Колега, в никакъв случай не искам да те засегна! Имам в предвид че не е по-силен агрегат от 2.0 16в на Фиат/Ланча (виж техн. данни и на 2-та), общото м/у МИ16 и Т16 е толкова колото и при 4.16 и 4.16 турбо агрегата на Фиат/Ланча, а там просто сме с доста повече успехи от Т16
Надали си прав че имат доста повече успехи,но няма никакво значение тъй като и двата модела са легендарни по своему.. Но със сигурност Т16 е с доста по славно минало,като състезателен автомобил(Pikes Peak, Group- Rally cars)
Tie написа:
П.С. Не се очудвам от това че 20в е паднало, едно не съм срещнал да върви като хората
И тука не си прав... Доста по трудно се намира запазена Ми16-ка отколкото ХГТ ли,купе ли дз вече забраих за какъв фиат ставаше въпрос.. Повярвай ми,що годе запазена Ми16-ка в България просто НЯМА!!!!
Надали си прав че имат доста повече успехи,но няма никакво значение тъй като и двата модела са легендарни по своему.. Но със сигурност Т16 е с доста по славно минало,като състезателен автомобил(Pikes Peak, Group- Rally car
Пич, чувал ли си за "Lancia Delta Integrale" и "Lancia S4"?
Пич, чувал ли си за "Lancia Delta Integrale" и "Lancia S4"?
Мдам,колегата е пропуснал нещо от историята на рали спорта,също така 6 поредни титли сигурно нищо не значат,ама няма се заядаме сега.Аз също мисля че пежото би било браво хгт,но имам едно притеснение и то единствено с теглото на пежото ,т.е. че е по-тежко.Лично съм се возил в 306 с 6 скорости и е уникална "ралиджийка" както е стокова,освен това е с електроника на Weber-Marelli IAW P8,т.е. това е истинската електроника,а не някоя друга,та и за туй си понавървяват най-много от съответните си аналози
Пич, чувал ли си за "Lancia Delta Integrale" и "Lancia S4"?
Ми не .. в кръга на шегата разбира се че ми е ясно, не споря кой е по по най, както казах и 2-та автомобила са а колегата с бравото е прав.. на авера пежото е доста тежко и е на 24 години.. но смайва доста хора по светофари и отделно по разни оф-роуд отсечки(4Х4) общо взето универсален войник :D :D :D
Теглото му е 1200кг,колкото моето БРАВО с газ. 13г с/у 21г автомобил.?????? Явно на моето БРАВО му липсват доста коне,но и на читаво ще му е трудно.
Ама колега, то твойто браво с газ ли е ? Ти с това трябваше да започнеш!!!! Абсолютно никакви шансове!!! На газ една кола върви по-малко от кола на бензин и с взависимост от времето което е била на газ става по-зле и по-зле.
Пич, чувал ли си за "Lancia Delta Integrale" и "Lancia S4"?
Мдам,колегата е пропуснал нещо от историята на рали спорта,също така 6 поредни титли сигурно нищо не значат,ама няма се заядаме сега.Аз също мисля че пежото би било браво хгт,но имам едно притеснение и то единствено с теглото на пежото ,т.е. че е по-тежко.Лично съм се возил в 306 с 6 скорости и е уникална "ралиджийка" както е стокова,освен това е с електроника на Weber-Marelli IAW P8,т.е. това е истинската електроника,а не някоя друга,та и за туй си понавървяват най-много от съответните си аналози
Наистина 306 е доста добра’’ ралиджийка ’’-дори в стоков вид ,но за драг лично мое мнение леко отстъпва на МИ16 ,нищо че е 20 и нагоре год. автомобил, а както казах по-рано колегите от ПКБ постигат доста добри резултати с тоя агрегат присаден на пежо 205.Не съм съгласен че няма читави МИ16-ки хората които притежават такива наистина не са много но аз лично съм виждал добре подържани такива автомобили .Далеч съм от мисълта ,че всяка МИ16-ка ще дръпне всяко едно HGT,но в случая на BUMAR си мисля че ако колата му е без газ няма да има кой знае какво значение.
Наистина 405 МИ 16 е много рядка кола, като 2 от общо няколкото които съм виждал бяха в много добро (външно) състояние. Мисля че бяха форумни и едната беше тъмно червена МИ16 4х4, но момчето отказа старт с Типо 2.0 16в.Иначе към колегата от Варна - не само Делта Интеграле, погледни и към 037 рали която си остава единствения и последен автомобил със задно предаване надвил Ауди Куатро именно през сезон 83 На Делта С4 само времето не и достигна за да покаже истинския си потенциал..... Няма спор - всички споменати по-горе автомобили заслужават само огромни
Наистина 405 МИ 16 е много рядка кола, като 2 от общо няколкото които съм виждал бяха в много добро (външно) състояние. Мисля че бяха форумни и едната беше тъмно червена МИ16 4х4, но момчето отказа старт с Типо 2.0 16в.Иначе към колегата от Варна - не само Делта Интеграле, погледни и към 037 рали която си остава единствения и последен автомобил със задно предаване надвил Ауди Куатро именно през сезон 83 На Делта С4 само времето не и достигна за да покаже истинския си потенциал..... Няма спор - всички споменати по-горе автомобили заслужават само огромни
Теглото му е 1200кг,колкото моето БРАВО с газ. 13г с/у 21г автомобил.?????? Явно на моето БРАВО му липсват доста коне,но и на читаво ще му е трудно.
Ама колега, то твойто браво с газ ли е ? Ти с това трябваше да започнеш!!!! Абсолютно никакви шансове!!! На газ една кола върви по-малко от кола на бензин и с взависимост от времето което е била на газ става по-зле и по-зле.
Колега,кви са тези измишлиотини за колите на газ??? двигателят си е един и същ.Просто ако не е инжекцион-газов се подпушват инжекторите ако не се кара смесено.
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Тези БМВ-та са тромави, нормално да ги отвееш. Пежото с кой двигател е, защото са две разновидности - 150 и 160 коня. При по-малкият, имаш някакъв шанс, да го дръпнеш. За по-големият - никакъв шанс. Ако искаш да им отмъстиш, пусни го пича с 1.6 бравото, то много върви...бас държа, че ги наказва разните WRX STi-ки из района
Кплега,за тебе шега за мене истина гледай за кво става въпрос Пежото е с 2.0 125к.с. аз съм с подписа си: http://vbox7.com/play:34e80215
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Кплега,за тебе шега за мене истина гледай за кво става въпрос Пежото е с 2.0 125к.с. аз съм с подписа си: http://vbox7.com/play:34e80215
Да а пък и тва пежо е доста зле, да не говорим че e 8V, и няма никво значение че има някой друго магаре отгоре, и пак си е доста дръгливо, говорим за Mi16 Не за няква убита Gri-ka
Коментар