Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto GT vs Alfa Romeo 147 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Re: Punto GT vs Alfa Romeo 147 JTD

    CMAXHAT написа:
    Така колеги в крайна сметка ще се пуснем и ще видим резултата,просто е по трудно защото сме затрупани от работа,а и аз живея в Люлин а брат ми в Дружба.Колегата SONICEMPIRE на теб ще ти кажа кога ще се проведе сверката,защото най-вероятно ще е някаде в Младост или Дружба и може да се видим за по бира Колегата OlekZZ може и теб да поканим от Люлин,ще тръгнем заедно тамън Видях противоречиви мнения за килограми,за коне.Общо взето някои колега започнаха да си мерят пиш... с разхода и спор между отделните марки,ДИЗЕЛ-БЕНЗИН и т.н.Е няма смисъл от спорове колегата го каза (ако искаш вървеж вземи бензин,ако искаш малък разход-дизел) . Айде поздрави от мен на всички и когато се поосвободиме ще продължа темата с мястото и часа,ако има желаещи да дойдат на една сверка и те
    Ако е някъде в Младост или Дружба - свиркайте.Аз съм от Дружба 2, пък това дето го говорят по-горе колегите - ама то тоя динотест не е верен.Ами аз показвам какво имам като сертификат и графика, пък не вярвам в Швейцария да са измамници като тук!!!

    Коментар


      #77
      ExGANDI написа:
      alekzz написа:
      ...При дизеловите двигатели чипът качва от 20% до 25% к.с, при бензиновите най-много 10%....
      Искаш да кажеш че при атмосферните бензинки се качват до 10%. Щото при мен от 336 станаха 417 та това са малко повечко от 10% (24,8% всъщност). Иначе при бензиновото ми Пежо (атмосферка) от 167 ми обещават 180-185, което вече си е "до 10%"
      Мойте извинения - точно това имах впредвид колега, че при атмосферните бензинки е около 10%.Всъщност като говорех за дизеловите автомобили по-правилно да бях казал двигателите с принудително пълнене(дизел и бензин)!

      Коментар


        #78
        като гледам повечето сме от западната част на Софето,май тук ще се проведе гонката.
        Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

        Коментар


          #79
          Punto GT vs Alfa Romeo 147 JTD

          Хахахха колега забелижи,брат ми с алфата е от Дружба-2 ,колегата дето ще ни кърти и той от там,аз съм от Люлин,ти от божура Исток-Запад май ще стане Това в кръга на шегата,а сега серйозно,колеги ще видим само малко свободно време и леко по топличко да стане и се събираме Ще уведомя всички които имат желание да присъстват за да дойдат и после да одариме по кафе,бира,кола,кой каквото пие
          Кара на сгъстен въздух

          Коментар


            #80
            Re: Punto GT vs Alfa Romeo 147 JTD

            CMAXHAT написа:
            Хахахха колега забелижи,брат ми с алфата е от Дружба-2 ,колегата дето ще ни кърти и той от там,аз съм от Люлин,ти от божура Исток-Запад май ще стане Това в кръга на шегата,а сега серйозно,колеги ще видим само малко свободно време и леко по топличко да стане и се събираме Ще уведомя всички които имат желание да присъстват за да дойдат и после да одариме по кафе,бира,кола,кой каквото пие
            Еми айде
            leave something of the happiness you bring

            Коментар


              #81
              Re: Punto GT vs Alfa Romeo 147 JTD

              CMAXHAT написа:
              Хахахха колега забелижи,брат ми с алфата е от Дружба-2 ,колегата дето ще ни кърти и той от там,аз съм от Люлин,ти от божура Исток-Запад май ще стане Това в кръга на шегата,а сега серйозно,колеги ще видим само малко свободно време и леко по топличко да стане и се събираме Ще уведомя всички които имат желание да присъстват за да дойдат и после да одариме по кафе,бира,кола,кой каквото пие
              Xa xa , колега брат ти случайно да не е с една червена алфа с доста интересен външен тунинг?

              Коментар


                #82
                Bimero написа:
                като сложите около 8-10% загуби на предното!
                Бимеро, къде ги видя тия 8-10% загуби на предно бе, мен?Преди време приятел с Голф 4 1.6 105к.с. искаше да си сложи чип и преди чипа мери голфа 81к.с. на колелата, а след чипа 92,5 к.с. Сега като погледнеш, че когато колата е 105к.с. сваля на колелата 81к.с. т’ва според теб 8-10% ли са, или по скоро 20 и няколко
                fiat bravo 1.6 103+k.c. ex..
                volvo s40 1.9

                Коментар


                  #83
                  Имал е 92,5 кс преди и след чипа.Другото не е верно.

                  Коментар


                    #84
                    war_hawk написа:
                    Bimero написа:
                    като сложите около 8-10% загуби на предното!
                    Бимеро, къде ги видя тия 8-10% загуби на предно бе, мен?Преди време приятел с Голф 4 1.6 105к.с. искаше да си сложи чип и преди чипа мери голфа 81к.с. на колелата, а след чипа 92,5 к.с. Сега като погледнеш, че когато колата е 105к.с. сваля на колелата 81к.с. т’ва според теб 8-10% ли са, или по скоро 20 и няколко
                    Колега ти хубаво го смяташ, но това е ОБЩАТА разлика. Имаш загуби също в ролките, в ремъка, в алтернатора, в скоростната кутия..... Колегата май говори конкретно за предното, че при самото предаване имаш 8-10 %, без да се броят всички останали, които водят до общото близо 20 %

                    Коментар


                      #85
                      ogi28b написа:
                      war_hawk написа:
                      Bimero написа:
                      като сложите около 8-10% загуби на предното!
                      Бимеро, къде ги видя тия 8-10% загуби на предно бе, мен?Преди време приятел с Голф 4 1.6 105к.с. искаше да си сложи чип и преди чипа мери голфа 81к.с. на колелата, а след чипа 92,5 к.с. Сега като погледнеш, че когато колата е 105к.с. сваля на колелата 81к.с. т’ва според теб 8-10% ли са, или по скоро 20 и няколко
                      Колега ти хубаво го смяташ, но това е ОБЩАТА разлика. Имаш загуби също в ролките, в ремъка, в алтернатора, в скоростната кутия..... Колегата май говори конкретно за предното, че при самото предаване имаш 8-10 %, без да се броят всички останали, които водят до общото близо 20 %
                      Когато говорим за мощност на двигателя на коляновия вал в Европа и Япония е приет стандарт по DIN,което значи че се измерва с всички ремъци,алтернатор,водна помпа,маслена,ролки и всичко спомагателно по двигателя без клима.И това е обявената мощност за която всички говориме.Ако махнеш всички тези агрегати спомагателни отиваш на мощност по SAE-американския стандарт,който е с около 8-10% попвече.Но това е нереална мощност и я използват с чисто рекламна цел.Когато се мери мощност на задвижваните колела се приспада загуби от преводна кутия диференциал загуби при търкаляне,приплъзване,загуби от хидротрансформатор,ако има такъв и т.н.и точно тук се правят ралични манипулации с оглед понижаване или увеличаване на изходящата мощност пресметната за коляновия вал.Признавам истинско измерване само ако двигателя е свален от колата поставен на бремзстенд за измерване на характеристиките му за мощност,въртящ момент, характеристики на частичен дросел и т.н.В заводите само така мерят.

                      Коментар


                        #86
                        Въпрос към колегата Хаджов.На нашите коли "къде се намира" официално обявената мощност? На задвижващите колела или на коляновият вал?
                        Alfa 159 SW 2.4 Ti
                        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                        Коментар


                          #87
                          ogi28b написа:
                          war_hawk написа:
                          Bimero написа:
                          като сложите около 8-10% загуби на предното!
                          Бимеро, къде ги видя тия 8-10% загуби на предно бе, мен?Преди време приятел с Голф 4 1.6 105к.с. искаше да си сложи чип и преди чипа мери голфа 81к.с. на колелата, а след чипа 92,5 к.с. Сега като погледнеш, че когато колата е 105к.с. сваля на колелата 81к.с. т’ва според теб 8-10% ли са, или по скоро 20 и няколко
                          Колега ти хубаво го смяташ, но това е ОБЩАТА разлика. Имаш загуби също в ролките, в ремъка, в алтернатора, в скоростната кутия..... Колегата май говори конкретно за предното, че при самото предаване имаш 8-10 %, без да се броят всички останали, които водят до общото близо 20 %
                          Оги, в примера си той е дал няк’ва алфа 2.4 жтд 136к.с. и след чип била измерена 153к.с. там и нещо си на колелата и като и сметнел загубите от 8-10% на предното изкарва 170к.с. на мотора.При 153к.с. на мотора исках да ти кажа, че няма как да са 170к.с.Не случайно съм дал Голф 4 за пример, защото и той е с предно, а както съм посочил по-горе загубите при него са 24%, а не 8-10% както твърди колегата.П.П. Значи ти няма как да премериш мощността без ролки,ремъци,ск. кутия и т.н. щот без тях двигателя трудно ще работи.Просто нещата се свеждат до мощност на маховик(заводски измерена) и мощност на колела(измерена в някой измислен сервиз) както спомена Стефан щот там могат да ти я манипулират както си искат, стига да се разбъзикат в опциите на диното.П.П.2 Та да си дойдем на думата с тая алфа от 136к.с. на маховика изкарват 153к.с. на колелата(и то само с чип) бих казал, че е леко невъзможно, а понеже навсякъде се тръби, че чиповете вдигали 30% и за т’ва го изкарват, че алфата трябва да е към 170 и нещо к.с., само че ако НАИСТИНА е 153к.с. на колелата тря’а да е към 200к.с. на мотора, което някакси с чип ми се струва леко пресилено поне според мен е така
                          fiat bravo 1.6 103+k.c. ex..
                          volvo s40 1.9

                          Коментар


                            #88
                            Е тва е ГОЛЯМ чип Quad-Core.

                            Коментар


                              #89
                              gamma написа:
                              Въпрос към колегата Хаджов.На нашите коли "къде се намира" официално обявената мощност? На задвижващите колела или на коляновият вал?
                              Винаги на коляновия вал.За мощност измерена на колелата никъде и никога не се говори.Нито по DIN,нито по SAE-стандартите.

                              Коментар


                                #90
                                war_hawk написа:
                                Bimero написа:
                                като сложите около 8-10% загуби на предното!
                                Бимеро, къде ги видя тия 8-10% загуби на предно бе, мен?Преди време приятел с Голф 4 1.6 105к.с. искаше да си сложи чип и преди чипа мери голфа 81к.с. на колелата, а след чипа 92,5 к.с. Сега като погледнеш, че когато колата е 105к.с. сваля на колелата 81к.с. т’ва според теб 8-10% ли са, или по скоро 20 и няколко
                                А смята ме ли колко е умрял ,май не!Не искам да те убеждавам в нищо просто се замисли!Ако на предното са 20% загубите както ти мислиш,то на задното са към 35%,което означава,че моето БМВ(сток) е към 95 к.с и пре спокойно лекото Голфче(81к.с) на твоя приятел ще ме прескача!Диното е техника която измерва мощноста на автомобила посредством "КОЛЕЛАТА",което от своя старна означава,че това е силата на колата с ремъци,ролки,скорости,маховик и т.н!Загубата на предното от двигателя към колелата е към 8-10% потчертавам това са загуби по задвижването на колата(скорости,диф,полуоски)!Това колко губи колата в ремъци ролки са съвсем други неща,които както каза един колега по горе(колата трудно ще работи без тях)и затова те не се смятат!За Алфата да обясня,че е правена от Бобо в Екстреем тунинг и чипа не е:"Ето сложихме ти го пробвай"а е специално писан за колата!Чиповете в България са менте защото са преписвани или изобщо нее отговарят на дадения модел двигател като настройки и т.н!Всяка кола е различна(сама по себе си)и си трябват персонални настройки за всеки автомобил,но това струва 1000лв+ 1 ден дино настройки,а не 350лв за едно чипче и приятен ден!Това е мое мнение!Защо според вас тогава за всеки добре потготвен автомобил(от към агрегат)е със персонално програмирано ECU,а не с чип за 350лв?Защото резултати се постигат с настройки,а настройките изискват време и пари,които са далеч от 350лв!Истински ЧИПОВЕ( не ECU-та)примерно може да се намерят в Хеед ауто http://www.heed-auto.com/index.php?p...mart&Itemid=57 ,всеки може да провери цената и ще се убедите сами как се настройват(там пише),в чужбина цените и програмирането са едни и същи като в Хеед http://www.google.bg/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&ved=0CAYQFjAA&url= http%3A%2F%2Fwww.chiptuning.tv%2Fuploads%2Fmedia%2 FBMW.pdf&rct=j&q=BMW+320i+150+(дадох пример с БМВ случайно за Фиат нещата стоят по един и същ начин)Към колегата със Ситроена,някъде покрай Сикрета ли си не съм те виждал!Аз съм на гърба на блока от към железарията!Не съм искал да се заяждам под какъвто и да е предлог с тов мнение,просто знам,че повечето колеги се заблуждават,че като сложат чип и са качили 15к.с,а това далеч не е так при положение,че колата не е стъпвала на дино стенд!Поздрави!

                                Коментар

                                Working...
                                X