%, може да са 22%, а може и да са 25%.Такаче в крайна сметка според моя скромен опит тия загуби от ск.кутия,диф и т.н.,които ти смяташ че са 8-10% излизат двойно повече.П.П.2 Не забравяй, че за да се измери мощност на двигател на маховика в заводски условия трябва двигателя да работи т.е. всичките ролки и т.н. да се въртят или накратко мощността на маховика(в твоя случай 150к.с.) е мерена със загубите от ремъци,ролки и всичко друго без климатик.Това показва моят скромен опит, а то е доста различно от твоите твърдения Не го приемай като заяждане, а като обмяна на опит Поздрави
      fiat bravo 1.6 103+k.c. ex..
      volvo s40 1.9

      Коментар


        #93
        1 кардан с 2 съединения може би не, но като прибавим и 1 диференциал, който според мен няма нищо общо с дифренциала на предното, със сигурност загубите са повече, но не се наемам със конкретни стойности.

        Коментар


          #94
          Колега war_hawk, тия загуби по 25% при предно предаване е най-добре да ги забравиш. За някое старомодно 4х4 могат и да са валидни, мма за кола на предно нема начин просто :D Горе-долу 10-12%, айде 15% е максималното реалистично, което може да се сложи като загуба при предно на тази машина, на която е мерено и настройвано голф-чето.Това, че сметките ви от 81 до 105 к.с. (давани заводски на двигателя) не ви се връзват, го търсете като проблем в двигателя на колата, а не в нагаждане с проценти загуби клонящи към 25%. А и в крайна сметка,по-важното е, че въпросната кола след намесата и на същото дино е дала 11-ина коня повече. :D

          Коментар


            #95
            war_hawk Къде па ги виде тия 25% бе пич... Тва е директно предаване което се свързва със силова връзка директно към гумите.. няма никви кардани тука.Забрави го тва 25%...ПП. А и случайно Италянците имат доста по-голям КПД и капацитети на производителност на двигателя (от сяква гледна точка) от Немците
            leave something of the happiness you bring

            Коментар


              #96
              biser_as написа:
              Колега war_hawk, тия загуби по 25% при предно предаване е най-добре да ги забравиш. За някое старомодно 4х4 могат и да са валидни, мма за кола на предно нема начин просто :D Горе-долу 10-12%, айде 15% е максималното реалистично, което може да се сложи като загуба при предно на тази машина, на която е мерено и настройвано голф-чето.Това, че сметките ви от 81 до 105 к.с. (давани заводски на двигателя) не ви се връзват, го търсете като проблем в двигателя на колата, а не в нагаждане с проценти загуби клонящи към 25%. А и в крайна сметка,по-важното е, че въпросната кола след намесата и на същото дино е дала 11-ина коня повече. :D
              Ами веднага ти давам друг пример:Нисан 370z мощност на маховика 332к.с./мощност на колелата 258к.с. -не е 4х4Порше 997 ГТ3 РС е 415к.с., а измерено на дино е 329к.с.-не е 4х4 даже всъщност е на точно на принципа на предното предаванеЩе ти дам за пример и с 4х4, но не старомодни Нисан ГТ-Р и Порше 997 турбо и 2те са 480к.с. на мотора/на колелата са по 405-6к.с.Като ти давам пример с расови спортни автомобили, а не голфове и бравота и тем подобни.П.П. Имай на предвид, че тук не можем да говорим за проблем в двигателя
              fiat bravo 1.6 103+k.c. ex..
              volvo s40 1.9

              Коментар


                #97
                Bravo 1.9 JTD написа:
                war_hawk Къде па ги виде тия 25% бе пич... Тва е директно предаване което се свързва със силова връзка директно към гумите.. няма никви кардани тука.Забрави го тва 25%...ПП. А и случайно Италянците имат доста по-голям КПД и капацитети на производителност на двигателя (от сяква гледна точка) от Немците
                Ма тука всички се хващате за нещо като удавник за сламка.Споменах, че загубите ВАРИРАТ от 17, даже не, от 15 до 25% и то не съм го дал за предно само, а за всякакво. Може на Голфа да са му умряли няколко коня та да е 100 примерно,пак се получават загуби от 20%, а не 8-10%
                fiat bravo 1.6 103+k.c. ex..
                volvo s40 1.9

                Коментар


                  #98
                  war_hawk написа:
                  biser_as написа:
                  Колега war_hawk, тия загуби по 25% при предно предаване е най-добре да ги забравиш. За някое старомодно 4х4 могат и да са валидни, мма за кола на предно нема начин просто :D Горе-долу 10-12%, айде 15% е максималното реалистично, което може да се сложи като загуба при предно на тази машина, на която е мерено и настройвано голф-чето.Това, че сметките ви от 81 до 105 к.с. (давани заводски на двигателя) не ви се връзват, го търсете като проблем в двигателя на колата, а не в нагаждане с проценти загуби клонящи към 25%. А и в крайна сметка,по-важното е, че въпросната кола след намесата и на същото дино е дала 11-ина коня повече. :D
                  Ами веднага ти давам друг пример:Нисан 370z мощност на маховика 332к.с./мощност на колелата 258к.с. -не е 4х4Порше 997 ГТ3 РС е 415к.с., а измерено на дино е 329к.с.-не е 4х4 даже всъщност е на точно на принципа на предното предаванеЩе ти дам за пример и с 4х4, но не старомодни Нисан ГТ-Р и Порше 997 турбо и 2те са 480к.с. на мотора/на колелата са по 405-6к.с.Като ти давам пример с расови спортни автомобили, а не голфове и бравота и тем подобни.П.П. Имай на предвид, че тук не можем да говорим за проблем в двигателя
                  Ти хубаво ми даваш примери, мма от тях не виждам честно казано кво искаш ми докажеш и покажеш Туй порше 997 ГТ3 РС е кола на задно, принципно колите на задно имат по-височки загуби от колите на предно (тва без значение на теб как ти се вижда задното на поршето :D ) и като от 415 к.с. колкото казваш, че е, махнем 20% загуби (83 к.с. някъде) се получават 332 к.с. на гумите, което е реално същото, което казваш, че е измерено :D Ся за нисан ГТ-Р и порше 997 турбо като сметнеш, излиза, че и 2-те коли (които са и 4х4) имат по-малко и от 20% загуби мощност на гумите, спрямо мощността на двигателя дадена от производителя ( на запад има известни съмнения в тия заводски данни ).Нисан 370 ако е бил и автоматик, при 22% загуби се получават точно сметките :D И при всичките тия доказателства дето ни даде, ти се опитваш да ни убедиш, че голф на предно има над 20% загуби в трансмисията Тва трябва да ти е ясно вече, че няма как да стане за съжаление И на мен лично ми се иска машината да показва по-височки цифрички за мойта кола, мма... уви, съдба А като сме задавали примери да ти дам и аз един и то с VW на предно, ko ще кажеш за тва, че голф 1,4 TSI 140 коня заводски, дава 124к.с. на същата машина, където е мерен голфа на твоя приятел :D

                  Коментар


                    #99
                    Bravo 1.9 JTD написа:
                    А и случайно Италянците имат доста по-голям КПД и капацитети на производителност на двигателя (от сяква гледна точка) от Немците
                    Би ли обяснил как си го установил това.И за различните гледни точки.

                    Коментар


                      Добре де, какво сега сте се хванали за загуби и тем подобни глупости ?!? В темата става въпрос за гонка м/у Пунто ГТ 133к.с и Алфа 147 143к.с+чип. Какво значение има колко са конете на Алфата? Ако ще и 200коня да е ако падне по-зле за нея, ако пък бие евала за Пунтото(че се е бягал с така напомпан противник).Важен е резлтата от гонката, а не всеобщите теории колко коня е Алфата!!

                      Коментар


                        [quote="biser_as"]
                        war_hawk написа:
                        biser_as написа:
                        Колега war_hawk, тия загуби по 25% при предно предаване е най-добре да ги забравиш. За някое старомодно 4х4 могат и да са валидни, мма за кола на предно нема начин просто :D Горе-долу 10-12%, айде 15% е максималното реалистично, което може да се сложи като загуба при предно на тази машина, на която е мерено и настройвано голф-чето.Това, че сметките ви от 81 до 105 к.с. (давани заводски на двигателя) не ви се връзват, го търсете като проблем в двигателя на колата, а не в нагаждане с проценти загуби клонящи към 25%. А и в крайна сметка,по-важното е, че въпросната кола след намесата и на същото дино е дала 11-ина коня повече. :D
                        И при всичките тия доказателства дето ни даде, ти се опитваш да ни убедиш, че голф на предно има над 20% загуби в трансмисията Тва трябва да ти е ясно вече, че няма как да стане за съжаление И на мен лично ми се иска машината да показва по-височки цифрички за мойта кола, мма... уви, съдба А като сме задавали примери да ти дам и аз един и то с VW на предно, ko ще кажеш за тва, че голф 1,4 TSI 140 коня заводски, дава 124к.с. на същата машина, където е мерен голфа на твоя приятел :D
                        Виж ся, ти или четеш м/у редовете или си кьорав.В последния ми пост съм написъл, че загубите не са 8-10%, а по клонят към 20 дори и да не са 20 щот има и много голямо значение метеоусловията по време на теста какви са били като температура на въздуха,влажност и т.н., а и да ти кажа има за тоя голф дет каза могат да го изкарат и 139к.с. на колелата като се разбазикат в настройките на диното, затова колегата Стефан каза, че няма вяра на дино в България както и много други съм чувал, че твърдят същото Затова напоследък се получиха аномалии как коли по уж 300 и косур коня на колелата падат от коли с 200к.с. Просто българската работа е нали..... по-зле и от циганската та повече коне на колелата, повече кинти за сервиза и повече посещение съответно,Но да не спамим повече.
                        fiat bravo 1.6 103+k.c. ex..
                        volvo s40 1.9

                        Коментар


                          Punto GT vs Alfa Romeo 147 JTD

                          alekzz колега незнам за коя алфа ми говориш На браточката алфата няма никаква оптика по нея.Колата изглежда по същия начин както излиза от завода.Да напомпана е алфата,върви доволно за дизел има си чип,махнати са и катализаторите и и е правена ревизия на турбината.Супер свежа е,100% обаче съм сигурен,че ще тръгне с включен ASR.
                          Кара на сгъстен въздух

                          Коментар


                            [quote="war_hawk"]
                            biser_as написа:
                            war_hawk написа:
                            biser_as написа:
                            Колега war_hawk, тия загуби по 25% при предно предаване е най-добре да ги забравиш. За някое старомодно 4х4 могат и да са валидни, мма за кола на предно нема начин просто :D Горе-долу 10-12%, айде 15% е максималното реалистично, което може да се сложи като загуба при предно на тази машина, на която е мерено и настройвано голф-чето.Това, че сметките ви от 81 до 105 к.с. (давани заводски на двигателя) не ви се връзват, го търсете като проблем в двигателя на колата, а не в нагаждане с проценти загуби клонящи към 25%. А и в крайна сметка,по-важното е, че въпросната кола след намесата и на същото дино е дала 11-ина коня повече. :D
                            И при всичките тия доказателства дето ни даде, ти се опитваш да ни убедиш, че голф на предно има над 20% загуби в трансмисията Тва трябва да ти е ясно вече, че няма как да стане за съжаление И на мен лично ми се иска машината да показва по-височки цифрички за мойта кола, мма... уви, съдба А като сме задавали примери да ти дам и аз един и то с VW на предно, ko ще кажеш за тва, че голф 1,4 TSI 140 коня заводски, дава 124к.с. на същата машина, където е мерен голфа на твоя приятел :D
                            Виж ся, ти или четеш м/у редовете или си кьорав.В последния ми пост съм написъл, че загубите не са 8-10%, а по клонят към 20 дори и да не са 20 щот има и много голямо значение метеоусловията по време на теста какви са били като температура на въздуха,влажност и т.н., а и да ти кажа има за тоя голф дет каза могат да го изкарат и 139к.с. на колелата като се разбазикат в настройките на диното, затова колегата Стефан каза, че няма вяра на дино в България както и много други съм чувал, че твърдят същото Затова напоследък се получиха аномалии как коли по уж 300 и косур коня на колелата падат от коли с 200к.с. Просто българската работа е нали..... по-зле и от циганската та повече коне на колелата, повече кинти за сервиза и повече посещение съответно,Но да не спамим повече.
                            :D Само не се нерви и не почвай да извърташ и да ме обиждаш, щот ше чукнеш греда така Нали спореше с колега малко по-нагоре в темата, че тия 8-10% загуби на предно дето той ги мисли, според теб и според данните от меренето на голфа на твоя приятел са двойно по-големи (в случая даже по твойте сметки са към 23%). Не твърдеше ли такова нещо? Или бъркам? Или съм го прочел някъде между редовете това, а? После след като оспорих леко твойте писания, ми даде няколко примера, които се оказа, че по-скоро противоречат на твоите твърдения и някак не ти свършиха работа.Като и тва не мина реши, че машината е манипулирана при примера, който аз ти дадох и че доверие никакво не може да и се има :D Само, че и тва с манипулациите не е много вярно, щото на таз машина такива неща като околна температура, влажност, атмосферно налягане и т.н. не и влияят, щото си има метеорологична станция и си ги измерва доста точно, като след това и е заложено в софт-а как да си калкулира измерването, та получената стойност като конски сили и при 40 градуса и при 10 да е едно и също :D А щом си мислиш, че ей така се разбазикват разни настройки и си показва каквото му скимне на оператора, ако искаш аз ще помоля собственика да ти осигури достъп до нея и ще те помоля така да нагласиш нещата, че и мойта кола да врътне едни 139 к.с. на гумите, става ли? :D

                            Коментар


                              war_hawk написа:
                              щот има и много голямо значение метеоусловията по време на теста какви са били като температура на въздуха,влажност и т.н., а и да ти кажа има за тоя голф дет каза могат да го изкарат и 139к.с. на колелата като се разбазикат в настройките на диното, затова колегата Стефан каза, че няма вяра на дино в България както и много други съм чувал, че твърдят същото Затова напоследък се получиха аномалии как коли по уж 300 и косур коня на колелата падат от коли с 200к.с. Просто българската работа е нали..... по-зле и от циганската та повече коне на колелата, повече кинти за сервиза и повече посещение съответно,Но да не спамим повече.
                              А тъкмо стана интересно, какъв спам кажи какви са тия 300 коньови мерени коли дето ги бият 200 коня За метео - условията, то диното си има корекции и резултата се преизчислява към условията за даден стандарт за да може да има съпоставимост на резултатите на една марка дино-машина, независимо къде се намира като надморска височина и по кое време на годината се прави измерването.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                [quote="biser_as"]
                                war_hawk написа:
                                biser_as написа:
                                war_hawk написа:
                                biser_as написа:
                                Колега war_hawk, тия загуби по 25% при предно предаване е най-добре да ги забравиш. За някое старомодно 4х4 могат и да са валидни, мма за кола на предно нема начин просто :D Горе-долу 10-12%, айде 15% е максималното реалистично, което може да се сложи като загуба при предно на тази машина, на която е мерено и настройвано голф-чето.Това, че сметките ви от 81 до 105 к.с. (давани заводски на двигателя) не ви се връзват, го търсете като проблем в двигателя на колата, а не в нагаждане с проценти загуби клонящи към 25%. А и в крайна сметка,по-важното е, че въпросната кола след намесата и на същото дино е дала 11-ина коня повече. :D
                                И при всичките тия доказателства дето ни даде, ти се опитваш да ни убедиш, че голф на предно има над 20% загуби в трансмисията Тва трябва да ти е ясно вече, че няма как да стане за съжаление И на мен лично ми се иска машината да показва по-височки цифрички за мойта кола, мма... уви, съдба А като сме задавали примери да ти дам и аз един и то с VW на предно, ko ще кажеш за тва, че голф 1,4 TSI 140 коня заводски, дава 124к.с. на същата машина, където е мерен голфа на твоя приятел :D
                                Виж ся, ти или четеш м/у редовете или си кьорав.В последния ми пост съм написъл, че загубите не са 8-10%, а по клонят към 20 дори и да не са 20 щот има и много голямо значение метеоусловията по време на теста какви са били като температура на въздуха,влажност и т.н., а и да ти кажа има за тоя голф дет каза могат да го изкарат и 139к.с. на колелата като се разбазикат в настройките на диното, затова колегата Стефан каза, че няма вяра на дино в България както и много други съм чувал, че твърдят същото Затова напоследък се получиха аномалии как коли по уж 300 и косур коня на колелата падат от коли с 200к.с. Просто българската работа е нали..... по-зле и от циганската та повече коне на колелата, повече кинти за сервиза и повече посещение съответно,Но да не спамим повече.
                                :D Само не се нерви и не почвай да извърташ и да ме обиждаш, щот ше чукнеш греда така Нали спореше с колега малко по-нагоре в темата, че тия 8-10% загуби на предно дето той ги мисли, според теб и според данните от меренето на голфа на твоя приятел са двойно по-големи (в случая даже по твойте сметки са към 23%). Не твърдеше ли такова нещо? Или бъркам? Или съм го прочел някъде между редовете това, а? После след като оспорих леко твойте писания, ми даде няколко примера, които се оказа, че по-скоро противоречат на твоите твърдения и някак не ти свършиха работа.
                                Нещо си в грешка колега,нито се нервя още по-малко пък обиждам.Всичките примери, които ти дадох бяха точно за да ти покажа че тия загуби варират от толкова % до толкова %.Затова ти дадох за пример коли с различни загуби от 15 до 20 и нещо %.Съгласих се с теб, че при случая с Голфа може и да не са 23% заради малко поумряли коне,други на паша и т.н. Не съм го питал в какво време го е мерил(горещо ли е било,студено ли е било)ама в крайна сметка резултатите са си резултати.Както казах мое да не са 23, но ще са около 20 а не 8-10.За диното ми спомена един познат, с който се видяхме оня ден на Бояна и той ми го сподели от личен опит,аз не се интересувам от динота,но въпроса е, че не го чух това само от него, а поне от 5човека още даже в някаква тема в тунинг.бг спореха ожесточено.Много калкулатори за мощност и тем подобни закръглят загубите ~ 17-18%, а ти продължаваш да ми твърдиш, че ти давам грешни примери и т.н.Т’ва пък за ГТ3ката беше най-голямата глупост,която бях чувал.Случайно да си забелязвал къде е разположен двигателя на въпросната машина ако не си ще ти кажа-зад задния мост като скоростната му кутия и дифа на машината са му на едно няма кардани мардани там и темподобни така че се предполага, че няма да има загуби като при предното така бих казал, че примера си ми свърши работа иначе нямаше да го давам.Пак казвам, че се съобразявам с твърденията, че вече може да не е 105к.с., въпреки че съм пряко запознат с Голфа и бих казал, че умрели коне няма, но да кажем, че и аз не бъркам с няколко % пак стойностите са около 20% , а не 10%.П.П. Не мисля да повтарям едно и също 4ти път. Който пак не е разбрал да е разбрал няма да повтарям
                                fiat bravo 1.6 103+k.c. ex..
                                volvo s40 1.9

                                Коментар

                                Working...
                                X