Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

320i E46 vs Bravo HGT 2.0 20v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bimero написа:
    Bravo 1.9 JTD написа:
    Bimero написа:
    alekzz написа:
    Абе чак пък толкова не ме очарова като вървеж.Да вярно че се пързаля като 320-ка, ама чак пък да наказва така вектра ХЕ и 535 не ми се вярва.
    Ще видим дали наказва изобщо нещо............................!
    Много си скептичен,колега
    Не колега реалист съм,попринцип,съм поне 5000000000000000 пъти по-съгласен да ме бият РЕАЛНО,отколкото само на писания,и предположения!
    Може и да не те бие,не съм казал никъде КОНКРЕТНО ТВОЕТО БМВ !!!!! Всичко е до шофьорски умения и бързата смяна на рездатките - 1во и 2ро не съм сигорен и аз дали може да ги бие тия коли които споменах по-горе,само така съм чувал и се носят такива слухове оттук-оттам и аз казвам какво съм чул а не съм го видял,но мисля че тази кола ако се пипне малко според мене доста ще наказва все пак това е знаменит модел на Тойота който не е за подценяване. Поздрави :P
    leave something of the happiness you bring

    Коментар


      alekzz написа:
      Абе чак пък толкова не ме очарова като вървеж.Да вярно че се пързаля като 320-ка, ама чак пък да наказва така вектра ХЕ и 535 не ми се вярва.
      Стоково 535 върви горе-долу колкото Астра Ц20КСЕ. Оттам си правете изводите за дългото мнение на момчето с Хачи Року-то
      3.0CRD

      Коментар


        Е такъв коментар няма-не бил казвал,не бил сигурен,само бил чувал,носели се слухове,не бил видял но мислел-кои NFS караш ?
        Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

        Коментар


          Trojaneca написа:
          alekzz написа:
          Абе чак пък толкова не ме очарова като вървеж.Да вярно че се пързаля като 320-ка, ама чак пък да наказва така вектра ХЕ и 535 не ми се вярва.
          Стоково 535 върви горе-долу колкото Астра Ц20КСЕ. Оттам си правете изводите за дългото мнение на момчето с Хачи Року-то
          На 400м съм съгласен с това, след това(над 400м) БМВ-то взема преимущество

          Коментар


            Колега , абе я извикай този твоя приятел с тоя умрял кон да се разходи до Белгия , че като гледам ти вече размина всички хора от форума с тази Тoyota , тай като явно "нямаш" конкуренця вече , ела да се ЗАМЕРИШ с мен . Лошото е че колите не са мои и не ги жаля и няма да се оправдавам нито за време нито за гуми или кг. П.С. Стига с тези излагации , знам че раздела е "Xaйде да си премерим конете" ама чак пък толкова NFS да играеш не вярвам
            Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

            Коментар


              Bravo 1.9 JTD написа:
              Значи колата е заводски LSD (Limited Slip Differential) което е в нейн + пускана е на 400м,изтрелва се животински,респонса на мотора се получава при най-малкото натискане на педала и веднага избесняваЕ34 535i пада със около джанта растояние почти му диша във врата но 3 пъти не може да го бие (не е тва от клипчето по-долу това е друго и е М5 и върви много )Опел Астра ДОХЦ 16в мисля че е ц20хе още от старта се отказва след 2ра дърпа ръчнатаза Е36 320i там нещата са ясни няма да говоря срам за немците въпреки повечето коне... ето това имам за сега колеги,вижте го не е лошо => http://www.youtube.com/watch?v=C_U2RwqlY7Q нека някой спецялист да се изкаже по темата дали не може евентуално да побърка толкова силните немски крале (не се заяждам просто задавам известна пикантност на темата :D )
              Еееее кришнар Тая тояга е толкова лека и пак не помръдва,голем покойник е да знаеш!!!А и шпер има!!!Виж 318ИС с 200кг музика+105кг шофер и запушени филтри че маи е доста по-жив от королата http://www.youtube.com/watch?v=NEJNbZt0vEkПС Само да кажа че тогава колата беше напълно сток и гумите бяха свършили и затова карам само на близките завои :P

              Коментар


                skyline написа:
                Колега , абе я извикай този твоя приятел с тоя умрял кон да се разходи до Белгия , че като гледам ти вече размина всички хора от форума с тази Тoyota , тай като явно "нямаш" конкуренця вече , ела да се ЗАМЕРИШ с мен . Лошото е че колите не са мои и не ги жаля и няма да се оправдавам нито за време нито за гуми или кг. П.С. Стига с тези излагации , знам че раздела е "Xaйде да си премерим конете" ама чак пък толкова NFS да играеш не вярвам
                Тук уби всичко детско в него

                Got nos?

                Коментар


                  хах сипвай всякакви добавки.. и в един момент като отвориш мотора ще се хванеш за главата...всичко ще си доиде на мястото ....ти само сабери биталиите от улицата....и биелите......КОНСТРИКТИВНО КОЛАТА ТИ НЕ Е ПОДГОТВЕНА ЗА ТАКИВА НАТОВАРВАНИЯ......

                  Коментар


                    Аз да питам колегата с бмв-то и момчето с доработващото се браво. Някои от вас пипал ли е мотора основно......ако да какво е сменяно ....по скоро момчето с бравото да каже че ми стана интересно. и втори въпрос- как мислите влияе прекомерното натоварване на един мотор.

                    Коментар


                      deeto написа:
                      хах сипвай всякакви добавки.. и в един момент като отвориш мотора ще се хванеш за главата...всичко ще си доиде на мястото ....ти само сабери биталиите от улицата....и биелите......КОНСТРИКТИВНО КОЛАТА ТИ НЕ Е ПОДГОТВЕНА ЗА ТАКИВА НАТОВАРВАНИЯ......
                      Колега да ти поясня някой работи!Горивото което сипвам няма как да навреди на мотора!Горивото е примес от добавки(строго ограничен грамаж)при точно литри бензин!1.Маслото,антифриз,2.свещите,3.катализатори те,4.ламда сондите,5.филтрите са ето такива1.YACCO 5/40 VX1000 с добавка LIQUI MOLY CERA TEC (CERA TEC е високотехнологичен керамичен защитен продукт за всички моторни масла. CERA TEC редуцира триенето и износването, благодарение на керамичните съставки, издържащи на високи химични и температурни натоварвания. Предотвратява директния контакт метал в метал, увеличавайки живота на мотора. Ниското триене ефективно редуцира разхода на гориво в бензиновите и дизеловите двигатели ),MOTOR PROTECT (MOTOR PROTECT е напълно синтетична добавка. Благодарение на антифрикционното си действие, значително намалява износването, увеличава експлоатационния живот на двигателя, снижава разхода на гориво и отделянето на вредни газове, увеличава мощността на двигателя. Добавката предпазва от износване при тежки експлоатационни условия като образува тънък антифрикционен слой върху триещите се части на двигателя, който запазва неговата ефективност минимум за 50 000 км пробег)!Антифриза е http://yacco-bulgaria.com/products4.html Предназначение: Готов за употреба органичен антифриз (-35°С) с органични добавки, моно етилен-гликол и дестилирана вода (червен на цвят). Може да се използва във всички видове охладителни системи и специално тогава, когато се изисква органичен антифриз. Свойства и предимства: Образува тънък филм с металните части за по-висока защита. Запазва цилиндровата глава и охладителната система от образуване на котлен камък. Не се изпарява. Позволява удължени интервали на смяна. Добра защита против замръзване. Отлична защита против ръжда. Отлична точка на кипене. Добри противопенни качества. Не агресивен към уплътнители и гумени тръбопроводи. Не съдържа нитрит, аминокиселини и фосфати. Стандарти и одобрения: DAFDAIMLERCHRYSLER 325.3DEUTZ AGFORD WSS-M97B44-DMAN 324 Type SNFRENAULT and RENAULT V.I. « type D »VW group TL-774D (G12) и TL-774F (G12+)WARTSILA FranceG.M., MAZDA, MITSUBISHI, OPEL, SAAB, CUMMINS, DETROIT DIESEL, MACK, JOHN DEERE, KOMATSU, SCANIA2.Свещите са Denso iridium IK20-които са иридиеви и работят при температура на искрата 2500 градуса!3.Катализаторите са спортни,специялно изградени и направени за колата!4.Ламбда сонди са настроени специялно да работят в режим който да не пречи на работата на мотора!5.Филтрите са KNECHT / MAHLE http://www.mahle.com/Това което ти написах,беше с цел да ти обясня,че бензина с добавките които сипвам не може да навреди,(защото е в определени граници и смея да твърдя нещата които сипвам са доста качествени),и посредством отделните компоненти които ползвам(като консумативи)предпазвам двигателя(доколкото въпросните консумативи позволяват)!Въпросните неща се сменят на всеки 5000км!

                      Коментар


                        Мен ще ме е срам да си качвам клипове където се увъртам като цивка.

                        Коментар


                          Господи, слез си обери версиите, това бмв 318 си, не стига че некролога му се подава през стъклото , ама и собственика рейсър го раздава , смешна работа хора, като знам че тука има хора с коли в които е вложено много и които за по 300 коня и т.н......... и се цопва някво 318 дето с мотопеда го взимам дето дига 45
                          Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

                          Коментар


                            Bravo 1.9 JTD написа:
                            worker написа:
                            Королата не е моя на познат от Японския форум и ми каза да опитам да намеря нещо вървежно с което да се замери (за сега това е най-бързата атмосферна кола в София (стокова) във класа си до 1600 кубика) Но иска да се пусне с някой ’’титан’’ причината е че се оказа да пътува за Германия и Швейцария щото от там внася коли и в момента не е в България за това отпадна гонката но от негово име като се върне казвам,че ще има гонка и то в най-скоро време Сори за подхвърлената тема но се наложи по работа,това е! Успех на всички АЕ86 4А-GE мотора ТуинКам 16,ТуинВис и ТуинПорт (по два входящи колектора на цилиндър) официялно се води 124 коня,дори и филтър няма сичко е заводски в бокс затворено,колекторите са Магнезиева плетеница тип - F1 (слагана от предишния собственик в Холандия) носят се слухове от форума че е пребил БМВ Е34 535i което не ме съмнява,познавайки вървежа на тия коли,аз и баща ми цял живот се занимаваме с такива дори мога да ви кажа че има мапната електроника за нея която дига конете с около 6-7%
                            Абе ти имаш ли 15 години?Най бързият атмосферен автомобил до 1600cc :D
                            Ако има по-бърз нека да го чуя
                            Аз съм по-бърз. http://vbox7.com/playb8d394aСъжалявам че съживявам толкова стар пост, но не се сдържах.
                            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                            Powered by VRPerformance

                            Коментар


                              Аз съм по-бърз. http://vbox7.com/playb8d394a Съжалявам че съживявам толкова стар пост, но не се сдържах.
                              Тук уби всичко детско в него

                              Коментар


                                VtsInside написа:
                                Аз съм по-бърз. http://vbox7.com/playb8d394a Съжалявам че съживявам толкова стар пост, но не се сдържах.
                                Тук уби всичко детско в него
                                Колегата Roman показва нагледно как "най-бързата" атмосферка просто беше отвята от "някакав си дизел" както сигурно си е мислел човека с тойотата
                                Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

                                Коментар

                                Working...
                                X