Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto GT vs Alfa Romeo 147 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    emzo написа:
    Ооо Ситромен, аз мойта талига далеч не я смятам за бИгачкЪ, ама не ми пречи да правя на луди много коли.Аз минавам с 4.5литра нафта 100км при 120км/ч, а Вие ?Аз горя 7-7,5/100 при 190км/ч, а Вие ?
    А дали ще гориш 8 / 100 при 220км ,давам ти пример с 299коня 20ВТ кола

    Got nos?

    Коментар


      #47
      Red Storm написа:
      alekzz написа:
      Дечица, чак сте жалки.Стига сте говорили глупости.Целия форум ви се смее.Ще смениш ситроена ако си имал такъв.С какво ще го смениш бе, смешко? С фиат ли? Да караше мерцедес или ауди да ми говориш!!!Тоя пък със 190 му давало 7/100! Как го засече с тоя чайник бе? Нали ще го задържиш 2 минути с 190 и ще ти се разсвети таблото като в дискотека.
      Това ,дето ти е на аватара,защо е на платформа?Да не му се е разсветило таблото нещо? Нямате ли си френски форум ми се мотаете в този на чайниците?
      Ми ако погледнеш малко по отблизо ще видиш че още няма номера!

      Коментар


        #48
        Абе този раздел на форума не беше ли за премерване на конете? А не за премерване на разхода. Изобщо в теми за бегачки изказвания от сорта "ама моята печица харчи 0,3л/100км" са доооста неадекватни. А и човека питаше коя кола ще победи в гонката, а не коя колко ще изхарчи. Какво значение има разхода? Ако колата ти върви няма значение колко харчи, понеже гориво ще сипеш повече, но "вървеж" няма как да заредиш.А по темата: ако това за конете в първия пост е вярно (т.е. алфата 170-180к.с.) то Punto GT тежи 1000кг. и е 133к.с., тоест 133к.с./тон. Съответно Алфа Ромео 147 тежи около 1300кг. и според първия пост е около 175к.с., тоест 135к.с./тон. Затова смятам, че много голямо значение ще имат скорости, задкормилно устройство, състояние на гумите и т.н.т. Но при 10 опита да речем резултата ще е 5/5.

        Коментар


          #49
          alekzz написа:
          Stefan Hadjov написа:
          Red Storm написа:
          Стефане,имам те за сериозен човек.Тия конски сили как си ги сметнал,не е истина.
          Виж сега,във форума прочетох една тема в която беше написано че при ЧИП се увеличавала мощноста с до 30-35%.И аз взех да сметнах с калколатора колко е 35% от 143 кс и ми излезе 50 кс +.Даже и графики бяха дадени в тази тема на Макс.моищност и въртящия момент който се получавал след ЧИП-а.Не ми се търси сега,иначе бих ти я цитирал.Пусни търсачката на ЧИП-ТУНИНГ и ще се убедиш.А в друга една тема пишеше,че като махнеш катализатора мощноста нараствала с 10-15%.За спортния филтър съм забравил колко казваха,и за това спестих стойности.Така,че това е в крайна сметка сметката.
          При дизеловите двигатели чипът качва от 20% до 25% к.с, при бензиновите най-много 10%.За сравнение аз съм с чип и генерация и на динотест са замерени 184,4к.с. при 120кВт заводски(163к.с).Това, че като свалиш катализатора и качваш 10-15% е пълна глупост - в няй добрия случай 3-4, айде 5 к.с.Пък това за спортния филтър - ами вземи си махни въобще въздушния филтър и ми кажи има ли някаква разлика?
          Я дай графики от динотеста, че ми стана интересно. Как си ги замерил тея 184.4к.с. на това дино? До колкото знам всички динота в БГ показват мощността на колелата... как изчисли точно 184.4к.с. на вала? И само от чип и генерация тея 20 коня може само да ги сънуваш!И всички говорят за проценти мощност след чип, но на никой не му идва на акъла ако се чипоса някое ауди 3.0тди 220коня какво ще стане.... 300+ ли?
          GTV 01', GTV 99', Spider 98'

          ex: 145QV 97'

          Коментар


            #50
            v1per написа:
            alekzz написа:
            Stefan Hadjov написа:
            Red Storm написа:
            Стефане,имам те за сериозен човек.Тия конски сили как си ги сметнал,не е истина.
            Виж сега,във форума прочетох една тема в която беше написано че при ЧИП се увеличавала мощноста с до 30-35%.И аз взех да сметнах с калколатора колко е 35% от 143 кс и ми излезе 50 кс +.Даже и графики бяха дадени в тази тема на Макс.моищност и въртящия момент който се получавал след ЧИП-а.Не ми се търси сега,иначе бих ти я цитирал.Пусни търсачката на ЧИП-ТУНИНГ и ще се убедиш.А в друга една тема пишеше,че като махнеш катализатора мощноста нараствала с 10-15%.За спортния филтър съм забравил колко казваха,и за това спестих стойности.Така,че това е в крайна сметка сметката.
            При дизеловите двигатели чипът качва от 20% до 25% к.с, при бензиновите най-много 10%.За сравнение аз съм с чип и генерация и на динотест са замерени 184,4к.с. при 120кВт заводски(163к.с).Това, че като свалиш катализатора и качваш 10-15% е пълна глупост - в няй добрия случай 3-4, айде 5 к.с.Пък това за спортния филтър - ами вземи си махни въобще въздушния филтър и ми кажи има ли някаква разлика?
            Я дай графики от динотеста, че ми стана интересно. Как си ги замерил тея 184.4к.с. на това дино? До колкото знам всички динота в БГ показват мощността на колелата... как изчисли точно 184.4к.с. на вала? И само от чип и генерация тея 20 коня може само да ги сънуваш!И всички говорят за проценти мощност след чип, но на никой не му идва на акъла ако се чипоса някое ауди 3.0тди 220коня какво ще стане.... 300+ ли?
            Ами диното не е правено в българия, а в швейцария.Ще опитам д анаправя снимка с камерата на компютъра и ще я кача.

            Коментар


              #51
              Това най-доброто което можах да направя :
              Прикачени файлове

              Коментар


                #52
                Знаете че идеята на диното е да покаже разликите преди и след тунинга, а не просто да гледате абсолютни стойности след промените. Важното е колко ти върви колата а не дали пише 500 коня на диното. Май напоследък има доста народ дето колите са им по 300 коня и накрая ги бие кола 200 коня.alekzz сложи едно клипче за да придобием представа за вървенето на ситроена.А по темата, ако онази алфа наистина е мултиджет и се доближава като вървене до тазиhttp://www.youtube.com/watch?v=23hEqwtiwYwпунтото доста ще се озори.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #53
                  sUkI написа:
                  emzo написа:
                  Ооо Ситромен, аз мойта талига далеч не я смятам за бИгачкЪ, ама не ми пречи да правя на луди много коли.Аз минавам с 4.5литра нафта 100км при 120км/ч, а Вие ?Аз горя 7-7,5/100 при 190км/ч, а Вие ?
                  А дали ще гориш 8 / 100 при 220км ,давам ти пример с 299коня 20ВТ кола
                  Не, защото няма да мога да ги вдигна, а ти колко ще гориш при 200км ? Ама чееееееестно, щото съм засичал ВИС мотор
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #54
                    vsd написа:
                    Знаете че идеята на диното е да покаже разликите преди и след тунинга, а не просто да гледате абсолютни стойности след промените. Важното е колко ти върви колата а не дали пише 500 коня на диното. Май напоследък има доста народ дето колите са им по 300 коня и накрая ги бие кола 200 коня.alekzz сложи едно клипче за да придобием представа за вървенето на ситроена.А по темата, ако онази алфа наистина е мултиджет и се доближава като вървене до тазиhttp://www.youtube.com/watch?v=23hEqwtiwYwпунтото доста ще се озори.
                    Като се постопли времето сме се уговорили да се съберем : БМВ Е36 318 ИС(купе, сток), Мерцедес Ц250ТД (чип),БМВ Е30 325 ИХ(сток), Поло Г40(сток) и аз разбира се, и да направиме сверка кой коклко му върви колата и ще направим клипчета!

                    Коментар


                      #55
                      ExGANDI написа:
                      Абе този раздел на форума не беше ли за премерване на конете? А не за премерване на разхода. Изобщо в теми за бегачки изказвания от сорта "ама моята печица харчи 0,3л/100км" са доооста неадекватни.
                      За конете, а ама се попикавам от смях, като почнат оправдания от сорта ми нямам пари за бензин и т.н.Много народ си купуват ламята спаска и не могат да я изхранват
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #56
                        6,48секунди доста добре. http://www.youtube.com/watch#!v=_fpJkZ0t9wo&feature=related я кво си имаме тука да не забравяме за тракшън контрола на алфата,много по модерна скоростна има от пунтото.А и тази алфичка не е със стоковия софт.
                        Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                        Коментар


                          #57
                          Гришааа Не сме честни Punto Gt acceleration 300 hpУсловето е сток пунто с алфа jtd с чип.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #58
                            извинявам се ама нещо се базика линка,пробвах да го оправя ама не се получи.Който иска да го види да си го копира.Аз съм готов да давам гас,който има такава чипната алфа да ми пише после ще пуснем и клипа.правим 3 от 3 за да няма сърдити.Влади е свидетел че ми е стоков софта на колата.
                            Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                            Коментар


                              #59
                              alekzz написа:
                              ...При дизеловите двигатели чипът качва от 20% до 25% к.с, при бензиновите най-много 10%....
                              Искаш да кажеш че при атмосферните бензинки се качват до 10%. Щото при мен от 336 станаха 417 та това са малко повечко от 10% (24,8% всъщност). Иначе при бензиновото ми Пежо (атмосферка) от 167 ми обещават 180-185, което вече си е "до 10%"

                              Коментар


                                #60
                                Имам страшно много сверки с Алфи като цяло!Попринцип познавам и човека който има прави чиповете(на повечето)!Пример на 2.4 джтд 136к.с казват,че след чип става около 170к.с,това на думи!Смея да твърдя,че мощноста измерена на динотестове е приблизителна(153.87к.с на колелата на мой приятел)като сложите около 8-10% загуби на предното и стават около 170к.с на валовете!На колегата който обясняваше за процентното увеличение на конете ще му кажа моето мнение!С генерация и cold air intake се отпушва двигателя коне трудно може да се определи дали се вдигат(само на дино).Мойта със сменен дебитомер,генерация на 63мм и cold air intake сменен регулатор на горивото,иридиеви свещи Denso Iridium IK20 и едни щуротий в резервоара постигна мощност на колелата 140.55к.с и като сложите (около)18% процента загуби заради скапания диф и задното и стават около 165к.с на валовете!Който се е замервал с мен,ще каже,че вървя колкото 23-ка(а тя е 170к.с)ако не трябва да вярваме на диното то това е точен показател колко е станала колата!

                                Коментар

                                Working...
                                X